自助晚餐問題
[size=4]請問各位哪裡有不太昂貴的自助晚餐吃呀~???[/size]:D 巴西燒烤--平時唔使$100Yln0d$D`#w6d
不過唔好食 [quote]Originally posted by [i]lazialihk[/i] at 2006-7-25 12:10 AM:
巴西燒烤--
平時唔使$100pg9^ ZXva]
不過唔好食 [/quote]:r ]w1R2pW|W
u JK!_}M9jx)G\
如果講究的話 最好唔好M6ok"Ws\G
呢野不太好吃同唔熱架 BUFFET比較好都係帝苑啦b3V PT9P`
雖然$3xx一位, 但質素幾好, 菜式又多d*XK-H6jD EJ e
試過其他, 價錢係平d, 但唔好食..........
所以.........貴d都係值得既"Y6P+h%V8Ji/b n;{
最緊要係好食嘛 帝苑 我食開呢間~ 一分錢一分貨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
頁:
[1]