娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BarristerSpring 發表於 2006-8-2 12:45 PM

請支持中國大陸恢復正體漢字

[color=Black][size=6][b]華夏文明 源遠流長 捍衛傳統 光復中華
CRV"}$[] L 中華全球恢復正體漢字聯盟[/b][/size] [/color]
9r4H9]+Oz,pd
9O6il:u^o!\S|"PY [url]http://spaces.msn.com/kerouslee[/url] .m+G(r)k5J&}2b5Y
'kQw.g,}:V^1v

"IK@0o[ ]"W(Mf B
4l]1_g1y?.n +F[[&ts|@'d
[color=Purple][size=6][b]附:簽名反對聯合國廢除繁體中文:請大家支持[/b][/size][/color]
z8Po$]*?Zc&j
|5K,D#o^ uU4SDWBM [url]http://www.gopetition.com/online/8314.html[/url]

iknow 發表於 2006-8-2 01:59 PM

好!!!!!!!!!!!!!!!

engineer2 發表於 2006-8-24 11:17 PM

GOOD........

jacky60724 發表於 2006-8-24 11:51 PM

支持呀

ricojohny 發表於 2006-8-25 07:45 AM

唔好玩啦 rB+~;ldL
中國仲有好多人唔識字
@w:aOi6V#AR h 連簡體字都唔識]0d2_G ]h]U
仲學繁體@@
O {$z.P)i|@p uvp"y__
好似我咁,我唔識簡體字,一返到大陸好似文盲咁,
j,Y|OuU O \huB 要學都有排學

bwk0317 發表於 2006-8-27 04:58 AM

[size=4]支持中國恢復正體字![/size] :clap:

magic 發表於 2006-9-1 03:12 AM

[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2006-8-27 04:58 AM:
#vYN({WB [size=4]支持中國恢復正體字![/size] :clap: [/quote]2sc L~-J6WR9Yp
支持中國恢復正支持中國恢復正體字!體字支持中國恢復正體字!!支持中國恢復正體字!:good:

atimsi 發表於 2006-9-3 12:58 AM

正体简体我都识~~系广州接触香港文化最直接,所以对我来讲无乜影响!QJ"mHc"_%iJ[q'_
历史上中国的文字都系不断甘简化!其实无乜所谓拉!!%Q2e ^.L/|aJ:k
不过讲真阿,正体字写书法果阵又真系几正嘎!!(心情五好果阵练书法,平静心情!)

ronald001120 發表於 2006-9-3 12:21 PM

台灣D友仔搞出來laSlb1Ic
不過我都支持

magic 發表於 2006-9-3 01:03 PM

好!!!!!!!!!!!!!!! U9Pv%iU{a,]
好!!!!!!!!!!!!!!! 3fwY^(v:p cCb
好!!!!!!!!!!!!!!!

vv1668vv 發表於 2006-9-4 03:16 PM

妄想症發作?

sls17199 發表於 2006-9-8 01:45 PM

我都唔明點解,橫豎都係學,點解唔直接學正體字?vJX$Nr
相信無一個國家會創造字體幫人脫貧...

BarristerSpring 發表於 2006-9-11 03:55 AM

[quote]Originally posted by [i]sls17199[/i] at 2006-9-8 01:45 PM:hv.D.B/VDN
我都唔明點解,橫豎都係學,點解唔直接學正體字?5?V6O-\+[
相信無一個國家會創造字體幫人脫貧... [/quote]'[HT#k:t{s#e-N
:good::good::good::good::good:

magic 發表於 2006-9-11 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]BarristerSpring[/i] at 2006-9-11 03:55 AM:8B:C8EPf_
)R0q0|U^?
:good::good::good::good::good: [/quote]EII,O8x%d[|
good!!!!!!!!!!!!!:good::good::good:

sakura310 發表於 2006-9-12 05:31 PM

我講件真人真事俾大家聽"r"?{ENqw-h
我呢件事,絕對無睇唔起國內同胞的意思(\ Ap:e#ik6|5Al _

6` W.oj2V T+Ik 我三個月前就黎左澳洲讀書
_H a-E,Amvr%id.o 係度我識左個國內同胞,為左簡單,我叫佢做A,我仲識左個香港人(我係澳門人)6@)nc]fX/~1q8X
msn佢同我講,睇繁體字好難睇,叫我打簡體字,我梗係唔理佢?v7xTjrI
平日少不免會見面,傾計/hV*F;f[U
我同個香港人傾計,梗係用廣東話,佢竟然話聽唔明,要求我地講普通話
7h U9F(TI.ix(? 我地梗係睬佢都傻,呢個我都忍住
#vQ7Z U Yby[ D;t 有次msn佢又話,中國13億人口,99.9%都寫簡體字,講普通話
C$dd2B S'Ari 點解我地港澳人仲寫繁體字,廣東話,咁唔文明(<=佢真係咁講,不過我改佢做廣東話,我方便打)
{)C f*[E.YF0c 繁體字筆劃多,印刷又要用多d墨,社會講求進步,簡體字就係社會進步的結果Z#s:X3X%| kp
最後佢仲講,只有你地呢d少數頑固ge人先會用$P$M5lrDB"t4gWd
聽完我好嬲,我當然有駁佢,我點駁唔係重點:Qj#Q3iC-|

pT#Y7?/h 問題係,中國造字,一開始就是用六書開始,創造的就是我們港澳用的繁體字o`+G1SF.Xm?\
而簡體字呢?我真的只能說,不知從哪裡冒出來的東西U Hv8jM,@.eo.[
我知道絕大多數香港人都話自己係香港人,我亦都唔想挑起事端"a(Z@H#C+d&]6C8i
以下我講ge野可能會唔0岩聽,有d咩講錯希望大家見諒,呢個係我個人見解,我無要求大家認同我ge見解,真係有d咩得罪的話,希望唔好見怪HD*[?;l/Pth4X
我認為,如果一個中國人,連中國傳統ge文明產物都睇唔起,仲要用到「頑固」黎形容用佢ge人'g/H;O5DL"CRU
我唔知呢個人仲可吾可以叫做中國人,咁同你唔尊重你父母有咩分別?f+m&gh+dEKb
有樣野真係好抵死C-QR3[I4[h
A佢同我講,我地要血前望,如果我地尊重傳統,咁我地應該繼續用飛鴿傳書,寫毛筆字,唔好用電腦,佢咁講,即係擺明話尊重傳統係廢GE,多餘GE-I:x@7T?"Bb&^
但係有次呢,佢話佢鐘意中國傳統GE絲綢衫,俾人笑,佢竟然發脾氣鬧返佢地
D~I!zX,e[yI 我真係想問佢,你到底係咪尊重傳統?佢根本就係度自打咀巴
%vH[%H2fsov-r 佢成日話日本人,韓國人係狗日,狗韓,話佢地得哥幾百年歷史,點同我地中國悠久歷史俾
/{3@*Yc5w T Fn 既然你唔尊重傳統,咁你講我地有悠久歷史黎做咩?S0{7c,Xu6j3S
我又講遠左,唔好意思4JW:V3H,Lw*`h

z;{$s:ezz%He 講返正題,我聽完佢咁講,真係好鬼嬲1p"u-{ZB:K%yq7\
多人用唔代表係好ga,繁體字先係真正ge中國字i}qbp/l)lhv?-o
舉例說,美國攻打伊拉克夠好多人支持啦,唔通咁又係好事?tA}4|YX
夠好多人話中國人係東亞病夫啦,咁唔通中國人真係東亞病夫?G1J I6s m
一個唔識寫傳統中國字ge中國人,d外國人只會笑到碌哂地ga(好在我識寫,我先無俾人笑)kw\l{Ey
自從哥次之後,我對簡體字都好反感-k1x/n:^ x2[1C u/g
簡體字,叫佢做字,不如叫佢做符號仲合適,Gj"b(aPw ?rKn
中國字ge特點就係見到個字,會用個字得到相應的訊息,例如個餓字,我地知同食有關,個音同我有關,呢d都係由六書所得yX"k AB@
呢d先係我地中國特有的文化
#rEwq L 中國成日話要強大,要人地睇得起佢地,但係就忽略本身吸引人ge野-h Dfs|:x } R
連最基本,寫繁體字呢點都搞唔掂,中國都唔好話要強大啦
Z+r#hOq*xBH/P 0^s m/k%A4ET
講返d舊事都係有d激氣
`'n+ry&P8f](S;Jg9? 總之我強烈支持全部中國人用繁體字,講廣東話
4TU%_%p/A:ne#x
$G"CgNYR C 希望我篇野唔會為大家做成不便啦 XD

vv1668vv 發表於 2006-9-14 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2006-9-12 05:31 PM:RDV/V3V[W0M&X
我講件真人真事俾大家聽Pi;jE8^~0w$Q#J
我呢件事,絕... [/quote]
@$}/i e E -]'~(ryd3h be
6KnA"?_N8iR$F
不同的教育背景,從小到大的培養。]3tvLN/Dsvf(a
而言,對慣用了的東西產生了不一樣的感情。-Z3s5gbO P0{K
每當受到外來的批評時,由於那份 慣用的感情 與 保護的立場
:P1H~AaJf,z 不知不覺間產生了對抗性。這是可以理解的。*{:E-P/RV OI
.et4n"S:hK
如果用“桐油”的道理來想想的話又如何?7?!C1Y0O*dw'X n
以“他是什麼人,他用什麼文字”來做思想的核心,
JO3z y&w*wk*l8B d5n| 這樣有沒有跟他爭論和生氣的需要呢?

BarristerSpring 發表於 2006-9-16 10:11 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2006-9-12 05:31 PM:8XuYc)f R_ Y},UV
我講件真人真事俾大家聽`(P(EP6_.dQa
我呢件事,絕... [/quote]
ffM:bCy a8I
)M C$A/X(C
']*c:xnwkg [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-9-14 06:20 PM:h&dG,R(J `q"h`}S

SY$cnR't'tU I2A)|#];B.F
9Q7n2xL$o
不同的教育背景,從小到大的培... [/quote]
J?I%q-a3m $c2Y%Q7LwZo/xC
:lol::lol::good::good::good::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

王晶 發表於 2006-9-16 05:13 PM

我覺得無所謂~B|? z{E)_DM,G
唔好要得香港突然轉哂用簡體就得喇,?Kz2Ml'J,E g\
c{ @"v,Z L
如果係因為想光復中華 咁點解唔恢復用甲骨文、隸書?
!o x(G4i6AW 字體簡化都係文明進步之一

seafireson2 發表於 2006-9-16 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-9-16 05:13 PM:
b/k2OU/BOp-] c 我覺得無所謂~YW6K \F
唔好要得香港突然轉哂用簡體就得喇
u2fb?1K,D)d7bw/qi(G
(rzg%D3]\ 如果係因為想光復中華 咁點解唔恢復用甲骨文、隸書?
x Ir'`EXD 字體簡化都係文明進步之一 [/quote]1mW.p$o-A q2Q
繁體由甲骨文、隸書改進而成,+`E#[j!N
繁體可以從字型了解字義,從字部了解讀音,
W0Os8T/[.n 其實繁體係容易d學~(好多鬼仔都0甘講),'w-R7Uh3|0a-];i5s$]&l
亦係中華文化ge象徵~
0b"cN*{:J g5M [Z h
+?$l%l$e|h _ 簡體....唉......
%\5im)Vh-f[ZU 係中共要表現自己同台灣唔同........so 生產出來ge產品.......
u H8y{pO H ~Ed 係錯別字........后後不分.......
~/b`+DtAp'a 把了解字義和讀音的字型破壞.........1wBbl;O#_7t
簡體唔係進化,係異種!

王晶 發表於 2006-9-17 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2006-9-16 10:36 PM:6W/J#[v$js t+n
%I/A mAc hs3j&b#G
繁體由甲骨文、隸書改進而成,
H j,tS9l1eUg 繁體可以從字型了解字義,從字部了解讀音,
7?$J:?'z s8Tsij 其實繁體係容易d學~(好多鬼仔都0甘講),
3gA@+i| q`&|T 亦係中華文化ge象徵~ },n#HP8wHPO
Pr&y }*y#Yx+[
簡體....唉...... |}@Q:C!r^
係中共要表現自己同台灣唔同........so 生產出來ge產品.......
%HR ClXL 係錯別字........后後不分.......:_*iXE5r8x2qzV
把了解字義和讀音的字型破壞......... Z2P"z2`o O e
簡體唔係進化,係異種!
Y/\{} uYb o \Arz
[/quote]{&{?.n1|$\5Y1[Rd

P,^-N$Mub8YF0~ 如果無記錯 我睇過一段文章 首先簡化漢字既國家係日本
6Z$]d+`E.s 大家有無留意 日本仔用既漢字全部係簡體?咁佢係咪 想同台灣 香港 表現出有唔同既地方呢??日本人用既係咪異種 ?
'A5T Zuu 2jv"t4w/B'N
再講 出簡體字 無人話廢除或禁用 繁體字~2種文字並存 何來破壞中國文化?

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.