身分證張相
請問影果陣穿深定淺色衫好?有領定冇領好? 我都想知!我就黎去領證! 我建議大家著西裝去好型仔啊~影出來~! 聽講話著有領好d...如果唔係就會好似冇著衫咁喎... [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-7-23 01:32 PM:x#L\o\
我建議大家著西裝去
好型仔啊~影出來~! [/quote]y!S{.n U?H6Em
好提議!:good: 我覺得有領好D,h$bK1Qf|
R)O'D&[Tc?rE
因為無領 剩系影頭 有D寡 著深色衫, 要有領.....(t0sD;pO4RG
影得唔好, 唔好怕醜, 叫佢影多幾次....
我就係怕醜, 唔敢叫佢幫我影多幾次....