冇咩咁出奇
今日係jordan見到鄭融,不過冇追上去影相同簽名(咩都冇帶:hitwall:)你地又見過咩野明星?'Y hf)FvY
我見過政治明星陳方安生 何加勁E-z,C5n)k/T,j Y
鄭伊健3~;O NRr$RB
馬德鐘(好高) 我成日都見到八兩金. [quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2006-7-25 05:47 PM:
我成日都見到八兩金. [/quote]f X E@'w+p
兄弟 你都幾好彩窩:D [quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-25 05:48 PM:
AM M_9C:hu
T5a.X1\4MUZ.p
兄弟 你都幾好彩窩:D [/quote]