可惜! 可惜!
難得可以係短時間內令到自已加多d積分...2NU;e v_z4L偏偏要離開香港幾日(29/7晚上才回到hk)...... :cry:UANYRKe0[ d5p
之前又傻更更用左"快速回覆"....果到又唔見左幾十分...:(.
(如果有得加返d分就好lu:P)
你地傾得開心d啦!!!:good: [quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 09:37 PM:Y0];?"K,VW
難得可以係短時間內令到自已加多d積分... [/quote]2o;x)|J7N_(YN#{
點樣快速回覆?? 真令人費解:eek: 應該系 THX Ic之類 你似乎開依個post有d 目的喎.... 點都好,祝你旅途愉快 大佬
細佬同你都係一樣啊~
我聽日都係要離開香港~ Dl:q#U6p"]3qq5k
慘~~~~~~~~~~~~~~~~SiS1T,`/ae
加唔到績分添~
不過我返去有女玩5? [?*[9v.[Q#`
哈哈~~~~~~~~~~~~Mu0slVx-d;D*p~ R
抵得過~~~~~~~~~~~~~~
我都祝去旅行既同志們 旅途愉快!! 祝你旅途愉快 cgdmzlam同極樂 :P:P:P:P:PlM.^^+D3ZU
多謝 自由神 兄 _1a {T iB9E&h2R
:clap::clap::clap:
頁:
[1]