娛樂滿紛 26FUN's Archiver

anti-pkjing 發表於 2006-7-25 05:11 PM

冇咩咁出奇

今日係jordan見到鄭融,不過冇追上去影相同簽名(咩都冇帶:hitwall:)
d/f8w*AnM 你地又見過咩野明星?'Y hf)FvY
我見過政治明星陳方安生

JerryLee 發表於 2006-7-25 05:38 PM

何加勁E-z,C5n)k/T,j Y
鄭伊健3~;ON Rr$RB
馬德鐘(好高)

Norman Chan 發表於 2006-7-25 05:47 PM

我成日都見到八兩金.

JerryLee 發表於 2006-7-25 05:48 PM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2006-7-25 05:47 PM:
;xoT(g'n zO#z 我成日都見到八兩金. [/quote]fX E @'w+p

+s k/w8a']r%{'t7Y 兄弟 你都幾好彩窩:D

571 發表於 2006-7-25 05:53 PM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-25 05:48 PM:
-_Vh3o"RQ)x AM M_9C:hu
T5a.X1\4MUZ.p
兄弟 你都幾好彩窩:D [/quote]t o6FS"FR;W"C
八兩金住北角..成日見

發表於 2006-7-26 07:58 PM

[quote]Originally posted by [i]anti-pkjing[/i] at 2006-7-25 05:11 PM:6?vhG q(~Iqe
今日係jordan見到鄭融,不過冇追上去影相同簽名(咩都冇帶:hitwall:) b_+kC1wULp
你地又見過咩野明星?
` l&JcGl;Xd 我見過政治明星陳方安生 [/quote]
'[1A)a8u)aD(W,]W 電話都冇帶?:haha:

anti-pkjing 發表於 2006-7-27 07:23 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-7-26 07:58 PM:
s-rK#I l.A
:WjWEw-J(J n 電話都冇帶?:haha: [/quote]
4P/^SY6} 借左俾阿媽!:mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.