請支持中國大陸恢復正體漢字
[color=Black][size=6][b]華夏文明 源遠流長 捍衛傳統 光復中華 /E MCFP},qG"D1~4o中華全球恢復正體漢字聯盟[/b][/size] [/color] j3@9a,S{h5Xw(c2F
[url]http://spaces.msn.com/kerouslee[/url] u2TJ"b:p
/f"l5y?@4P{
[color=Purple][size=6][b]附:簽名反對聯合國廢除繁體中文:請大家支持[/b][/size][/color];C,h7nl#F2a Q;_s
h gkDeh([Tsz
[url]http://www.gopetition.com/online/8314.html[/url] 好!!!!!!!!!!!!!!! GOOD........ 支持呀 唔好玩啦
中國仲有好多人唔識字
連簡體字都唔識2Dl+s0^MA{
仲學繁體@@fm3}K-tA6J
J6qXl/z@/AYO
好似我咁,我唔識簡體字,一返到大陸好似文盲咁,"C9Oo6?3W
要學都有排學 [size=4]支持中國恢復正體字![/size] :clap: [quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 2006-8-27 04:58 AM:"}Q(i`$N6F)j
[size=4]支持中國恢復正體字![/size] :clap: [/quote]kh)X.qO9P*z
支持中國恢復正支持中國恢復正體字!體字支持中國恢復正體字!!支持中國恢復正體字!:good: 正体简体我都识~~系广州接触香港文化最直接,所以对我来讲无乜影响!XS3M-T-v
历史上中国的文字都系不断甘简化!其实无乜所谓拉!!"Gn|%h7\)[)\K#?
不过讲真阿,正体字写书法果阵又真系几正嘎!!(心情五好果阵练书法,平静心情!) 台灣D友仔搞出來la6eD(E\5j O
不過我都支持 好!!!!!!!!!!!!!!!
好!!!!!!!!!!!!!!! (E2U$tb5|{k
好!!!!!!!!!!!!!!! 妄想症發作? 我都唔明點解,橫豎都係學,點解唔直接學正體字?7}~3lY8o/Y:M"K\y
相信無一個國家會創造字體幫人脫貧... [quote]Originally posted by [i]sls17199[/i] at 2006-9-8 01:45 PM:o&Dc1]x?3H7Zo*E3I*^
我都唔明點解,橫豎都係學,點解唔直接學正體字?ctg[%R%FS8g+`;[O9I
相信無一個國家會創造字體幫人脫貧... [/quote]
:good::good::good::good::good: [quote]Originally posted by [i]BarristerSpring[/i] at 2006-9-11 03:55 AM:*UZ? j^$?N4x
:good::good::good::good::good: [/quote]
good!!!!!!!!!!!!!:good::good::good: 我講件真人真事俾大家聽3g-b\.O#Q l0L}
我呢件事,絕對無睇唔起國內同胞的意思
4v#Ym:D8x
我三個月前就黎左澳洲讀書
係度我識左個國內同胞,為左簡單,我叫佢做A,我仲識左個香港人(我係澳門人)