放榜出路.....點?
我估我得十分左右"G/\d*?*QN)Eo個日會去報在港修讀既美國大學.....
我表哥都係o個間畢業...而家o係HSBC 做manager....
月入4萬....好正.... 你有左方向啦!去啦!唔使再諗!
不過唔好俾你表哥既歷史影響到你! [quote]Originally posted by [i]leonBH[/i] at 2006-8-6 03:43 PM:
我估我得十分左右
o個日會去報在港修讀既美國大學.....
我表哥都係o個間畢業...而家o係HSBC 做manager....
月入4萬....好正.... [/quote]#cD k-Yc&c4tMy
問題唔係係你讀邊間係邊間畢業, ,g2`xDe-EU7TT yx~
而係係果段期間你[size=4][color=Green]讀幾多學幾多[/color][/size]!!!
希望你努力讀書, 唔好浪費時間~~
咁你既將來可能比你表哥仲好!!
加油啦~~~:good: [quote]Originally posted by [i]leonBH[/i] at 2006-8-6 03:43 PM:
我估我得十分左右 h$F d~p [;GZo:J
o個日會去報在港修讀既美國大學.....sgBsl9N
我表哥都係o個間畢業...而家o係HSBC 做manager..../?)o0uxxu9Q{r
月入4萬....好正.... [/quote]
@@"!hzw3z7J;P'L'L
有冇d咩詳細information呀??4b+v0?)x~ a2Kk
我都有興趣~!! 我想知hkice果d在港修讀ge野ok ma??YMr^uA
有冇咩唔好?? :confused:|pKgy _c
thz~ 我咪就o係hkice 讀law..............."l2p&P B@]z$_+Mt"{
美國U...無咩唔好...不過V-~0G9t#P2C0cb
我表哥話最緊要係個consultant 好唔好....qf{er,C@Uo
因為開左學之後都仲要佢跟你d野.....Gw.o.r7oUm8u
直到畢業..... [quote]Originally posted by [i]leonBH[/i] at 2006-8-6 11:49 PM:y^fp o;y8R
我咪就o係hkice 讀law...............S#F9wK0i/r
美國U...無咩唔好...不過
我表哥話最緊要係個consultant 好唔好....
因為開左學之後都仲要佢跟你d野.....
直到畢業..... [/quote]
如果入唔到我想入果d
我都會去,不過未決定報iu定bc ge asso
頁:
[1]