娛樂滿紛 26FUN's Archiver

austin666 發表於 2006-7-19 02:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

LU 發表於 2006-7-19 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-7-19 02:42 AM:*c}9Zsj3q VW
有次我叫我同事幫我訂位夜晚食飯r ];Ce W[)`0Y)j UM
&am... [/quote]
9u2UO Az1tKDy.K 佢阿妹已經有返工喇喎,仲要係做辦公室...

cgdmzlam 發表於 2006-7-19 09:13 AM

哈哈~~~~~~~~O6e0],N l
      醒目既人%z']w!KlBf
   處處都"吃香"~8t&[3|/u\0ifz
唔醒目既人iG.A^"MC)jJ
份工一定唔會做得耐!!pC j5Xu1C1m
惹人討厭
]7Cbs7PhI 我人生中就遇過幾個咁既人
YZ'M.S-T nF:|\ 我一般都唔會點同佢講野2M5t:Fn1H5s ?+M.Dr
aw-D&T*a'i
多一事  不如少一事o]?4g| m

u*e|h8X^ 廢事惹麻煩-v)o(E,h"iMv[

G*h9e.M3` 樓主 @3H&K8D}&H1k
    我勸你一句
&@2R-F,B,i(S 江山易改   本性難移
(u@$M!vJb3pz!m|] `G6p8[RO,N N
佢唔聽人講
qUd{x9mh'X$J 就由得佢自生自滅啦~
%^-eTnq;CZ 幫唔到嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!R+t#J-n*``e+tU2t*n
$D#X2nm{2| E
等佢  ""貓取暖""  先之死

自由神 發表於 2006-7-19 12:30 PM

算吧啦!兄弟!

loklok117 發表於 2006-7-19 07:32 PM

好無奈....

我唔理佢....佢話我成日唔認真答佢問題q\6b9I$l

H3G2u&N"l ? `h 我近日買左部新電視機{(pZs1d|^I T
我睇睇下神鵰俠女h+^6|f'|
佢又黎料la:help:
U` v-]"\Dt
B0_Dr"JQC 佢:嘩部新電視機有雪花....會唔會爆炸
f#dzKX%^!N7{8cT
U izo.^^^8K 我:無那那部電視點會爆炸呀(我火火地:mad:阻住我睇神鵰)4F{*^M(T B

A!m vlu 佢:你有冇睇報紙呀,成日有電視爆炸,你又唔知:angry: yx#R2pa/q3D E
-O|BM#}\P
我:(山林大火:mad::mad::mad:)係呀!!雪櫃無那那爆炸
@"S.Gtx1o/Dv+F2e 洗衣機無那那爆炸,你唔林水落電視度點會爆炸ar.../~i$A0X%~ E!V
:t-W` Kmrd
佢::nogood:你d比喻好差ar.....x*%#@(極之無奈:giveup:)3X ["@#WY6F

7x9o9kJ*M.D9}Hs3O M 我:唔想同你講,唔好阻住部電視
fbj2K;v;C/Cx(K
#W/[ @ hA3D?] Hx 我只係想係度發洩下,佢真係.......覺得我有做得唔好既朋友8X D'?aq R:?3a,X
請教我點同佢溝通

kakeidevil 發表於 2006-7-19 08:13 PM

你都好清楚你個妹既性格
{H)C ~?*p 改變唔到唯有接受2z {3\B9T@,F{$i
明知佢喺咁既V4VIdp#[m(ZD
就比d耐性同佢講
8b8Xi h xGS(\e 唔好旭d就扯火
O1x%Zolr\ ZB 當陪佢傾計囉9['K't(Ek_^
話哂佢都喺你個妹 m!\&Y]q7L

S;F-b&n#\;o :)

kgkgkg212121 發表於 2006-7-19 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-7-19 02:42 AM:hF)Q/]4HI.b C
有次我叫我同事幫我訂位夜晚食飯
Y/p R,z(^ `AJ &am... [/quote])P,oRC ~a
你同事真係好唔識做wo...:nogood:

mememe 發表於 2006-7-19 09:29 PM

你個妹係唔係冇乜朋友呢?
{!kCs2zP n/m{e 佢明知故問可能係想有人同佢交流0下。寧願俾人鬧﹐俾人當白痴都想人注意佢。

極樂 發表於 2006-7-19 09:56 PM

唔............
o-u_+w4F%wmE@ 單一兩個例子....我都好難了解你個妹.......wG4p!B w&?4p
但係以我個人黎講....usS5Iuk
我係我親朋面前(工作以外的人).....講野都係唔經大腦.....
_8D4QAa8L@/cM+\ 成日問埋d白痴問題, 問左自已都會笑既.......+@Rhc9][
7o"k `EF
係工作方面, 雖然講野會小心點, 但係成日得罪左人都唔知!s3} | T^Z^#y w
)h3P d4ta$Qd4q
概然你個妹有男朋友, 又有一份工.....
XH&Y/{]9s)x B ^ O)q 我相信佢有另一面而係你唔了解既!
*p-Ss1p;uz&h5A#K3S2E HN ^)u*l6s@{P
你妹妹係你面前無機心, 所以先會有白痴行為唧......
H6[\ F l4O ] 其實都可能係好事黎既!8\M ICU/[ jF$y$n*B;I

`DrzjcO? |,T 最重要係佢係公司唔會咁白痴就得啦!

loklok117 發表於 2006-7-19 10:25 PM

全對

[quote]Originally posted by [i]mememe[/i] at 2006-7-19 21:29:
l^]9owe 你個妹係唔係冇乜朋友呢?;P(M*B/wzos"@
佢明知故問可能係想有人同佢交流0下。寧願俾人鬧﹐俾人當白痴都想人注意佢。 [/quote]
a}~PY2t9| gaA$K RS4RIl-]8g U
佢只得一兩個朋友,所以唔識同人相處

loklok117 發表於 2006-7-19 10:26 PM

收到

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-7-19 20:13:)VR'L!iX/F
你都好清楚你個妹既性格
%bo fjX)F'LY8y 改變唔到唯有接受
-F3bc7o:_#P-{ 明知佢喺咁既%J!?.jn7^[B"N[8O
就比d耐性同佢講)]m2pz ecI$H
唔好旭d就扯火
4}&\/Uxt%b 當陪佢傾計囉
7|:}0kj+zG*Oj 話哂佢都喺你個妹VBa%K!q3p#U

kR"}#hP(uGe 收到

playbr2 發表於 2006-7-20 06:00 AM

睇左回覆,大略了解|.yX~$n%Jm

z5J g z? 俺是出身於心理学 , 由回覆中可知道
Q:el)Qw 2y*u AjG{
你個妹沒有正常的社交圈,就算你吾講我都知佢冇朋友)b C%NtP%W@ ^
  'B Adf&t }"D!f
佢有1.2 朋友 咩 , NO !!!!  , "R|X-GiZu8H
3v"Ca(`}:V}&?
只係水泡黎 ,真係講句 ''如有雷同,實屬巧合&符碌'' qS zGr

tDu;W1ivr 佢冇真正交心的朋友,只有留於表面化的朋友T@:NySA[7z

&]g I'K7n/Q,M_qx ~8Y 我知你吾係吾理佢,只係佢的行為令你:giveup:
lKj d7D
Q@(T&a1__'{ 你千萬不要吾理佢,佢E家只得廿幾歲係好事tc3A7ihF8P[
"iJ/s0}2f%]^
因為佢還 YOUNG ,可塑性高
#wt5A F]h;vU H(] d2G#rPb
IF 你吾理佢 ,我可以 90% 肯定佢的未來會係
+s7`.[4vPF%HtED U4V3zZ6@hr+g
[color=Red]--->(佢&男朋友兩個都唔結婚,只同居&唔生BB=佢三字頭冇青春就肯定被飛)[/color]
;^OM&Rf` b S 但俾人飛都事少, 佢一個心理發展不健全的人, 加上年到三字頭,受到打擊
%j,^.@(D_;r
yv~ g1R2b'Gt7] 心理會变得不健康,到時佢三字頭搬回家住 ,個人一定會改变人格
.F4y?'\ K z7V q CKgg:D6^ k3N S
(心理發展不健全 ----->不健全  即 有東西沒有開發,開發不完整)
P\zBWR_*` w (心理不健康      ------>不健康  即 有心理病)O%DJS-x9`;H9e

OOI,ok'^2OaR (九型人格心理: 心理發展健全 ---->受到打擊 ------>有負面人格出現(如失落,無語)   -----> 重生[更強更健康的新人格])3z]Ig&E+A

GW;l1U-X7xI (九型人格心理: 心理發展不健全----> 受到打擊------>有病態人格出現(如自暴自棄,)------->為自保而組成的病態人格)#K V!a`"A7J

Vl|W)Xm n#JH (吾知你個妹會組成那些病態人格,因為我要多D料先知佢的基本人格,知道左基本人格就可以推算未來會出現的那些病態人格)R/cFt`%p%ntZ

.m!U9]F&^d 未來的假設:由於佢個人格不健全, 加上受到打擊变得不健康 ,所以日後你個妹如果变成曾人富貴厭人窮,喜歡責備他人,而且日日在家口多多,厭尖聲悶又不事生產,佢吾會再用把囗問白痴野,而係用黎批評,指指点点,唯恐天下不亂,具搧動性,個人情緒化,麻麻煩煩,好事多惟等等 k`oTYc'O

Q n+Y7yb 如果你吾想佢十年後变成日日在家口多多,今日請快D改变佢,重塑佢的人格,
l2t:rR] ]5K#MX9b f0@ B.c_s"C(U
吾好誤會 !!!!! 基本人格係冇得改, 不過記著所有人格沒有好壞,只有完不完整&健不健康
c4kD{fyv"| ![8e&v4rH3^` a{
我肯定佢人格發展己經不完整& 開始偏向不健康人格<-------(一出大事就會START)
S H i.kN#w&Ds
*~3G/Y wIn1W8K-P^]s 雖然我想幫你多D , BUT 我要多D料先知 ?'KDo4@(? Kk
ucb AJDd1s0SL
請你講多D佢 1. 童年 2 .青年  時D ----->    a. 性格  同  b. 態度9yTi!_` ?zu5z+s*m#K

o6L3a~2C!A9ID 及  3. 佢係一直都係感, 定幾時 、咩咩事後才 c.慢慢  or  d. 忽然  開始 口多多0T)\ v R.AC6W2S{
1M(Qjh M5[\
念好先寫,寫得詳細D,講出回憶中佢給你的[color=Red]感受[/color],J\_4r ]/~

"qP eJ[ G yf 小心 !!!! 人所感受的回憶偏向好的一面,亦會從中加入理想化、合理化,這可能會令事實不符}Bcou t

-} Uk3l(V4g8b8@W 只有你真的感受過才算事實 . 寫好就 PM 我啦 IF u need help

loklok117 發表於 2006-7-20 12:21 PM

THX 你既分析

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-7-20 06:00:h5Z/t aB^.|O
睇左回覆,大略了解
9koi L'tD h q-S\@W l
俺是出身於心理... [/quote]
/O @UoF1iX} `W)t}]
我都驚佢bf非佢佢會失常.`-|3Wvk A0@%K"l
無那那帶佢睇心理醫生Q z!M#iAK C`:C@
正常人你我都: 我無事/你先至有問題..........
;E)Cc#Zf0z?4R
&R;E;{:vz\v7Mm 其實佢個人係有小小精神緊張,做人執著計教Zt1a a4m`
可能佢自細蠢,所以好比心機讀書[Wa:SM,D#}
成日係房死米書,又唔會識朋友x'Cu&\.K+c,U2z Lt
td(Ls2d6` X.C
由於佢蠢,林野唔識轉彎
K g A.KT3T t5ZXL 所以好簡單既事都攪到好複習
x(WV,ESf a$k 我先前講過(食左飯未?)既例子你地明la:cry:e[u5{+^ D*yUo o
我有時真係好嬲,佢成廿幾歲人,成年人
,`nFoQl0t 唔通真係要當佢細佬咁教咩
3KY/j1lZ7WS
2a,o7{+n"t;Fz 童年,青年,現在佢都無變
@7] e"i:nu6Qp k 1.無咩朋友,只有男朋友 i#I#^T-N6N
2.心地善良,思想單純,但成日林多左林錯唒
V3or$GZ"^(s 3.兩年前開始成日問錯問題(小同人溝通所致)Y5x)?X pI_ Za]
4.都係蠢,所以林住一樣野既時侯,分析唔切第二樣野q1A`a WE W)nq

$s|M2B y#LO]EV 可能我成日話佢唔聽唔明,佢想改所以就成日問:confused::hitwall:
/E/fz8J@'`Rb'Z 佢其實有好多優點,亦好錫我依個阿哥(內疚:()
nchYDR 多謝你地肯聽我發盧so & 幫我分析:)8k&`)~Lb2z,nc Sd
再一次多謝你地

pigcat 發表於 2006-7-20 01:12 PM

為左佢ge將來...:r^2Z])zq0f5a6^

,K3sT'kZbl V 作為ar哥有責任好好坐低同佢傾下呢個問題
&`.f tbr
Gt4XM m]6\X$C)kn 唔係ge話佢唔洗旨意係社會上立足

playbr2 發表於 2006-7-20 11:31 PM

留心D啦!!!!如果你想幫佢9?D%[:Yb
u|:U!XJ;b
我冇話佢吾正常,冇叫你那帶佢睇心理醫生,佢根本冇心理問題(還末出現:haha:)
4a ~z7A-S%` I5VP^5[&Q
你成日話佢蠢, 智商係天生 ,睇心理醫生冇用
*X Qv.Pc~8yX
i _x;@pd0s 睇黎你自己都有D搞錯啦 !!!!   你成日話佢蠢,但蠢人冇藥醫, 你根本搞錯曬 !!!!!!!!!
a%L lkOgp Tg?!F/F
吾明我講 !?!  因為你正處於死胡同,牛角尖,c n7Vx1{Y}
0ze_Rh~ x/i ^#`
出返黎啦牛角尖 , 話比你知, 你一直想佢蠢变叻,变聰明,搞錯啦  . R n? n S8H @e BG

K0Qx)O'` 你其實係想佢做人成熟D ,識處勢,識稔D
/kwP6N9KV*PZ
XT4l7o-? 佢吾識處勢做人,吾成熟,係因為佢的人格發展於某方面不足做成Il3u#Qb^+JFz D

o+M3_z\,m4c n7{~ ` Z 只要發展(不是醫)佢不足一面的人格就得啦,吾好再稔點使佢变聰明,]g9a"F]9] a)x+g t!H`

e"dh n/e e&Z 重吾明我講 !?!  R-V q]%N7}!h[*s
PCB4} [.hr-y*R5u
聰明、叻 = 智商 = 天生
C9@p&D/Ax],l:e :o _3L0?+gu:fH
識處勢、成熟 = 智慧  = 後天
7L5FaN y `2M n7oL&lu
明啦:good:
j1\$M-ao {&r7a/S
f}yN |%~3} Uj 點使佢有智慧, 又是哲学出身的另一個俺有方法 G*m4Q jT)A6Mv
!Da1w;Pop(R
[color=Red]哲学[/color] : 人有三智 , baLe qZR
|Q JH/lY)I
先天智商 : 聰明、叻 = 天生  = 聰明人
5mEB%| p 'BG2sS4E6b
中庸智識 : 学識 、經驗(我們一直都去学校学東西, 就是学前人的經驗) = 一般人、正常人Hwj^+b}
q%W#~/[:]xX5Q
高皆智慧 : 一個人的頓悟, (即彷然大悟,稔通左) =  明事、知真理,有能力的人
4d%n)g3pO+zc
,^_7Zu%dS? 先天( 蠢/叻) ----> ( 經学習)------->中庸(一般人) ------>(經修練)----->頓悟者 ----->(經歷了很多)-------->智者
pFx$Z&gA4o0t'} f ;d$l'Z Ja"K3f [)p$Y5J
頓悟者 = 稔通左 一D 野 M0hG1sB)b"?uRyH
q8Lhz T.s \])m
智者  = 經歷了很多 ,所以 稔通左  很多 野  , 非常有能力的人
e;tvH!~kXs
5}s3Rau!h.b o 又舉例 , 智者 [color=Red]發明[/color]  汽車  , 頓悟者 [color=Red]吸收[/color]智者的經驗 而 複制汽車 , 一般正常人就能只[color=Red]了解[/color]他們的經驗  , 而[color=Red]学習[/color]駕駛汽車
Ze[Jw~$c.S
d?7]gZ$q0B7g }p:{7O0_
言歸正傳
&`2z {R{(z x
Q.V p `1~$Pp 你個妺佢因為在社交,人際 關係的發展不足 ,(即沒有好好学習人際 關係,沒有好的社交經驗)K8I*AQ ?1R*cZ

I%^/IbdJ#s9m 所以做成 佢有異於一般正常人  , 所以你成日話點教佢點教佢 ,
l?|D:Cc H ho4S9}Y bC*D^2Mg
你跟本自己都末頓悟,所以你未有能力教佢(H?9}z3E4r2^ktg

"xSg0q4vhA3Tom 你只識駕駛 , 你又怎去教佢有[color=Red]吸收[/color]能力而去複制你個套處勢做人的思維
8Klqr}$b(D
$ysK}!s'E@ 不個你能力不足吾等如社會冇能力,大家都係E個社會学習成長6dZY6ng

j Iu(p Y 所以你要想方法令佢多D接觸和面對不同的社交圈,增加佢D人際 關係[color=Red]能力[/color])GjzS&P\(kh

0G3@gZ3dS 當佢接觸多左人,面對多左事,經驗一夠就升 LEVEL , UP 人際能力T;a*M{aK ?H
y hJ7ro UB.W
這就可以[color=Red]平衝[/color]佢的人格,等佢正常D,處勢做人一D
dzbM/e9h*o C
'T2B4E Yl f&H,U 至於怎樣可以使佢會''成功''而''真正''接觸社會(吾再要水泡),就要由心理学裡知道佢的基本人格
f,r#f.U I;h)\s
y+oS8V{Eioq 知道佢基本人格,就可以解開佢心中的迷團,焦慮,那有利於我們''如何地''用  ''什麽方法''去作出相應行動A2U%]%Z,W$h,Z

.l9r3}*dbn*Y 所以我要佢多D料:help:
+eV"q(IYY;~0X2M 5njX.F wM&B
其實佢個人係有小小精神緊張,做人執著計教"X$k+^ TY }+nNPD
可能佢自細蠢,所以好比心機讀書
v`)j ZQb%k9L7~ 成日係房死米書,又唔會識朋友<------------------好好!!!!!!再要多D,如学歷,成績(5個Band 係Band 幾 , 全級排名),学科 (EX. BIO . PHY 等),邊D野叻,興趣,夢想,口頭蟬,打扮衣著,行為動作,及樣貌是幾多分<---- (這可知道她在人群中的位置)
-xH-e!\/qp Q1z8g:Y(?z
1.無咩朋友,只有男朋友  pV^#r.vi"}
n[KX)QHxa
講下佢D朋友係咩人,男朋友係咩人 ,佢地做咩工 ,玩咩 ,口頭蟬,打扮衣著,行為動作,及與妹相比樣貌又幾多分
w:sbJH(N] 3Q1f(m,_kI#x
2.心地善良,思想單純,但成日林多左林錯唒c*S U[m;J9V |

Va j0?b"j 怎去證明心地善良,要事例,吾係 吾 害人 傷人就叫善良、單純 ,你知佢心稔乜咩
]QR;p}ejS*n *s p*Q(v$j/X;DhM+c
3.兩年前開始成日問錯問題(小同人溝通所致)f+X S f:BBGJ1g \:B

{cf;o&Jn/b;b 是有事發生開始??? 是慢慢開始  /  突然開始  ,或是你有沒有留意是你本人改变左態度、性格才開始呢 ????如果童年,青年,現在佢都無變的話)n8@F+b%B.U
m)j+XDQ1]L['R
4.都係蠢,所以林住一樣野既時侯,分析唔切第二樣野
;Z$u?a#o k ~/c m4IwD
佢智商幾多你吾知,但你去TEST 一下自己的智商 ,(如果是一同生活成長) BJjCxbxB(L:e

}vt0B(m 就可以假設出   :    你的智商 = 佢等如你的智商/在你的智商之上下 5%~ 10%M Ebsj%TayN

qTX@*v IOg Q 蠢係天生,不過識做人處勢係兩回事,做人處勢講經驗,係要去学習的,只係蠢人学慢D*M&S(|6sa)[
4M{;qy4EN
如果你吾想佢成日日在家口多多,你就要改造佢
3?sG3[9p5P&Y2}U3d5e7Wa G;d)r\mrp
我由細到大都成日  ''試探/改造人/理解''   人吔D行為、性格、心理 到变成 專家!D0i kMA&wRZ4Th*O
%hQ^*B hq
你個妹係有得救的  !!!!!! 快D改造佢 :agree:
GtD#F*R&F9q
HTxV V:yU [[i] Last edited by playbr2 on 2006-7-20 at 11:38 PM [/i]]

loklok117 發表於 2006-7-21 01:13 AM

ng

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-7-20 23:31:
Ns1lP y tu 留心D啦!!!!如果你想幫佢ZK(~)@J8FP5Dr
D7K'E:_"~^*r7?
我冇話佢... [/quote]h4h#M6[XN4T~}

8`Xw$L4xp'a*dw 首先多謝你打咁多字覆我
"H D,H]7x.|O}w (令我想起當日打魔塔打唔掂,笨小孩係咁打字幫手:D)
5P!{8Q;C#|(y1D
$p wpRv:Rm 睇你回覆果時真係有小小"梗"耳:mad:0u$S Evi.c5J
但我知道忠言逆耳:)!j4l1ye N*j!t'^
可能我都有鑽牛角既時候` QeNn |mR
我講咁多都係想發洩之如等你地鬧下我:hitwall:
ahV@2Z,Oe7V"}
h"t"RJbf 我反醒我唔夠耐性 佢男朋友都慢慢同佢解釋問題a[.u W&C
點解我唔得??EQ低?太主觀?(確係有過失)T {9h?8J.Gvt(O

1Q/Q.g1b)xr1w 以前有人講: 你唔好希望改變人地去就你,你只可以改變自己去就人!%]f"ZA n-J4@ pE Q

(l]RI9Pe WH0l 正如你所講佢咁大個女IQ唔會變,無得迫既,我為有提升EQ去就佢LA:fight:

呀俊 發表於 2006-7-21 02:25 AM

佢關心你關心得過火=0=
5^;QFY,a:I*w 亦可叫做八..唔好怪我=0=
!j1`cTY+T0E+b 你得閒俾d雜誌塞住把口=0=
5H#j(@"Y3X,b%hc7X 再唔係絕d,一字關你鬼事咩咁八之後自己返房~
b[v,@BN T t/v i 不過避得一時避唔到一世...我教既都係逃避既方法..
Ea1zr%y;K1v%PK
,}!nX o7^4X1[@:dH [[i] Last edited by 呀俊 on 2006-7-21 at 02:29 AM [/i]]

henrywing 發表於 2006-7-21 04:56 AM

我也很討厭我的小妹,從小...她就是只會在媽面前賣口乖的人,
?y'P#u,n^ p 把我的是非,當作是禮物般送給別人,一時說我這,說我那,
#PE#u)E E(xX| 最討厭是把我珍藏的咸書找出來,連舒琪的終極寫真也拿給我媽,
m+`%h Gwy"_ [ 天呀!現在這本舒琪四點盡露寫真要一千多元呀!
L#c;~]PG*`8T 她這種多事的性格,令我們眾多姐弟都不喜歡這是非精,
OH#@} o asV&a 最可狠的是,我有一次給心愛的人甩了,
-|x9f!V;_F._5RqK 她竟說:「算啦!人家是當模特兒的,遲早都會甩掉你啦!你又窮,又比她矮,換轉是我,根本都不會選擇你啦!現在已經有你著數了!」4J:YFJ;W&[0W
我聽後心裡很是難過,你們覺得這是親人應該說的話嗎?
Q nN+cm\}\ 最慘是往後的十數天她都不停地說,好像怕我死不去似的,f? ^ ~1h!^#T~/X
對我來說失戀已經很痛,還要加上這「臭八」的問候,
b/gp#n"{ SA6i%a 真是頂不住,所以我搬了,才可以逃避她「親切」的慰問,X#mIRd LpR.B-q
後來我的工作要不停的到外地工作,見面的機會就更少了,
Dj~(DC-IU/b 我也很少回去,因為每次她見到我都是要手信,還問這問那,很煩人,e6k!L[VN3q;]iO
零一年,我沒有再做這東奔西跑的工作....
IW~ d+F+[6xp 因為我的腿受了點傷,所以又要重返這個家養傷(其實是沒有錢交租),我為了不讓她煩,已經預先制定了一套作戰計劃,Au!r*[;\d R#IB
包括不跟她談話、避免與她有眼神接觸、少在廳走動,還有一絕招是裝作連腦也受傷...扮傻扮黐!這樣她就沒辦法煩我了!
+VNmzb"{#j 可以告訴各位這以上方法都是絕對可行的,
Q1m6?B4K)lNp 但不是我用上,而是她比我先一步用了以上的方法,
OM`?E&]~!T 她的話聲差不多全是單字,不停的「咳...咳...咳...」是不停的,晚上如此...早上如此.....我連睡覺也聽到她是如此,不停的咳嗽,這次我沒有覺得煩了,
wZ8Tb!s)v4kW3x'N 原來在我們沒有多注意她的時候,她患上了血癌,就連她曾經告訴我們她病了,
e;bM `9tGk:a| 我們也沒有多關心她,在回憶的腦海中,她曾致電給我說,她病了!x'H9_HPs
而我的回應是:「還懂打電話給我,即是過未死啦!這麼大了,自已照顧自已吧!」,r|i'Nr et?6H
我是這樣跟她說、我姐也是這樣跟她說、我哥也是.......
N|p c{:{!^0?'Lj 她真是一個好妹子....真的聽我們的話,堅強的照顧自已起來,
PdtWp,T-{ 所以到了未期,我們才知曉,
FM;z-SdJ U 在我們知道她病情的一個月裡,她已經離去了,
;jv PO{g4j Iyu 在這月裡,除了她的咳聲外,已經很少聽到好說話,~?C3G:QUWP B
反而是我不停的在她耳邊說話,
Zl7m kO O6C"u 我很想知道她還有什麼想做,什麼想要、什麼想食.......(p;\W^t
一切一切我都很想知道呀!
kPMIAnd 她總是說著對我說:「不要煩了!回去休息吧!」
3WOCH5Q;FAg9w[ 我更想知「之後」妳會到那裡?;[`$W#f1u"[R0YD$C

"K1po~(B6U(NX 心痛的感覺現在還有,眼淚忍不住的在流,如果妳還在,有多好。

playbr2 發表於 2006-7-21 08:05 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-7-21 01:13 AM:%HQu^'{yj

J/d Wng8Y"g&j #ha1V0ba ? lzEV p
首先多謝你打咁多字覆我-]:Z O\x9fj%Hgd;{
(令我想... [/quote]
0QY!BB,R`c
}lSp4Y t!B7eM2d f"O,DL:Bt*t
一直吾知你想點,而家開始知 !!!!!:hitwall:;u%L~0E TJk)T
I`&}/ZC%G
等我以為你想幫佢救佢改造佢,等我手指指篤字粒左半日:cry:
or TdW/hsb8v6{ x+A/SS)q ^3c
1. 你認為增加自己EQ忍佢就得,:(原來你只係想辨法逃避佢,吾同佢曹
.MzZ z5?^%G qf"S |"I2_p D
2. 有時你避冇可避忍冇可忍,你就想反擊佢,比D教訓佢,所以你想睇下我吔有D咩好的反擊方法比你借鏡一下,等條氣顺D
K*e'G#o.a jL0s
dD*A'PArt 3  但越反擊你就越煩,結果你索性將教佢的責任放比其他人,一於自己顧自己:kicking:,吾係就 發下牢so 算數.................
N0R1FNx[/e$}+b~
&?"BqV@3Wc)n 4  你更不設實制地希望佢有一日''突然''  ''自動'' 变好,以此希望作幻想來麻醉自己,使自己可以繼續逃避 ui6_$l;o#Z8}#n^ B l
6N5umcy1H A8E
既然你只係想''逃避''、''放棄''、同發牢so  , 我就吾多講啦,:crybye:x!_'@!v_@4O

wTxfZ*q 窮社會冇家庭問題, 只有溫飽問題k&qfyI}

YNk)P_ku;J4D 富社會冇溫飽問題,卻產生出家庭問題 Y8M9z-W'uSZn

nio)DQ#[3u9p/o \6R 有人逃避問題 ,希望問題自動消失,結果小問題变大問題h W B6]#PlF
2P&SHg1t
有人面對問題 ,決心一戰難題,結果問題卻迎刃而解Slp k8q\.@
n }2a$V y-j\ u
既然不能戰勝自己,又為何去嘗試,安安全全、平平穩穩算數
O| lsM8eF!Lv &@q4H\C:?#k3i
E個世界都是 ''[u]差不多[/u]'' ,大家都是''[u]差不多[/u]''

loklok117 發表於 2006-7-21 06:37 PM

ng

唔好咁盧氣,多謝你認真答我問題:)
_ rlP;C:e 我唔係逃避,只係想信一句說話:
| D*V#^Z6DU (你唔好希望改變人地去就你,你只可以改變自己去就人)b4Odv"Qj(A$M,l`
Yf%N nQ.Y
大家都講江山易改,本性難移
%~ E4g']kz 我試緊一個雙瀛既方法同佢溝通5~w o*Fw5L s,q$H
唔係想改做佢,係想改善大家既問題$T/QHqkK,Q

M;D/u'aC Q 我自問係事上都有做得唔好既地方~TmC a
只不過果日真係好無奈所以post文出黎 c.`E-B$i%R8f
(打左好多字既朋友唔好殺我:D)0t3Sdy8In}#lk%`
#y$xI2cHY[
我做人好樂觀,只係擔心佢-W6r {[~
致於佢男朋友都有教佢,阿哥都有話佢)^[&U I{a
我近日都睇得出佢有改善(佢有反省ka:clap:)O5lj W\ l x
h5e ?~!X7G
佢無那那又講:
*[u5^+]4c#K7L4U 佢:阿哥,你係唔係話部電視機係唔係有d壞
'|Ua/o4Ox{8~vZn u-Bv)D:ve
我:無呀(又黎料:eek:)NX Xrc

W(tOoi)R:gh 佢:你話個大細聲有問題ar ma
-kVf3d{ Q2U)q~ W +Y2m"VV {
我:我幾時有講,你有幻聽ar(開玩笑口吻)#y&E"\ t;|:D8P4e
kR)?r?2~r
我阿哥都笑住講:部新電視機無事ar?*h _|`ZW7a

x2B%z,m An 佢:唔係woo,你果日話個大細聲交唔到8z!b$G4Z S.]U^
`Bnt*q7km6i#?!W
我:無ar,部電視機無事
:Mh%G-YZ 9cGK(Z4U` vZ}:W/x1y
佢:係咩!咁無野那~8W{#}-~V9tp5PCf
KJxs n2?)_4_8?
我阿哥:依!阿妹收斂左woo
Ci B_fs4aM ` d[ au;}$R
阿妹無出聲,只有我同阿哥對望住係咁笑
a"oqo t5Z[D e7I BuQ!\#t^f1i
好law!阿妹終於收到我地同佢講既野(可能我同佢男友講過:agree:)-~.o@C2E2M h7Y8\.x
依件事睇得出佢開始唔會每事問*u1m5v8UF
我亦都要有耐性d慢慢同佢講(x,q0Nl \l b s
l$Ta[,N
**不過唔明點解佢有幻聽:D

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.