娛樂滿紛 26FUN's Archiver

極樂 發表於 2006-7-23 11:51 PM

你身邊有沒有一個條件近乎完美的人呢?

她......
"D,CW3L~`:| Tc 樣子: 算美麗, 有點兒像溫碧霞 `)x X.iy
身材: 5'6, 對腳唔粗, 上圍....應該有G級掛 (睇蔡依琳既相去推斷), 呢排肥左條腰粗左d....佢前排結婚果陣好fit...但係佢老公高大唔靚仔....
g?u `1KX"se 學歷: 讀解剖 (即係有返咁上下學歷啦),k1a"m?sF`"s
返工時間: 10:30-12:30 / 2:30-4:30 (想走就走, 鐘意就唔返, 返都唔使點做)7D;Bt6o0ne\^
出入: 開蓬寶馬跑車Q ?\*EE'e_Y
衣著: 三年幾黎, 日日唔同衫,就算重覆都唔會多過三次 (識佢三年幾)8V4d4v:PkR Q wA
居住: 千多呎尖沙咀
.v^c0H f ^!S 每二個月左右就去一次旅行.....真係羡慕死人....點解條命可以生得咁好呢? &@6L:nJ'fc

qr5r!S/b!A X`(H 其實佢係我既上司....當佢同我講: 無事我走先啦....
1`&~t!x5}0k4j 我d同事都會 o 曬咀....:mad:
HiL1xj 我就會同佢講: 認命啦~~做野啦~~睇下下世你有無咁好命....:angry:

JerryLee 發表於 2006-7-24 01:38 AM

我識她而她又識我重未有
K!Ou%a}zB U5sunk%}:s$Z]
我我識她而她唔識我大把:cry::cry::cry:

cgdmzlam 發表於 2006-7-24 10:43 AM

我未見過有咁既人啊~~~~~~~~~陰功~

kahang0210 發表於 2006-7-24 12:29 PM

未見識過...你有個咁既「無憂米」上司都幾唔錯-.-

自由神 發表於 2006-7-24 02:35 PM

好唔公平既世界!

極樂 發表於 2006-7-24 07:49 PM

[quote]Originally posted by [i]kahang0210[/i] at 2006-7-24 12:29 PM:
Z'm)o]e f%M:s 未見識過...你有個咁既「無憂米」上司都幾唔錯-.- [/quote]u3q1f$p(j#v Y

s(oO:H,`n+T S q 嗚~~~~5D#Y5vl^{F2LGE]
兩睇啦, 佢就無憂米.....我就係平價勞工....(都唔知係咪慳埋d錢俾佢自已買衫)*~OT!f2x&O;I

BVq&\@ 好既咪係, 佢乜都唔理, 我就無王管囉....
Vtxxy H 唔好既, 我想有人幫我頂住d野果陣, 佢就唔係到, 或者瀉返俾我..../x]/cC h,Y(WYU/|
4[0\0N!yd;X6w|/ia
不過到佢要管果陣就好鬼煩....講野又前言不對後語.....$eH5^+r.pac
Jy7a"I2?^ v9c6b3g
佢仲成日話細個果陣好窮....窮就唔會去到外國留學啦!! 都唔知佢"窮"既意思係乜!!!

kahang0210 發表於 2006-7-25 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-7-24 07:49 PM:d9gZ2]n

/eEE4J&yfh!Ms.[sa
&Ygh_3y5sQu-K 嗚~~~~
%K^{8AN 兩睇啦, 佢就無憂米........ [/quote]
/rg!z k9j(e#LF 唉,打工仔係咁架啦~我14歲~食返阿媽阿爸飯:D{8` M(V"le&lMI
z6c]G$V.m$E*E
加油^^:gun::gun::gun::gun::gun::gun::gun:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.