娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alantai 發表於 2006-7-25 04:59 PM

大家開冷氣既習慣...

我係30度以上開ajZ s%`;C \
夜晚 9:00至天光 eiDpS m&op_5m
因為夏天開冷氣變左習慣9{C$gzz5w7C
覺得自己怕熱左,
.JYnf.e 諗起好多家庭都冇冷氣, 夏天又係咁過.....vhw/p:fy C7|
:haha::haha::haha:

三一 發表於 2006-7-25 05:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

peikasiu 發表於 2006-7-25 05:19 PM

all day...

衰貓 發表於 2006-7-25 05:24 PM

番到屋企就會開,通常都係九點鐘倒,因為前後左右都開晒冷氣,所以係無得揀一定要開‧‧‧‧‧

JerryLee 發表於 2006-7-25 05:39 PM

夜晚 訓覺果時開

571 發表於 2006-7-25 05:54 PM

無定架..

YingTung 發表於 2006-7-25 06:27 PM

基本上都係夜晚食飯時開始開,開到天光。
j4J)K z8n:t3i.h 日頭如果o係屋企,全日唔出街的話就會開,
7k"Z.hQ3V+oGM 如果一陣要出街的話,就會唔開。

loklok117 發表於 2006-7-25 07:03 PM

:mad::mad::mad:講起就火-l"RToa;o| F"cT
班女人熱小小就開冷氣 h!PL s(Rvy
電費平ar

tomken 發表於 2006-7-25 09:01 PM

以前30先開....
X+AJq7\H,Mhc~W 而家覺得熱就開

MingLai 發表於 2006-7-25 09:10 PM

一年開o吾到5次,無開冷氣o既習慣!

阿感 發表於 2006-7-25 09:11 PM

晚上開,日頭好少

JerryLee 發表於 2006-7-26 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-7-25 07:03 PM:
~"}6?5D R,X O :mad::mad::mad:講起就火
Q,MxQUHl/XQ$WR 班女人熱小小就開冷氣
Ovc3f'C)p"N$Gy BR 電費平ar [/quote]M~SOtC/g

'qrH_]C? 體來作為一家之主架你好大經濟壓力:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.