娛樂滿紛 26FUN's Archiver

benson00 發表於 2006-7-26 08:18 AM

會煲煙ge猩猩

請 click 下面條 link:"PL3l {0L:GjW9X

)v!\6npa1gP [url]http://www.youtube.com/watch?v=oqcAvKtr5f4[/url]z-fG6Px&j-L}J'i+c

5g9D C6G(d0m"H;B9v [[i] Last edited by benson00 on 2006-7-26 at 08:22 AM [/i]]

keanu128 發表於 2006-7-26 08:21 AM

會唔會係人扮嫁:lol::lol:

benson00 發表於 2006-7-26 08:32 AM

[quote]Originally posted by [i]keanu128[/i] at 2006-7-26 08:21 AM:~6b@8R@ ~3]RP5g@U
會唔會係人扮嫁:lol::lol: [/quote]
7V?1lDZ [*k%}%|
:g,f x9yZ4h)Lob9p
z3DZ&j[#cZa 我估係機械猩猩?!:D:dev:

自由神 發表於 2006-7-26 11:24 AM

係真嫁!我見過新聞有講過!佢個主人係煙鏟所以佢食唔食都係一樣!

chong2002 發表於 2006-7-26 12:51 PM

無咩問題c_c
$q g.F&r AEa$uN+[ 因為人都係由佢變出黎姐~哈

LU 發表於 2006-7-26 01:26 PM

進化到咁的地步...

JerryLee 發表於 2006-7-26 06:58 PM

我都有見過
-u M+s%q"U 2vY}2pCKG
果然系同人最接近的動物:good:

tomken 發表於 2006-7-26 07:45 PM

馬騮都會食架~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.