娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JerryLee 發表於 2006-7-28 04:14 AM

大家鐘唔鐘意用腐乳送飯

我本人幾喜歡o[.b U-d%A
如果加少少砂糖 D味道好好添:P

KakeiAngel 發表於 2006-7-28 04:30 AM

腐乳有致癌物喎:eek::eek::eek:

negator 發表於 2006-7-28 05:13 AM

我鐘意生菜點腐乳多D~
gC.q|X6G-] U
G0H`;Rv^ 送飯就唔好LA!!!好咸

arwan1222 發表於 2006-7-28 05:43 AM

我超級喜歡!2J{T!a^ S$D#]
不過未嘗試過加砂糖~
w+D R"f$Rd%z 可以一試!多謝!

flpo 發表於 2006-7-28 08:48 AM

[quote]Originally posted by [i]JerryLee[/i] at 2006/7/28 04:14:wR9Y r sS-hDak
我本人幾喜歡.C,z['L?C(tD
如果加少少砂糖 D味道好好添:P [/quote]1yB&U/DGv
s4zs;WZ i
加砂糖好好味架,經濟又好食:good::good:

自由神 發表於 2006-7-28 09:56 AM

好好食嫁!我好like

ylc301403 發表於 2006-7-28 02:15 PM

腐乳送粥好味D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.