娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-8-5 11:56 PM

人死後,思想往那裡去?

孔子教學生:「[color=Red]鬼神而遠之」、「未能事人,焉能事鬼[/color]」
CKuX R-g yQ N^J.\7s~r
但係,人靜下來,一定會想想那個問題,
*S~eyI`'i#a3u`y
@9DY U(P ?T'` 雖然,永遠沒有答案.

seafireson2 發表於 2006-8-6 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-8-5 11:56 PM:
)[S{6M9u(x 孔子教學生:「[color=Red]鬼神而遠之」、「未能事人,焉能事鬼[/color]」,Y/`3g"Y&a8v1t0m

_ A?9G"TV 但係,人靜下來,一定會想想那個問題,^ OeV0z,S lM
5Y Zdj A;gc w;m
雖然,永遠沒有答案. [/quote]
/P"x(Q g;m8UC*I 李天命話人死0左會回歸"與"宙,I"~b x`,o M*RM
佢認為人好似兒子,"與"宙係ar 媽,不必懷疑,只要樂觀地生活便可~B5|hb!N u@h2^"O
但係人始終未進化到可以明白死亡之後ge野~~~so不必花費精神去想.......

cgdmzlam 發表於 2006-8-6 12:15 AM

對~'T.z-E1x-U-C};Z [
我覺得人死左就咩記憶都無左P,DI.H@Lv"d
正如晚上看著電影
3t&oE8tt 忽然停電
sOr2A/?3XRC 眼前一片黑暗*w8H$sE Hz&}
電影裡的情結甚麼都沒有了一樣~

新經濟學巨人 發表於 2006-8-6 12:25 AM

人生,係一個經歷,
%w#c.J1_ z&j!Qr
$L*?xNV AuZ'@ 俾你長生不老,眼見自己身邊的人一個個消失,亦非好事.6]:|*L%_U]
W^ N8^3a_:z P%c q
若思想如停電般消失,我諗,都幾恐怖.
vrc-@}9JS b$t%]x YQaF*m({C
即思想進入黑洞,回不了.....8H&bjxf GyR#h`
#v.Rg!f?F7W*GF#W
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2006-8-6 at 12:26 AM [/i]]

seafireson2 發表於 2006-8-6 12:43 AM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-8-6 12:15 AM:
YnCC se;^K 對~
&p9GM ~qxq[T;n6B 我覺得人死左就咩記憶都無左
Y/lw1lA_$F 正如晚上看著電影-W/h7kS-\n
忽然停電
*F$hH R^$[ld9p:D 眼前一片黑暗4G,h*qZ-F,N$?~!Y
電影裡的情結甚麼都沒有了一樣~ [/quote]
D@ DA%WK1^_ 我想過好似sleep得好"林"個0陣,又冇dream0甘~
(If8dlLJ no feeling,冇記憶~~
{9jJ]D[]
IzmVfEv 但係有d死過1,2分鐘人話會有白光ge隧道,更有人話之後更閃下閃,見到死0左ge朋友同親人,佢問點解閃閃下,佢個親人話光係上帝ge”夫級”,又話時辰未到,kick佢返肉身...... w4YR"[}
亦有盲人話見到白光,then自己會fly,又見到d醫護人員救自己(佢認到自己隻結婚介子)~
?8pK6I"J2` 佢復活之後可仔細描述所有救過佢ge醫護人員~~~!!!!!
ho![}+U{ _ }&v5e
;e G td!@ [[i] Last edited by seafireson2 on 2006-8-6 at 12:49 AM [/i]]

wind69 發表於 2006-8-6 05:02 AM

我淨係知"聽覺"會最後消失,大概生前應該選定一首喜愛ge音樂,彌留時可以聽下:)

76 發表於 2006-8-6 01:30 PM

偉人學者死左之後..思想係書本中...可以留存:dev:

msv 發表於 2006-8-6 06:25 PM

所以死前應該做一些令人永遠記得你的好事

發表於 2006-8-6 06:41 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2006-8-6 06:25 PM:Wy$t8`;Pd TXF
所以死前應該做一些令人永遠記得你的[color=red]壞事 [/color] [/quote]
R}0j"UG0O 遺臭[color=red]萬年[/color] :dev::good:

發表於 2006-8-6 06:48 PM

[quote]Originally posted by [i]76[/i] at 2006-8-6 01:30 PM:
O kh#D(n&_c9k 偉人學者死左之後..思想係書本中...可以留存:dev: [/quote]
+F$t4T,O*H3O#~ 相信他的意思是意識!
4wmPc8_9e-h 雖說現在思想可留在書本/影音S5_ g`8P k n
但可以留存幾耐???who care?
1yJ.I|5{wE 正如某人曾說:我死後那怕洪水濤天,與我何干?!

ilovesai666 發表於 2006-8-7 01:36 AM

生亦何歡,死亦何哀。
h3s3bc9p(SBe 有時候生生死死不到自己所想 d Rk\([,Yp S
可能我明天死於意外也不定
.~W3GhR 最重要是現在,我做的事能不能滿足2F"b${~6l
我覺得自己的生活很滿足
yIjhN2YN2@3N 有朋友,有家人,有喜悅過,有傷心過
G yPg)k:]kd @^ 即使死了,也無什麼大撼。Pa&OIc2r QNA U

c@/O2O(a-^CK 想太多是無謂的l#mW q9C;{
不如做些能充實自己靈魂的事就好了....
s@Y7V2g P 7A.H [*z Zqe V
(現在的我....只要能看到"我愛黑澀會"的美眉們也很滿足了.....)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.