娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leonBH 發表於 2006-8-6 03:43 PM

放榜出路.....點?

我估我得十分左右"G/\d*?*QN)E
o個日會去報在港修讀既美國大學.....
@:]+t4K|&O _J 我表哥都係o個間畢業...而家o係HSBC 做manager....
{V2nI{1\ 月入4萬....好正....

自由神 發表於 2006-8-6 03:52 PM

你有左方向啦!去啦!唔使再諗!
$vo#D3{_${rGD 不過唔好俾你表哥既歷史影響到你!

極樂 發表於 2006-8-6 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]leonBH[/i] at 2006-8-6 03:43 PM:
-A'{7}8Z:}6m%~ 我估我得十分左右
4@ fC.@K M2t o個日會去報在港修讀既美國大學.....
+N1LF,T.U ^L 我表哥都係o個間畢業...而家o係HSBC 做manager....
I@{*WJ6B 月入4萬....好正.... [/quote]#cD k-Yc&c4tMy

Ddr;r#v3Y6Z 問題唔係係你讀邊間係邊間畢業, ,g2` x De-EU7TT yx ~
而係係果段期間你[size=4][color=Green]讀幾多學幾多[/color][/size]!!!
V%fA \+w:CA,jo? 希望你努力讀書, 唔好浪費時間~~
n4_WcE9tdve 咁你既將來可能比你表哥仲好!!
;ws$c/D#^ \ 加油啦~~~:good:

chong2002 發表於 2006-8-6 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]leonBH[/i] at 2006-8-6 03:43 PM:
k-GG*`Uq 我估我得十分左右 h$Fd~p [;GZo:J
o個日會去報在港修讀既美國大學.....s gBsl9N
我表哥都係o個間畢業...而家o係HSBC 做manager..../?)o0uxxu9Q{r
月入4萬....好正.... [/quote]
s,K&e"OEv1x&Rke @@"!hzw3z7J;P'L'L
有冇d咩詳細information呀??4b+v0?)x~a2Kk
我都有興趣~!!

kgkgkg212121 發表於 2006-8-6 11:33 PM

我想知hkice果d在港修讀ge野ok ma??YMr^uA
有冇咩唔好?? :confused:|pKgy_c
thz~

leonBH 發表於 2006-8-6 11:49 PM

我咪就o係hkice 讀law..............."l2p&P B@]z$_+Mt"{
美國U...無咩唔好...不過V-~0G9t#P2C0cb
我表哥話最緊要係個consultant 好唔好....qf{er,C@Uo
因為開左學之後都仲要佢跟你d野.....Gw.o.r7oUm8u
直到畢業.....

kgkgkg212121 發表於 2006-8-7 11:53 AM

[quote]Originally posted by [i]leonBH[/i] at 2006-8-6 11:49 PM:y^fp o;y8R
我咪就o係hkice 讀law...............S#F9wK0i/r
美國U...無咩唔好...不過
]#AA%C p-uA 我表哥話最緊要係個consultant 好唔好....
9T;x x{Y a` 因為開左學之後都仲要佢跟你d野.....
"vd{"DeQ }`)~6{@5\ 直到畢業..... [/quote]
mOR$[9XY9])F/] j 如果入唔到我想入果d
5Ef:\WPf 我都會去,不過未決定報iu定bc ge asso

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.