有次我叫我同事幫我訂位夜晚食飯r ];Ce W[)`0Y)jUM
&am... [/quote]
佢阿妹已經有返工喇喎,仲要係做辦公室... 哈哈~~~~~~~~O6e0],N l
醒目既人%z']w!KlBf
處處都"吃香"~8t&[3|/u\0ifz
唔醒目既人iG.A^"MC)jJ
份工一定唔會做得耐!!pC j5Xu1C1m
惹人討厭
我人生中就遇過幾個咁既人
我一般都唔會點同佢講野2M5t:Fn1H5s ?+M.Dr
aw-D&T*a'i
多一事 不如少一事o]?4g|m
廢事惹麻煩-v)o(E,h"iMv[
樓主 @3H&K8D}&H1k
我勸你一句
江山易改 本性難移
`G6p8[RO,N N
佢唔聽人講
就由得佢自生自滅啦~
幫唔到嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!R+t#J-n*``e+tU2t*n
$D#X2nm{2|E
等佢 ""貓取暖"" 先之死 算吧啦!兄弟!
好無奈....
我唔理佢....佢話我成日唔認真答佢問題q\6b9I$l我近日買左部新電視機{(pZs1d|^I T
我睇睇下神鵰俠女h+^6|f'|
佢又黎料la:help:
佢:嘩部新電視機有雪花....會唔會爆炸
我:無那那部電視點會爆炸呀(我火火地:mad:阻住我睇神鵰)4F{*^M(TB
佢:你有冇睇報紙呀,成日有電視爆炸,你又唔知:angry: yx#R2pa/q3D E
-O|B M#}\P
我:(山林大火:mad::mad::mad:)係呀!!雪櫃無那那爆炸
洗衣機無那那爆炸,你唔林水落電視度點會爆炸ar.../~i$A0X%~ E!V
:t-W`Kmrd
佢::nogood:你d比喻好差ar.....x*%#@(極之無奈:giveup:)3X ["@#WY6F
我:唔想同你講,唔好阻住部電視
我只係想係度發洩下,佢真係.......覺得我有做得唔好既朋友8XD'?aqR:?3a,X
請教我點同佢溝通 你都好清楚你個妹既性格
改變唔到唯有接受2z {3\B9T@,F{$i
明知佢喺咁既V4VIdp#[m(ZD
就比d耐性同佢講
唔好旭d就扯火
當陪佢傾計囉9['K't(Ek_^
話哂佢都喺你個妹m!\&Y]q7L
:) [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-7-19 02:42 AM:hF)Q/]4HI.b C
有次我叫我同事幫我訂位夜晚食飯
&am... [/quote])P,oRC ~a
你同事真係好唔識做wo...:nogood: 你個妹係唔係冇乜朋友呢?
佢明知故問可能係想有人同佢交流0下。寧願俾人鬧﹐俾人當白痴都想人注意佢。 唔............
單一兩個例子....我都好難了解你個妹.......wG4p!B w&?4p
但係以我個人黎講....usS5Iuk
我係我親朋面前(工作以外的人).....講野都係唔經大腦.....
成日問埋d白痴問題, 問左自已都會笑既.......+@Rhc9][
7o"k `EF
係工作方面, 雖然講野會小心點, 但係成日得罪左人都唔知!s3} |T^Z^#yw
)h3P d4ta$Qd4q
概然你個妹有男朋友, 又有一份工.....
我相信佢有另一面而係你唔了解既!
HN ^)u*l6s@{P
你妹妹係你面前無機心, 所以先會有白痴行為唧......
其實都可能係好事黎既!8\ MICU/[ jF$y$n*B;I
最重要係佢係公司唔會咁白痴就得啦!
全對
[quote]Originally posted by [i]mememe[/i] at 2006-7-19 21:29:你個妹係唔係冇乜朋友呢?;P(M*B/wzos"@
佢明知故問可能係想有人同佢交流0下。寧願俾人鬧﹐俾人當白痴都想人注意佢。 [/quote]
RS4RIl-]8gU
佢只得一兩個朋友,所以唔識同人相處
收到
[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-7-19 20:13:)VR'L!iX/F你都好清楚你個妹既性格
改變唔到唯有接受
明知佢喺咁既%J!?.jn7^[B"N[8O
就比d耐性同佢講)]m2pz ec I$H
唔好旭d就扯火
當陪佢傾計囉
話哂佢都喺你個妹VBa%K!q3p#U
收到 睇左回覆,大略了解|.yX~$n%Jm
俺是出身於心理学 , 由回覆中可知道
2y*u AjG{
你個妹沒有正常的社交圈,就算你吾講我都知佢冇朋友)bC%NtP%W@ ^
'B Adf&t }"D!f
佢有1.2 朋友 咩 , NO !!!! , "R|X-Gi Zu8H
3v"Ca(`}:V}&?
只係水泡黎 ,真係講句 ''如有雷同,實屬巧合&符碌''qSzGr
佢冇真正交心的朋友,只有留於表面化的朋友T@:NySA[7z
我知你吾係吾理佢,只係佢的行為令你:giveup:
你千萬不要吾理佢,佢E家只得廿幾歲係好事