娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2006-7-25 06:56 PM

大家養過咩最惡最勁既魚(淡水)??

我養開淡水魚 |0L ^@d5\T
我養過最惡既魚有
XhdAP6W 食人倉,火箭,龍吐珠,金老虎,鉛筆,鵝頭十間
8q%y Vt"s
2c"VLY5V1Mu[-n 最勁既魚9z"F3Y9]X(o?
射水魚,狗仔鯨,鉛筆,東洋刀,豬仔
\\+am v~]&b
`#Z`8?e/gC H 你地有咩魚(淡水)係最惡同最勁既
A'Oo8t,yr0n 分享下:clap:

negator 發表於 2006-7-25 07:42 PM

金波羅算唔算惡...成佢地成日打交

soccerfever 發表於 2006-7-25 07:42 PM

花羅漢

loklok117 發表於 2006-7-25 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]negator[/i] at 2006-7-25 19:42:^jW7l(RN
金波羅算唔算惡...成佢地成日打交 [/quote]2oFg+EH@ |o
"k!_#eo#V#WjlEA
玉面波羅~~正
!M;qc m8j F%C:V{ 比多d蝦佢食快面就會發色好靚kaa_?B }cR1s'S }
R8yr_,iu"l G
金波羅ok la
$]#QP/e-~t 佢都可以同龍一起養,但唔惡

三一 發表於 2006-7-25 08:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

JerryLee 發表於 2006-7-25 11:24 PM

水魚 算唔算魚啊7x5p{j&];l

n-UV `E4B#j"z x(d6i h 不過我無養過Ws3BJ:w py9fSn`

Q#Q6P3M&VP 擺兩隻一齊會打交假 甚至會咬死對方架

loklok117 發表於 2006-7-26 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-25 23:24:
D2z*vi.DRF z+N 水魚 算唔算魚啊 lc)sP0QC

9Qn Uib3BUC 不過我無養過u'X#MiDx-d4W p,L

9~4@W,L [JM 擺兩隻一齊會打交假 甚至會咬死對方架 [/quote]
/y)^_Q \w
:R C9n~ WA|#d 打交:confused:
F1i&Nf F!| 5RbZi0r7N?&F
我個F有隻兩個頭既水魚,好怪雞

JerryLee 發表於 2006-7-26 02:05 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-7-26 01:04 AM:
)j'es_{c {
C4T!y3}/do.iI4~7|
'P&\7o pUG 打交:confused:2P1| ]0[J
;y@.@#d3G+~a
我個F有隻兩個頭既水魚,好怪雞 [/quote]NBM u!_-s w
asg u'P1^P @1J

Iv-KLI'yK,` 甘搞野'GK H&{*`3~tT|
l._ {&Bc-D(l$YX
系啊 水魚會互相打交價%K/w7U}(Y-e(gg q;v
千奇唔好擺埋一齊

loklok117 發表於 2006-7-26 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006-7-26 02:05:4ZyD.O&Y

w-x A(Rn Wo1P!? HMtQL8B
-|4F+T'qPG1\D]
甘搞野#q$]*[X4Ooq#T
a2k:u$_Y}'j
系啊 水魚會互相打交價n0K([.eW'^7o/b
千奇唔好擺埋一齊 [/quote]t$D#n0}s:n

nW`{\!Xo 點打
hi R }8\4b;g/e'h 用口互咬:confused:

三一 發表於 2006-7-26 08:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.