娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-7-22 10:35 PM

自從新版開張~我見到 26FUN多左好多人講野拉^^

自從新版開張~
6[8hS|6Xb Y 我見到 26FUN 多左好多人講野拉^^]jW%g0U
令到我感受到一大家人係埋一齊既feel1iM,_1w?b4M S(Z)Ci
呵呵~~~~~~~~~~~~~~~O ae7Sd:rt
真開心
/x7S I!A$T K 多謝新版開張既版主
g1Q"W,fv"B#P?K7_*Z 呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;s l*G/N yN'd/G?5i
祝 26FUN 既人流越來越多啦~~~
B}(Y!can      :clap: 開張大吉:clap:

hold_find 發表於 2006-7-22 10:44 PM

梗係,個個都要攞分

cgdmzlam 發表於 2006-7-22 10:46 PM

咁我都要羅分啦~~~~~~~~~~~~~~~%b8eD_#V,R0]4WB
呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~lw` aA PMo0} Bn
希望越多越好~!

garycheung 發表於 2006-7-24 01:51 AM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-7-22 10:44 PM:.b8F|*L Hg
梗係,個個都要攞分 [/quote]3W5@i%` s"v
真係好現實~:D

cgdmzlam 發表於 2006-7-24 10:49 AM

由此 可以 知道 香港 人 既 社會 風氣

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.