自從新版開張~我見到 26FUN多左好多人講野拉^^
自從新版開張~我見到 26FUN 多左好多人講野拉^^]jW%g0U
令到我感受到一大家人係埋一齊既feel1iM,_1w?b4MS(Z)Ci
呵呵~~~~~~~~~~~~~~~Oae7Sd:rt
真開心
多謝新版開張既版主
呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;s l*G/N yN'd/G?5i
祝 26FUN 既人流越來越多啦~~~
:clap: 開張大吉:clap: 梗係,個個都要攞分 咁我都要羅分啦~~~~~~~~~~~~~~~%b8eD_#V,R0]4WB
呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~lw` aA PMo0} Bn
希望越多越好~! [quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-7-22 10:44 PM:.b8F|*LHg
梗係,個個都要攞分 [/quote]3W5@i%` s"v
真係好現實~:D 由此 可以 知道 香港 人 既 社會 風氣
頁:
[1]