娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2006-7-25 10:22 PM

吹水版係咪應該加設更多分區?

而家只有飲食區 /寵物區 ,討論話題都似乎變得一面倒,題目類型比以前少了許多
h6ijCR$NETzj&d 建議再劃分生活區,新知區,閑聊區等子壇

garycheung 發表於 2006-7-25 11:57 PM

我個人認為應將飲食區和寵物區獨立,設一個新版.
'S w'x,DjuP @P0d/_-n7g 因為成為吹水區子版之後,吹水區主題變得好亂.

自由神 發表於 2006-7-26 10:25 AM

[quote]Originally posted by [i]garycheung[/i] at 2006-7-25 11:57 PM:
s@;{)K.I7H 我個人認為應將飲食區和寵物區獨立,設一個新版.
HNx V4k"FnA 因為成為吹水區子版之後,吹水區主題變得好亂. [/quote]!E%FIxl |
呢個我同意!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.