娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BarristerSpring 發表於 2006-8-2 12:45 PM

請支持中國大陸恢復正體漢字

[color=Black][size=6][b]華夏文明 源遠流長 捍衛傳統 光復中華 /E M CFP},qG"D1~4o
中華全球恢復正體漢字聯盟[/b][/size] [/color] j3@9a,S{h5Xw(c2F

KTUWF2xi$x;Y [url]http://spaces.msn.com/kerouslee[/url] u2TJ"b:p
/f"l5y ?@4P{

_uO#_#n
H6w:Bh$n2t6P
2p#t3S5q mg R] [color=Purple][size=6][b]附:簽名反對聯合國廢除繁體中文:請大家支持[/b][/size][/color];C,h7nl#F2a Q;_s
h gkDeh([Tsz
[url]http://www.gopetition.com/online/8314.html[/url]

iknow 發表於 2006-8-2 01:59 PM

好!!!!!!!!!!!!!!!

engineer2 發表於 2006-8-24 11:17 PM

GOOD........

jacky60724 發表於 2006-8-24 11:51 PM

支持呀

ricojohny 發表於 2006-8-25 07:45 AM

唔好玩啦
9tZ#f-XOhx 中國仲有好多人唔識字
|p^/D8e){ 連簡體字都唔識2Dl+s0^MA{
仲學繁體@@fm3}K-tA6J
J6qXl/z@/AYO
好似我咁,我唔識簡體字,一返到大陸好似文盲咁,"C9Oo6?3W
要學都有排學

bwk0317 發表於 2006-8-27 04:58 AM

[size=4]支持中國恢復正體字![/size] :clap:

magic 發表於 2006-9-1 03:12 AM

[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2006-8-27 04:58 AM:"}Q(i`$N6F)j
[size=4]支持中國恢復正體字![/size] :clap: [/quote]kh)X.qO9P*z
支持中國恢復正支持中國恢復正體字!體字支持中國恢復正體字!!支持中國恢復正體字!:good:

atimsi 發表於 2006-9-3 12:58 AM

正体简体我都识~~系广州接触香港文化最直接,所以对我来讲无乜影响!XS3M-T-v
历史上中国的文字都系不断甘简化!其实无乜所谓拉!!"Gn|%h7\)[)\K#?
不过讲真阿,正体字写书法果阵又真系几正嘎!!(心情五好果阵练书法,平静心情!)

ronald001120 發表於 2006-9-3 12:21 PM

台灣D友仔搞出來la6eD(E\5jO
不過我都支持

magic 發表於 2006-9-3 01:03 PM

好!!!!!!!!!!!!!!!
N)@rECv;\ 好!!!!!!!!!!!!!!! (E2U$tb5|{k
好!!!!!!!!!!!!!!!

vv1668vv 發表於 2006-9-4 03:16 PM

妄想症發作?

sls17199 發表於 2006-9-8 01:45 PM

我都唔明點解,橫豎都係學,點解唔直接學正體字?7}~3lY8o/Y:M"K\y
相信無一個國家會創造字體幫人脫貧...

BarristerSpring 發表於 2006-9-11 03:55 AM

[quote]Originally posted by [i]sls17199[/i] at 2006-9-8 01:45 PM:o&Dc1]x?3H7Zo*E3I*^
我都唔明點解,橫豎都係學,點解唔直接學正體字?ctg [%R%FS8g+`;[O9I
相信無一個國家會創造字體幫人脫貧... [/quote]
8N!n6}:d%NBx7r :good::good::good::good::good:

magic 發表於 2006-9-11 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]BarristerSpring[/i] at 2006-9-11 03:55 AM:*UZ? j^$?N4x

.nz'AZ4i.jTN :good::good::good::good::good: [/quote]
;^M3Z!S-^:B]\%T good!!!!!!!!!!!!!:good::good::good:

sakura310 發表於 2006-9-12 05:31 PM

我講件真人真事俾大家聽3g-b\.O#Q l0L}
我呢件事,絕對無睇唔起國內同胞的意思
v$_]T B 4v#Ym:D8x
我三個月前就黎左澳洲讀書
U|8|-]a5do/w 係度我識左個國內同胞,為左簡單,我叫佢做A,我仲識左個香港人(我係澳門人)
U7\#x/AB x!^q'z!T msn佢同我講,睇繁體字好難睇,叫我打簡體字,我梗係唔理佢-M.`@j KO$M ^K+e0o
平日少不免會見面,傾計'`n y r3c#f"Ozc[+y
我同個香港人傾計,梗係用廣東話,佢竟然話聽唔明,要求我地講普通話
5v}eb!GP@~z 我地梗係睬佢都傻,呢個我都忍住y$v,EQ2WLP*y
有次msn佢又話,中國13億人口,99.9%都寫簡體字,講普通話 un[Ak A"?&s
點解我地港澳人仲寫繁體字,廣東話,咁唔文明(<=佢真係咁講,不過我改佢做廣東話,我方便打)`9^} ^ G ~%Y
繁體字筆劃多,印刷又要用多d墨,社會講求進步,簡體字就係社會進步的結果
0U[,{!H5TNO{ 最後佢仲講,只有你地呢d少數頑固ge人先會用 c7j$@;d Q
聽完我好嬲,我當然有駁佢,我點駁唔係重點|%R|SW?

g/L.Z [O"i 問題係,中國造字,一開始就是用六書開始,創造的就是我們港澳用的繁體字
2g4yJ\TT D(Y,M/@#s 而簡體字呢?我真的只能說,不知從哪裡冒出來的東西 L$_;A)TK!b6I+NnK
我知道絕大多數香港人都話自己係香港人,我亦都唔想挑起事端
;k.s5l,U/ZF K 以下我講ge野可能會唔0岩聽,有d咩講錯希望大家見諒,呢個係我個人見解,我無要求大家認同我ge見解,真係有d咩得罪的話,希望唔好見怪;ZJ!D&H"{
我認為,如果一個中國人,連中國傳統ge文明產物都睇唔起,仲要用到「頑固」黎形容用佢ge人
u J4Wu.`3Z \{ 我唔知呢個人仲可吾可以叫做中國人,咁同你唔尊重你父母有咩分別?} \ ^7yK/Y)Hz@
有樣野真係好抵死tDp8N2oRW t!U
A佢同我講,我地要血前望,如果我地尊重傳統,咁我地應該繼續用飛鴿傳書,寫毛筆字,唔好用電腦,佢咁講,即係擺明話尊重傳統係廢GE,多餘GE
Old"_{FMn 但係有次呢,佢話佢鐘意中國傳統GE絲綢衫,俾人笑,佢竟然發脾氣鬧返佢地
;d9M%[^ Qva 我真係想問佢,你到底係咪尊重傳統?佢根本就係度自打咀巴
;K0p\1Xx#Zf 佢成日話日本人,韓國人係狗日,狗韓,話佢地得哥幾百年歷史,點同我地中國悠久歷史俾;f"Xj#k.R$_
既然你唔尊重傳統,咁你講我地有悠久歷史黎做咩?'U@ N$_l
我又講遠左,唔好意思
K5@$VwZ(}`S]S
r)}S.~]1t 講返正題,我聽完佢咁講,真係好鬼嬲
X"~L A/~f ` 多人用唔代表係好ga,繁體字先係真正ge中國字
d&T2AJt 舉例說,美國攻打伊拉克夠好多人支持啦,唔通咁又係好事? MP~xV+o
夠好多人話中國人係東亞病夫啦,咁唔通中國人真係東亞病夫?.pm9e5?6[/@|I*c
一個唔識寫傳統中國字ge中國人,d外國人只會笑到碌哂地ga(好在我識寫,我先無俾人笑)
-q|!g~C 自從哥次之後,我對簡體字都好反感Ry(t@0gW/_~
簡體字,叫佢做字,不如叫佢做符號仲合適I Ou1`9j]no
中國字ge特點就係見到個字,會用個字得到相應的訊息,例如個餓字,我地知同食有關,個音同我有關,呢d都係由六書所得
1vE P m)gp 呢d先係我地中國特有的文化)I'Lv$q&S3O/k
中國成日話要強大,要人地睇得起佢地,但係就忽略本身吸引人ge野
jBDEP+qW;vs }.W 連最基本,寫繁體字呢點都搞唔掂,中國都唔好話要強大啦 XcBB,DK5EF6j
-cn0T9Np4l U5@/v,^:V
講返d舊事都係有d激氣
!yfCn@i.A 總之我強烈支持全部中國人用繁體字,講廣東話"E+R'}l R}L
Uo N8{&[Ec
希望我篇野唔會為大家做成不便啦 XD

vv1668vv 發表於 2006-9-14 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2006-9-12 05:31 PM:@!V0zC H"Z n |
我講件真人真事俾大家聽A8SO].fC'^7N
我呢件事,絕... [/quote]8["n|'o+Lc{hW.J
:p ?]e5B'y7W
o6UA$T h
不同的教育背景,從小到大的培養。
%};_p;|CE/?"g:E"m jJ 而言,對慣用了的東西產生了不一樣的感情。
~` e"eL0g~b,G 每當受到外來的批評時,由於那份 慣用的感情 與 保護的立場UQ9NpFF
不知不覺間產生了對抗性。這是可以理解的。
:XBbF9}4|ds%Jz $_Zco5x-nin9M}
如果用“桐油”的道理來想想的話又如何?2U#D$G9s:om T
以“他是什麼人,他用什麼文字”來做思想的核心,P%[L1W#{Z
這樣有沒有跟他爭論和生氣的需要呢?

BarristerSpring 發表於 2006-9-16 10:11 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2006-9-12 05:31 PM:
B;j6\C?9@ 我講件真人真事俾大家聽Xj%`d)S.e
我呢件事,絕... [/quote]-NilJ2XM W

a!LM%P[1A7l XERxNFh$W,e
[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-9-14 06:20 PM:0bo5VB9Y(E

%ZE"~@I1B
V"o"y.}9n[!rX
m'V9]i7XT/f iw m.mp 不同的教育背景,從小到大的培... [/quote]6T pp;d/E,^9g(| B

i1vw B,U :lol::lol::good::good::good::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

王晶 發表於 2006-9-16 05:13 PM

我覺得無所謂~%^T:b+j$KJ
唔好要得香港突然轉哂用簡體就得喇:~)_)W#s-Wnl4D0JN

`oL.noLs8^0C 如果係因為想光復中華 咁點解唔恢復用甲骨文、隸書?;L9uX2S\f
字體簡化都係文明進步之一

seafireson2 發表於 2006-9-16 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2006-9-16 05:13 PM:{ss4u hi rN
我覺得無所謂~
D+Geak[g 唔好要得香港突然轉哂用簡體就得喇
M+o@RgIU1z $u^Yym:KNuA
如果係因為想光復中華 咁點解唔恢復用甲骨文、隸書?0Q7Rk{ @
字體簡化都係文明進步之一 [/quote]
,T6W3Bf-f~ 繁體由甲骨文、隸書改進而成,
h+p0W5h%E6PE{ 繁體可以從字型了解字義,從字部了解讀音,6d7L`\,qN!Y
其實繁體係容易d學~(好多鬼仔都0甘講),
}.?:`J)T A 亦係中華文化ge象徵~nU#k/e4C6z9CX3K`
K+PC3b']e{
簡體....唉......%|d3{[?
係中共要表現自己同台灣唔同........so 生產出來ge產品....... hM2vO;ZY%QN
係錯別字........后後不分.......
w xf(Cd RA8o`h 把了解字義和讀音的字型破壞.........#\ }B PK7L
簡體唔係進化,係異種!

王晶 發表於 2006-9-17 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2006-9-16 10:36 PM:
!j n Wb(_6T(ONg
wH|ix!~8t.^M"P-r 繁體由甲骨文、隸書改進而成,)h4b`"F U"f;s
繁體可以從字型了解字義,從字部了解讀音,
G IRUC 其實繁體係容易d學~(好多鬼仔都0甘講),b,U+m~h+t~ b'm
亦係中華文化ge象徵~
Y7t}'`$Vt0wQW;v pSU?8M
簡體....唉......2c`d}j(`z
係中共要表現自己同台灣唔同........so 生產出來ge產品.......
s&apR9Hq 係錯別字........后後不分.......
}{*PD3^f 把了解字義和讀音的字型破壞.........
_O'[email protected]Oz;t2k 簡體唔係進化,係異種! ;C|}/Mb]
6SVF;Z3\4` rx6[~O
[/quote]*@5C d wP ]"w/^ l
&[$ka1^/n%Z.I!ng
如果無記錯 我睇過一段文章 首先簡化漢字既國家係日本 U9hDP3o8v
大家有無留意 日本仔用既漢字全部係簡體?咁佢係咪 想同台灣 香港 表現出有唔同既地方呢??日本人用既係咪異種 ?
7CM1msrp3ss ?2Lu:F a
再講 出簡體字 無人話廢除或禁用 繁體字~2種文字並存 何來破壞中國文化?

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.