娛樂滿紛 26FUN's Archiver

極樂 發表於 2006-7-24 09:37 PM

可惜! 可惜!

難得可以係短時間內令到自已加多d積分...2NU;e v_z4L
偏偏要離開香港幾日(29/7晚上才回到hk)...... :cry:UANY RKe0[ d5p
之前又傻更更用左"快速回覆"....果到又唔見左幾十分...:(.
h {.p.rb!c2K2\X (如果有得加返d分就好lu:P)
H'{Z,E,un&m.j
#dq7M6RqHt;y;W} 你地傾得開心d啦!!!:good:

阿感 發表於 2006-7-24 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at  09:37 PM:Y0];?"K,VW
難得可以係短時間內令到自已加多d積分... [/quote]2o;x)|J7N_(YN#{

*WN"j_9q 點樣快速回覆??

kakeidevil 發表於 2006-7-24 09:54 PM

真令人費解:eek:

JerryLee 發表於 2006-7-24 09:58 PM

應該系  THX   Ic之類

chong2002 發表於 2006-7-24 10:29 PM

你似乎開依個post有d 目的喎....

阿感 發表於 2006-7-25 01:01 AM

點都好,祝你旅途愉快

cgdmzlam 發表於 2006-7-25 09:30 AM

大佬
{HB*}"] tY        細佬同你都係一樣啊~
^1t1O7E.\8? 我聽日都係要離開香港~ Dl:q#U6p"]3qq5k
慘~~~~~~~~~~~~~~~~SiS1T,`/ae
    加唔到績分添~
y L3@'`3]? 不過我返去有女玩5? [?*[9v.[Q#`
     哈哈~~~~~~~~~~~~Mu0slVx-d;D*p~ R
抵得過~~~~~~~~~~~~~~
M_.Sj:U8?L7zaP 我都祝去旅行既同志們  旅途愉快!!

自由神 發表於 2006-7-25 11:41 AM

祝你旅途愉快 cgdmzlam同極樂

cgdmzlam 發表於 2006-7-25 01:36 PM

:P:P:P:P:PlM.^^+D3ZU
多謝  自由神 兄 _1a {T iB9E&h2R
:clap::clap::clap:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.