又係我個妹
:cry:又係我個妹)@DK]S1`sl%}9m
我覺得人蠢真係唔緊要7M$r}(b.H(R6JH
最可怕係鑽牛角尖tAp.j2[ y]L
唔聽人講野;OlPMM)A
我個妹個人好細佬女(但係已經廿幾歲)
佢可能小同人相處 所以個人好直 K#j7gf+G
講野好直唔經大腦
8B f4oAY
好似有一次我同屋企人食飯帶左個朋友黎z5[9m9mC!p5F_L
我個朋友有皮膚病 佢見到即刻講:
:eek:嘩!!你快面做咩事呀咁核特既@oYAf.| H
嘩!!唔識你以為你發瘋ka:eek:8|](j}{3D} U
(nC/a r-`;AP{
我個時勁唔好意思
我朋友又好唔開心 以為我屋企人唔鍾意佢kx/N@`&o#X G
我個妹無惡意傷害人 但好唔識做人
E["BJ5D6r
我成日同佢講唔好咁...做人圓滑D...顧下人感受M^!`^$Eeo0}9X
講極佢都唔明 又鍾意鑽牛角尖/p4C9Eba
我真係唔知點教佢
ti1|0E&]@H
今日我同阿哥吵完交(事件已經COOL DOWN左)
佢岩岩放工返黎係咁問:咩事呀?做咩姐?你地做咩嘈:hitwall::help:
我話:唔好問住LAl5|9\)xn"r
佢:做咩WOO...係唔係嘈緊........Gos.^m^6rt4n
U-{oG@1^E1A
我再同佢講:唔好問LA...遲D再講
(V _0u!M8E^_~U
佢:....問.....問..........問......:giveup:
終於連我阿哥都發火係房走出黎產佢:mad:: {4N/eG0t:`:_ ro
你問小陣得唔得AR 岩岩吵完交 你重係到嘈V'ZqWo(|
9sW0s O-W
靜左一陣,以為佢會醒目^B ^ljl
跟住佢重好精靈走去問阿媽:佢地嘈咩呀??:giveup::help:X10Z{y,{9`wu J*i
我反醒自己係唔係我自己唔識同佢溝通$EKU5F1T/_JU7t
但係佢而經係成年人 但基本待人接物同思想都好似13-4歲咁
真係好擔心佢
舉個例子 (依D事係我成日都會面對)
我放工番到屋企
佢問:依!你唔係同朋友出去食飯咩?bqF9Z4RaV%W
7CV&V*E)Bv F
我:唔係,我都無約人a#d8^Gg.d.Zr~
佢:唔係WOO,你唔係約左XX食飯咩/ch9F8Tj ^1t.?S
我:唔係(通常到依個時候我知道佢會再問))IqEP3Mh*wD
佢:唔係WOO.......唔係WOO.............
...................唔係WOO........................:confused:
我深呼吸一口氣冷靜同佢講Z*x5c+Y!Zx+V
我:你聽住,我岩岩放工返黎炸t;q+GTW
未食飯,亦都無約過人
2gU)Kso#h
佢停左一陣係度唸