娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2006-7-18 11:30 PM

又係我個妹

:cry:又係我個妹
7s.N,G;W]U'o )@DK]S1`sl%}9m
我覺得人蠢真係唔緊要7M$r}(b.H(R6JH
最可怕係鑽牛角尖tAp.j2[y]L
唔聽人講野;OlPMM)A

I u_J*O%ee G 我個妹個人好細佬女(但係已經廿幾歲)
{ Ld'_L~d/|5v:U 佢可能小同人相處 所以個人好直 K#j7gf+G
講野好直唔經大腦
3B(h:vdN8w3V 8B f4oAY
好似有一次我同屋企人食飯帶左個朋友黎z5[9m9mC!p5F_L
我個朋友有皮膚病 佢見到即刻講:
zNw;zYm"zK :eek:嘩!!你快面做咩事呀咁核特既@o YAf.| H
嘩!!唔識你以為你發瘋ka:eek:8|](j } {3D} U
(nC/a r-`;AP{
我個時勁唔好意思
8O#ZJei{/yD 我朋友又好唔開心 以為我屋企人唔鍾意佢kx/N@`&o#X G
我個妹無惡意傷害人 但好唔識做人
b!r.I cO&Do E["BJ5D6r
我成日同佢講唔好咁...做人圓滑D...顧下人感受M^!`^$Eeo0}9X
講極佢都唔明 又鍾意鑽牛角尖/p4C9Eba
我真係唔知點教佢
;lsP)r RN2M? t i1|0E&]@H
今日我同阿哥吵完交(事件已經COOL DOWN左)
N&L#W+@C6x 佢岩岩放工返黎係咁問:咩事呀?做咩姐?你地做咩嘈:hitwall::help:
aL3N(o"A 我話:唔好問住LAl5|9\)xn"r

bRPV{ 佢:做咩WOO...係唔係嘈緊........Gos.^m^6rt4n
U-{oG@1^E1A
我再同佢講:唔好問LA...遲D再講
(mF@ \&A8w/e%a (V _0u!M8E^_~U
佢:....問.....問..........問......:giveup:
+K@ Yf0W
4^o$Tr^/uGl v 終於連我阿哥都發火係房走出黎產佢:mad:: {4N/eG0t:`:_ ro
你問小陣得唔得AR 岩岩吵完交 你重係到嘈V'ZqWo(|
9sW0sO-W
靜左一陣,以為佢會醒目^B ^ljl
跟住佢重好精靈走去問阿媽:佢地嘈咩呀??:giveup::help:X10Z{y,{9`wu J*i

)P5M6k4Lp5nf1D 我反醒自己係唔係我自己唔識同佢溝通$EKU5F1T/_ JU7t
但係佢而經係成年人 但基本待人接物同思想都好似13-4歲咁
Xo)D;Y Tf/e4q5W 真係好擔心佢
4~D7V Q)gq
oP2Yfn/x j 舉個例子 (依D事係我成日都會面對)
R:U#n7v$u"V y 我放工番到屋企
KV\JP8v d*m4H%N!E 佢問:依!你唔係同朋友出去食飯咩?bqF9Z4R aV%W
7C V&V*E)Bv F
我:唔係,我都無約人a#d8^G g.d.Zr~

4v WbTu/Q8i 佢:唔係WOO,你唔係約左XX食飯咩/ch9F8Tj^1t.?S

n4hl`W9mX?o'c 我:唔係(通常到依個時候我知道佢會再問))IqEP3Mh*wD
佢:唔係WOO.......唔係WOO.............
3KgOpi*Kb E ...................唔係WOO........................:confused:
.b\u^/r"e_
f.M5EVzO'^$_8hJ/~ 我深呼吸一口氣冷靜同佢講Z*x5c+Y!Zx+V
我:你聽住,我岩岩放工返黎炸t;q+GTW
未食飯,亦都無約過人
9X9~|3S6@8b 2gU)Kso#h
佢停左一陣係度唸q5C}&LtHS
佢:但係唔係woo........:confused:&Y k?G7zn
4pqpv]`:w
我:你要問我野AR MA 我問番你一句.UVx3Yn/^#O
我頭先同你講咩?0Y8@;v%B_~.{K/Z

atT'qV 佢:你話你岩岩放工ar ma(佢只係講左依一句,無約人,未食飯佢聽到)cu D'rIS'r

hv/{]S^ fl&w 我係依個時候就會黎入房....好累..

JerryLee 發表於 2006-7-18 11:44 PM

個人意見 幫她找個男朋友
Zs1YZ6gI,V4M V/w`A&w$Z
到時她煩條仔拉 邊得閒理你甘多:P

haman_tt 發表於 2006-7-18 11:45 PM

佢唔係13-4歲
5u_ QV~H 係7-8歲c5D-~C4jC

;Q;a-\])ZK%v 得罪問句:"佢係唔係白痴GA?"

loklok117 發表於 2006-7-18 11:49 PM

SORRY

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-18 23:44: rl-LsrmS
個人意見 幫她找個男朋友-]'\C'U-{,me4J)H

2n O Ctzb@ 到時她煩條仔拉 邊得閒理你甘多:P [/quote]
ZxB&S'U VK
;ZG6fF!w SORRY 佢有個拍左5年拖既朋友

JerryLee 發表於 2006-7-18 11:54 PM

[quote]dP*M7~ J4V"`"m\'YX
SORRY 佢有個拍左5年拖既朋友
N-t wX+z9l/q4} [/quote] z2v5yYs:^8s2]
:eek:sh l g-Rij
體來她真系超煩
3U B$\Jn$Y8V*}O Er oc p
條仔點架 有無complain她煩#N0L`L3Q5g9rpI
:P

阿感 發表於 2006-7-18 11:55 PM

佢做邊行架?會唔會係無業?

發表於 2006-7-18 11:56 PM

唔顧人感受未必係蠢,可能佢比較涼薄xn;kD1\nY
佢鍾意8掛問問問,只係好奇,不過係咪唔識睇人面色,佢先知
!]8Iba6}V#z|WW 你地本身關係有無問題?可能佢煩你/串你都係想人關心

loklok117 發表於 2006-7-18 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2006-7-18 23:45:?6v+A.T:TR h
佢唔係13-4歲,N"]'p:e @zy5`
係7-8歲bU*U1pX%@KnQ!k e
S5IdQ6`P?
得罪問句:"佢係唔係白痴GA?" [/quote]
v%r6b!zxf4s0PZ LpK:o6X{HX K
我有時真係唔知點面對佢-Nm4H`"H tsb\
佢好鍾意問你問題時Uh$DUnE:J r$h~
假設一D答案去問9wb7o7^k.D&?{9M

x \M!yTe9Pl 例如:3r"F%c v9MU5T]Xt@h
佢:你食左公仔面定係烏東呀(重要係絛LA LA問)
8u{.j7{ _1so@*v 我:....(又再無奈)我無食過面WOO0P#a\?gz5@
佢:唔係WOO,廚房個碗唔係你食過面咩
:l @A;A!gJH [9m 我:唔係....:help:
C6@8A5h4IVW
?+IZX-j 佢咁大個人唔通我教佢咁話6dR0d7@DIbg
阿妹你應該咁問:廚房有個碗,係唔係你煮過野食?
?#_tO$Ux"Z
y0Iv5M9p)Q"a 依D問題佢成日問:hitwall:

loklok117 發表於 2006-7-19 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-18 23:54::qBOjom&\^*`
#sA4nTd^1o
:eek:%yB0W(uDg&P
體來她真系超煩t2x pT fHjqs/B
J {!c*Y#q
條仔點架 有無complain她煩
7S&g-Q@ mrj[8I :P [/quote]:^Pw;uiV3t

(z&n-okpLx@ 我都驚佢BF會握佢,唔同佢結婚

loklok117 發表於 2006-7-19 12:02 AM

NO

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-7-18 23:55:"gi LS!Xa.T*@
佢做邊行架?會唔會係無業? [/quote]
c\)a|@Q(i5ehC
6J5E)`x Cg;U NO
~LNQ2[xo6a2t 佢做OFFICE ka

loklok117 發表於 2006-7-19 12:05 AM

NG

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-7-18 23:56:
aQ4dj5]*K2tW 唔顧人感受未必係蠢,可能佢比較涼薄im:GF(_#t
佢鍾意8掛問問問,只係好奇,不過係咪唔識睇人面色,佢先知V}f&J1Zq|@#[
你地本身關係有無問題?可能佢煩你/串你都係想人關心 [/quote]
4O'y KVLf _3{H
b0qRE7F 唔識睇人面色已經死LA:cry:
_i^N.wv{G 成年人黎KA LAYp{d3L;K'O.X}
我都唔知點同佢TALK
? k6_b x 5BRN!i&B;E e*I
無錯,佢係極度強烈8掛症後群8_"j7|CFo7y%[
不過依D係女仔既天性j cB J9X7^
賤男無得理

JerryLee 發表於 2006-7-19 12:06 AM

[quote]
.q*^$F _;cn9v 都驚佢BF會握佢,唔同佢結婚
E5GUh&b5?,K"[ ]K [/quote]-_fkq_

\ctmU 快D同她條仔講 今年結婚系好年
iCg%PvSp0K z h-KP;_%d y
甘她米可以搬出去囉-ly*DqP L
#[l @6O Z-c S2PJ
條仔同得她甘耐 一定系真心架拉 唔使擔心

kakeidevil 發表於 2006-7-19 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2006-7-18 23:45:I:b7}\W@ b
佢唔係13-4歲%Qu$cVHz8Z
係7-8歲
?2H6L+F@%f R.?1x +M.XHqP+~;G4t.rai
[color=Red]得罪問句:"佢係唔係白痴GA?"[/color] [/quote]
a z!|`Y&L %CB&R v9b tBs

_9y^%oJ'B :D:D~:agree:

loklok117 發表於 2006-7-19 12:25 AM

...

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-19 00:06:
8?$Vy$kN*Cbn*m ef~2P,EU u@'NLr

X!B%y'eh.E9Cc#s 快D同她條仔講 今年結婚系好年
"e)|)C}U N'lC)a
Oi$D4^h&IV9O:A)d 甘她米可以搬出去囉
ky#ky]t
\*Sq1y4w d+~ G X%w%k6p 條仔同得她甘耐 一定系真心架拉 唔使擔心 [/quote]2DgXO [~6m `$M
4ZXq'o@9DG$L
你同我阿媽一樣,比你講中唒
!U g YX3v#s 佢地兩個都話唔結婚,要同居O+[j E2??
重話唔生BB

JerryLee 發表於 2006-7-19 12:27 AM

[quote]
-o{s P^$S$E8UX pZ4NG 佢地兩個都話唔結婚,要同居
5q.Qn$bf s@ [/quote]
O1v3pB^\'}v
Y4o3iW%IZR 甘唔系搬左出去咩?唔通幾日唔埋返來探(煩)你:D

loklok117 發表於 2006-7-19 12:27 AM

好好笑咩?

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-7-19 00:24:
-K(Hu l3?v
^,[y gtD OS.x C5@/Z

9HLveg :D:D~:agree: [/quote]c*D7gN/|e;Jhb

uR.XE{;r 頂你呀:angry:字都唔打

loklok117 發表於 2006-7-19 12:30 AM

YES

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-19 00:27:nQ;a3_o-?+b

7| U)g~8Y/sLJ
hy/S"K(z N\ 甘唔系搬左出去咩?唔通幾日唔埋返來探(煩)你:D [/quote]
&h hig.T1RI &` D(\+e g
佢一星期有兩三日都係我依面){$K5aR k-S)t|
相反佢BF就好醒目好世界仔:s#Q v]3pn'S
咁樣我先驚

JerryLee 發表於 2006-7-19 12:37 AM

有無逢星期幾過來
t Vw+ep 如果特定的
i'[cQ;Pw(Ez 避得就避拉
fOt^d] s Y!D%{V
"jy#mH&N^0ah 我好好奇 她小時候系米都系甘 fv,}D%ZpoS
你地點相處
;ui1?#\/Ul 我直覺覺得她系幾喜歡你的/O4n%U+s}k3Q:lh
不過唔知你好抗拒者

Lung~ 發表於 2006-7-19 02:00 AM

佢只係執著佢見過.知道既野..可能你試下再解釋得充分d囉

阿感 發表於 2006-7-19 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]Lung~[/i] at 2006-7-19 02:00 AM:,}O u ]k-T*q#v
佢只係執著佢見過.知道既野..可能你試下再解釋得充分d囉 [/quote]
@c&d8\ m-Y3k JIK5VP }0B$iz$n}LGVd4}
佢似唔在意多D

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.