娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terry891089990 發表於 2006-8-4 12:14 AM

好怪我多事呀...!!!今次天文台真係.....(睇下就知..)..

好怪我多事呀...!!!今次天文台真係.....(睇下就知..)..
C GgisW"s
(R{'A;x S 派比安下午時份再度出現短暫偏北移動的路徑,風暴眼牆附近的強烈雨帶一度影響本港;東南風加上大雨,本港境內多處地區錄得近年來破紀錄的風力。 sM*F8h)BX%_v

K\5xIs G 在下午5時30分,反映香港風力的香港風力指數(HKWI)錄得為每小時68.7公里,打破2003年9月3日由颱風杜鵑所創下的每小時67.6公里紀錄。當時杜鵑直襲本港,香港需要發出九號烈風或暴風增強信號。
j+O Iz{*q E U4n~A"L}
直接比較兩個熱帶氣旋襲港時各區最高平均風速,京士柏、黃竹坑、赤立角、長洲、西貢及青衣等氣象站,派比安均錄得比杜鵑時高5至15公里不等的風力。其中市區的京士柏及黃竹坑都曾經錄得烈風風力。
aI6FDz X6C
EHu%X-pF 位處較高位置的昂平氣象站,一度錄得達每小時170公里的平均風力,而陣風更達每小時217公里。另外亦有風友報告在紅磡碼頭錄得時速142公里的陣風。 e%^[BHfx
#UJ:Z p,ei0\"G
派比安今日為本港廣泛地區帶來超過70mm的雨量。
v R!RE2v)Ne COPY FRON' HKCOC

zz1988 發表於 2006-8-4 12:14 AM

70mm的雨量。 why no yellow sign?

terry891089990 發表於 2006-8-4 12:19 AM

IT JUST TOTAL.NOT A HOUR TO RAIN

kiki12345 發表於 2006-8-4 12:29 AM

平時我都會幫天文台說好話~
/I-Jx+D5x,nL(iHD 但今次...真係唔明白lol~;Wm+L.y ~y3p

+jOe&{kh 我住粉嶺~4C4|k&HNi/`'\
我真係夠膽講~
0}!_4l|7a2` le 今次個風~勁過呢兩年來既8呺波lol~
f kM U5k0U4w 我家都停了幾次一兩秒既電~+u.Q#@/]3`:LLh+D

Gl Hx;uw 可能冇閃電定唔知啦~
kXv4kr)?{!b,Z A 對於天文台~
8I\d!Gu'eAM 今次真正有d不滿了

藍熊 發表於 2006-8-4 12:36 AM

我早就唔會盡信天文台, 之前颱風高蓮向市區吹颶風夠可以話因為距離太遠唔掛十號, 結果死足50-100人(有朋友爆內幕), 況且果陣連坑口, 上水, 元朗又吹颶風, 鬼唔知咩! 順道想問下有冇人記得93年颱風高蓮向將軍澳坑口, 調景嶺, 葵涌同粉嶺既破壞程度呢? 有既希望可以大家分享下.

sky308 發表於 2006-8-4 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2006-8-4 12:29 AM:;|^_%b Bst W{0I8{
平時我都會幫天文台說好話~ Y}TE%X/G ?
但今次..... [/quote]%[i:C1q!O*d

J{$We/X*zg M7xJ 巴打 我都係同你同區p4az3\3NmoP2W:lId
仲係住村屋
#y0U!t ToU 我屋企仲要係條村外圍部分...[U)U]U.r&P*JQ!o3u
d風勁到傻...真係驚d玻璃窗爆(得我一個人係屋企=.=:cry:)
#`j.XlE7j%p%Eo 隔離屋條天線吹到飛左落街...:y!O2U)y"@,[8DE7b*S
全村天線吹歪哂...(頭先細雨左見到有人教緊)
2z_p0AmmR*pa6W 好彩無行雷...如果唔係仲得人驚...0fJRu{VM
尋晚至今朝同d fd落樓買野...d風真係吹得郁人有少少feel好似會比d風吹走=.=)~+x(s;[9v7i

A Sf _9NGu [[i] Last edited by sky308 on 2006-8-4 at 01:01 AM [/i]]

Juninho 發表於 2006-8-4 01:39 AM

天文台話 維港市區唔算勁唔掛,不過我就係維港市區毗鄰番工,風雨真係恐怖到不得了。

DH 發表於 2006-8-4 01:59 AM

維港市區唔算勁??C/cB d hfW
i live at 紅磡, i can feel it like 8呺 from last night, & every ppl agree it is 8呺.
,k}\(Ehx4k R if any problem happen, 天文台 will die hard @_@

大波仔 發表於 2006-8-4 02:49 AM

天文台真係....!!!!!!!激屎人喇真係...9fF5{4tU5f+]
我睇左好多次無線新聞,睇足個阿嬸俾個環保回收筒一野車埋佢到...
&l_3g1S{ 搞到佢同第2碌野響度扑野咁款...勁搞笑囉,真係咁火羅ge事,俾人影左...kAmj%B?
第2朝唔多駛見人...XDDDDD
$iNN3Pkqyk9u ]4C6[ p8T+\] \ c^0{
郭詠琴又俾風吹[九日]....細路又吹到就黎跌到趴街uGGU}&u@ c
$bW+^aF
咁都叫唔野少?????上當年果D 8號風球點會吹到佢地咁誇張呀????

lawmk168 發表於 2006-8-4 11:27 AM

天文台都難做架......如果掛8號既話......股市要停......d人又要即刻放工....仲有交通大混亂....有經濟損失咪又係比人投訴....天文台係個段時間一定唔會掛8號(除非個風真係好勁啦)

pangpang2066 發表於 2006-8-4 11:54 AM

其實市民安全應該緊要過經濟.無錯$係重要,但人命更加.咁不如10號風球先唔駛返工.或者強制返工.
$~2j1[;qP
+i v _D}TAcR 再絕d將停工既日子用假頂!!!即係因為打風放左一日假,就要返番一個星期日/紅日補番!]MRX)I!`A)|
(好彩我唔係香港話事人...HAHA...唔係大家就好慘)
["A)]Jv%KA-oC4F%Ibw ;q!K a&G,|

Q0hY:ZV6cZ[
C"M.h6C_ b0c Y;g 我坐車見住前面棵樹倒下, 好彩無撞到車...如果行快d就死火..V`Ary+^*X \
t5`lv*I8uqab

A1^LPYX 今次成六百幾次倒樹...又超大風, 應該8號.
~(kKg`yC$U 好彩無人有時, 唔係天文台好大件事.Pobs9rT {s
仲有, 成日都以香港某d地區做標準, d 風球, 紅/黑雨...
,X3k0I DA.j 可唔可以只有多於一定數目既地方達標,就改掛...唔好成日只睇港島區...

LMQ 發表於 2006-8-4 02:24 PM

叫個天文台台長企o係昂平1日食下風
#a-[&W#vN 睇下佢仲掛唔掛8號 :dev::dev:
e m:N-B,j9Vh:J!T
aK.Ff0gs,B-{ 淨係信d數據
!QOm` oI0J 完全唔識變通eE9j7x!d#`G
如果真係有人命傷亡OY p;C+sy
今次天文台都hi hi :gun::gun::gun::mad::mad::mad:

leungman 發表於 2006-8-4 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2006-8-4 14:24:
QY1x:k'\ 叫個天文台台長企o係昂平1日食下風xc4gj j
... [/quote]\9u:}d'U#\ cH}
我絕對唔明點解佢地話靠感覺係不負責任o既行為,咁唔通佢地依家就好有責任咩!!:D:good:

LMQ 發表於 2006-8-5 09:21 AM

[quote]Originally posted by [i]leungman[/i] at 2006-8-4 11:43 PM:
6K6??p TU&H+Qo C%WH/]Dl7I5r;M
我絕對唔明點解佢地話靠感覺係不負責任o既行為,咁唔通佢地依家就好有責任咩!!:D:good: [/quote]S.NTS&Kf4T
所以而家咪更加俾人插得仲勁囉~:D:D:DfU3iV(C,O"w'x
我最唔鍾意就係佢到而家都仲要堅持自己1d都無做錯,完全無將市民投訴放在心上:mad::mad:
*`B C9p6E(t+u A )t*A K1F7Qf.Qn5h
全民怒吼 促天文台長下台2o+p'K!~\
3D-NE0O(Z
【東方日報專訊】颱風派比安對本港造成廣泛破壞,三號風球襲港期間有大批粗壯的大樹出現不同程度損毀,有近千班航機延誤以致最少十萬名旅客行程受阻,天文台亦承認收到很多市民投訴,質疑為何廣 告
;g \+n0{4J:`!g7n
!c!s t'{)_+i)y#T^$y9i6~ 不掛八號風球,天文台台長林超英昨堅持天文台根據維港風力去計算應懸掛的風球,並無犯錯,又指市民以為派比安威力特別大,只是一種錯覺,作為台長他不會用感受代替氣象數據去判斷應掛哪一級風球,不少市民對其言論非常憤怒,着他認錯下台。申訴專員公署昨證實已收到多宗投訴,將會跟進事件。而天文台山一棵廿年榕樹亦於三號風球中折毀,十分諷刺。
m"D5n:K9t
l _o Q L?K 立法會議員陳偉業昨向經濟發展及勞工局局長葉澍儎告狀,他引述葉的回應指天文台前日發放訊息確有混亂,並已責成對方作檢討。蔡素玉議員指新界及離島愈來愈多人居住,天文台只考慮維港風勢去計算風球,明顯過時。李永達議員批評天文台因循及官僚,已要求立法會召開會議討論今次事故。.F"M!F8m:{

N P6_4MI'kQl$H 食古不化只信數據
3Z2~)[+MqC }:\LXX V0G)ui1s)?
大批市民用電話及電郵向天文台和申訴專員公署投訴天文台無能,令不少市民冒極大危險外出工作,冀天文台能給市民一個交代。有市民直指林超英是一個古板的人,只相信數據,忽略實際環境的變化,不懂變通,最終會害死市民;林超英昨親自上電台接聽電話,由於他拒不認錯,惹來更多市民致電炮轟天文台,有聽眾形容前日在街頭被風吹倒,恍如爭上頭炷香被推着行,今次無人在風暴中死亡是「奇迹中的奇迹」;有聽眾形容當日回家被強風拖落山坡逼埋山邊,手腳多處被割損,雨傘被吹至損毀,只能坐在路邊任由風吹雨打,林超英作最後總結時仍力撐下屬,若公開更多天文數據只會增加員工的壓力。
%xJK:mf"{K6f
&Mb Vzc'[5D+@ 香港中小型企業聯合會會長佘繼標譏笑天文台的判斷經常失準,掛起八號風球無風無浪,掛三號風球卻狂風暴雨。香港總商會表示,相信天文台有其專業判斷能力。S2kS3R P.u

Y-hB? SP-Y7cD 指市民「錯覺」風力猛
7W+[+wK_-jy-H
S$]_yO{(t 對於來自各方的批評,林超英昨仍然死不認錯,指天文台處理颱風警示須按章辦事,不可能任憑感覺決定掛哪一級風球。而身為天文台台長亦不會接受任何「長官意志」,阻撓他決定應掛哪一級風球。葉澍儎亦否認特首曾蔭權曾指示天文台不要掛八號風球。
:I5mx eNj
v7yNy8X&V*^]"B2fR 林超英指本港颱風警示制度乃以維港中心平均風力作參考指標,派比安襲港期間維港錄得平均風速,無超越三號風球水平,故不能改掛八號風球。市民感到其威脅特別大,可能與颱風引致交通出現混亂,加上在上、下班時段曾出現較大陣風及雨勢,錯覺以為其威力遠較其他掛三號風球的颱風大。
T^}Lq]+`N
~L|["\8gK 林承認,以維港中心平均風力作定風球標準非「神聖不可侵犯」,他承諾會在風季後作全盤檢討。他指各種方法都可考慮,若市民認為颱風襲港經投票決定掛哪一級風球亦是一個方法,但任何改變必須小心,因為會對本港影響深遠,且定下標準後便要跟從,不能因人而異。*I/c+}| vc-n4G ?(t

3EYk3rZQ 林又辯稱,天文台無說過三號風球可不用理會,三號風球代表颱風引發的陣風速度可達時速一百一十公里,在當風地方市民遇到如此強烈陣風吹打會連企也企不穩。他又慨嘆風球警告系統運作十分難,每次處理颱風都恍如身在戰場殺敵。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.