娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2006-7-23 10:30 PM

哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

依嫁唔係講食就講貓貓狗狗
+Q?A$|5WR^!_ 好似同以前差好遠
@ep;F;B(U 感覺好特別~~~~~~~~~~
0\ L4PJ-B)YAw 呵呵呵 ........................
7R#n!hDO;wlu4j Ci :D

iamkaka 發表於 2006-7-23 10:35 PM

我覺得咁幾好-v-

cgdmzlam 發表於 2006-7-23 10:39 PM

過左29號之後
'I#Sjt1J;dxtm 我想會場面好清靜%E4Hb.a'oBdx Sd
令我想起<<揚州慢>>既其中一句:?){ XJ t2v9g
   漸黃昏,清角吹寒,都在空城

JerryLee 發表於 2006-7-24 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-7-23 10:39 PM:8zLtd,b D
過左29號之後@;mq"Y ov(SH
我想會場面好清靜K$AQ;Uk.n&}6Q
令我想起<<揚州慢>>既其中一句:@Z!P!Q cm+Z-Q'|t
   漸黃昏,清角吹寒,都在空城 [/quote]
5\8BC3Xh%f@
}?S^%wm"Rj P 好詩:D:good::clap:

cgdmzlam 發表於 2006-7-24 10:48 AM

:D thankyou U :kicking:

自由神 發表於 2006-7-24 02:26 PM

而家既氣氛唔錯!

cgdmzlam 發表於 2006-7-25 09:07 AM

呵呵~~~~~~~~~~~~~5H4AS!Q`X]T9R8wC
       以後日日咁樣就好啦~!

benson00 發表於 2006-7-27 01:10 AM

i feel the 2 new topics are quite good and interesting^^

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.