人死後,思想往那裡去?
孔子教學生:「[color=Red]鬼神而遠之」、「未能事人,焉能事鬼[/color]」N^J.\7s~r
但係,人靜下來,一定會想想那個問題,
雖然,永遠沒有答案. [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-8-5 11:56 PM:
孔子教學生:「[color=Red]鬼神而遠之」、「未能事人,焉能事鬼[/color]」,Y/`3g"Y&a8v1t0m
但係,人靜下來,一定會想想那個問題,^OeV0z,SlM
5Y Zdj A;gc w;m
雖然,永遠沒有答案. [/quote]
李天命話人死0左會回歸"與"宙,I"~bx`,oM*RM
佢認為人好似兒子,"與"宙係ar 媽,不必懷疑,只要樂觀地生活便可~B5|hb!N u@h2^"O
但係人始終未進化到可以明白死亡之後ge野~~~so不必花費精神去想....... 對~'T.z-E1x-U-C};Z [
我覺得人死左就咩記憶都無左P,DI.H@ Lv"d
正如晚上看著電影
忽然停電
眼前一片黑暗*w8H$sE Hz&}
電影裡的情結甚麼都沒有了一樣~ 人生,係一個經歷,
俾你長生不老,眼見自己身邊的人一個個消失,亦非好事.6]:|*L%_U]
W^ N8^3a_:z P%c q
若思想如停電般消失,我諗,都幾恐怖.
b$t%]xYQaF*m({C
即思想進入黑洞,回不了.....8H&bjxfGyR#h`
#v.Rg!f?F7W*GF#W
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-8-6 at 12:26 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-8-6 12:15 AM:
對~
我覺得人死左就咩記憶都無左
正如晚上看著電影-W/h7k S-\n
忽然停電
眼前一片黑暗4G,h*qZ-F,N$?~!Y
電影裡的情結甚麼都沒有了一樣~ [/quote]
我想過好似sleep得好"林"個0陣,又冇dream0甘~
no feeling,冇記憶~~
但係有d死過1,2分鐘人話會有白光ge隧道,更有人話之後更閃下閃,見到死0左ge朋友同親人,佢問點解閃閃下,佢個親人話光係上帝ge”夫級”,又話時辰未到,kick佢返肉身...... w4YR"[}
亦有盲人話見到白光,then自己會fly,又見到d醫護人員救自己(佢認到自己隻結婚介子)~
佢復活之後可仔細描述所有救過佢ge醫護人員~~~!!!!!
[[i] Last edited by seafireson2 on 2006-8-6 at 12:49 AM [/i]] 我淨係知"聽覺"會最後消失,大概生前應該選定一首喜愛ge音樂,彌留時可以聽下:) 偉人學者死左之後..思想係書本中...可以留存:dev: 所以死前應該做一些令人永遠記得你的好事 [quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2006-8-6 06:25 PM:Wy$t8`;P d TXF
所以死前應該做一些令人永遠記得你的[color=red]壞事 [/color] [/quote]
遺臭[color=red]萬年[/color] :dev::good: [quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-8-6 01:30 PM:
偉人學者死左之後..思想係書本中...可以留存:dev: [/quote]
相信他的意思是意識!
雖說現在思想可留在書本/影音S5_g`8Pkn
但可以留存幾耐???who care?
正如某人曾說:我死後那怕洪水濤天,與我何干?! 生亦何歡,死亦何哀。