娛樂滿紛 26FUN's Archiver

troublehk 發表於 2006-7-24 11:59 PM

FW:港女為件行李比人趕落機(有相)

[url]http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/vv614vv/my_photos[/url]
u.u@e U d;bG3N
:X{C/]-wo E6z 話說出發果日7/7 CX504 班機係09:10am起飛,;@dF/Q5[l3j Ct
咁我08:45一上到機因為太疲倦就即刻訓著?……… a,W)Q'Xr*_
開頭都feel到架機開始行緊,去到起飛跑道突然間又停?大概成15分鐘,AcUx,Dfb\
跟住聽到有個空姐用廣東話,國語同英語廣播 : 請所有乘客將手上行李放回座位下,.......多謝合作!
R0Jt*RLyTb/b~ o k 當時周圍d人已經昅睇下邊條粉腸咁麻煩,但都無發現...LUaMWimgw

FH)Dq1t^0h6} 再過多15分鐘(已經9:45am)又聽到廣播,nScwm j*bR+|.z
今次係機師 (用英文,內容大致上係) : 而家因為經濟客艙有兩位乘客,
6np*kKkUZ#~H 唔願意聽機組人員勸籲,將手上行李放?適當位置, Si'hO?a
所以我地起飛時間將會延遲,如有不便,敬請原諒!
zt:bWk/UIy Z V*x9]L6SH_[5V

`;Ia5qO2@+v7n YO"Z 全機人即時起哄 + 粗口 (我都有參與), 當大家好努力要搵出兇手時,
0Bu-MY%CI 突然d空中小姐+少爺好緊張走來走去,g*y,y-F9b
我聽到其中一個話 : 開番道機門比佢地入黎.....r(Agjsa#M
隔?一陣就見到有3至4個機場保安同2個航空公司d大粒行去機尾右邊窗口位,
%b+jm'cXdPH 個兇手終於現身啦.........8tS_4f$n0IN

bsnXH
@8rj7}#Nj)E,V 呢條友唔係亞伯亞婆或者國內同胞,而係一名廿令三十年歲,個樣都ok o既香港女子,
bMZZ{L kM:}n 其實件事已經發展到要呢條X婆(請原諒我咁稱呼佢,因為佢實在好不知所謂)落機,
b0p+\B@y 佢地擾攘?15分鐘,佢都"賴死唔走",重要同佢地拗點解要佢落機,
(H#TT*M,du.S 真係佢X味呀....
A(\_+Dv$QD4pZ
&t(I'F;N e (kr0p b-R'U(G{
已經10:00am,救星終於到o勒........&~J5r*ZlG/z&Pf
有3個警察o黎到,開頭都係勸果條女自己行落機,`7Ez`-b.],u'vu
但條女都係用拖字訣"賴死唔走",
d?.X;v k2Tw 重同個幫辦講話搭開都唔洗將個袋放落地下,
!]:T V w.d1b&O-]uw$_ 點解今次又要......./o*o$t p&bC N Ha
連個幫辦都頂佢唔順話(都幾惡) : ?.....小姐,我而家比最後一次機會你,#n?5KYF/Y6T2~o
如果你再唔合作,我地會立即採取拘捕行動!OP K[?M0o
eM8K3O)cYzEn(qZ$I
條女即刻"笠晒水",拿拿聲?住佢個裝?金銀珠寶,
C?&p5O%k l} 價值$5,.xxx o既名貴GUCCI jolicoeur bag開始行出機艙,
4v4L!z9UX#vX*q 咁我地全機人都好君子用熱烈o既掌聲歡送佢(當中夾雜?d英文粗口),
9Fe2aAum"` N4V 佢重好串同我地話 : 唔關我事o架,係佢地(機艙人員)太執著,
4TM*Fk'y${"?1Z3n 我個袋大?兩吋,係都要我放落椅底咋喎!
#m:o3c3Jg2g 真係佢X味呀 x 10000000....9rg^ ~,W7j$T;[|
重有同佢同行果兩個fd都同佢一齊落?機,
o{M&qf;vZ+u @ 真係累街坊ZPp1P s)Q d
最慘係d空中小姐同少爺,$wF#A*U!M6D
又要由頭check過晒d行李艙....$F/v"Z}W%be
攪到10:20am先可以起飛(足足遲?成粒幾鐘,真係X佢個肺)#\|#QYI[ u
Q^7s,G8@[
後來坐?我隔離個日本婆問我,2LP;\I f
知唔知個女人係乜野國籍?8T7yk s0a(\0K
我只係好?咁答佢 : 係一個中國人!
5L%^ O(x!Pa4M4{
#wR `"T;v @0p 我重將當時情況影?相(嘗試post啦),@ [@[ Wz,t
如果有人係識佢o既話,
-qe6rd d 唔該教下佢搭飛機o既規舉啦!
/?kJevd Z&h^-~HeB;y"n

v@._1Bk7W"a #Q7`js@\4F2^-t
[img]http://i7.tinypic.com/20t5r3n.jpg[/img]

lazialihk 發表於 2006-7-25 12:09 AM

好多人明知係自己錯都仲要死撐k!oSn9h$e ]3l;d
唔夠講就搬d 歪理出0黎
(pVLY.B3o
My!ATXc 剩係識得d名牌
![,ax`'O \ f}#U 其他野就乜都唔諗下

cheshing_hk 發表於 2006-7-25 12:25 AM

中國人成日比人睇低就係多謝呢d咁不知所謂既人..........

JerryLee 發表於 2006-7-25 01:28 AM

死都要撐1_.Fx,}{1n/qTs
道理唔響你果邊
R] w5c$]Ap O+sp ]ch 撐落去只會更無面:nogood:

baatkung 發表於 2006-7-25 02:30 AM

如果影得清楚D個八婆個樣就好啦!D'FcY_
唔知一本便利會唔會摷佢出黎呢???:lol::naughty::naughty:

阿感 發表於 2006-7-25 02:35 AM

如果有片放上youtube條女就hit爆

~仔仔~ 發表於 2006-7-25 01:09 PM

真係不知所謂!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.