娛樂滿紛 26FUN's Archiver

171830 發表於 2006-8-8 12:28 AM

大家會唔會熄燈三分鍾?

我自己就會支持喇!

singleung1956 發表於 2006-8-8 12:40 AM

係就實實在在制訂的環保條例,成日做的無寥Show

wind69 發表於 2006-8-8 03:12 AM

或者會,只怕我會唔記得:haha:,不過最好閂一盞,開就揀另外一盞。尤其係慳電膽,唔係好易壞:P,一開一關果野仲會好食電添:help:。Xp8Y@*tEJ+]C

l&QIZKx5cN@ 如果唔係話意識重於一齊,其實呢個動作都幾唔環保.....

cgdmzlam 發表於 2006-8-8 10:13 AM

唉~
1g i(~ Iu7Wt 羅來攪2RgrZ[U` q.B
熄燈三分鐘有咩用!@ s+qPJ[
一開一關%vd3|uq6Y&GmH.B
燈咪仲易壞
M-Nci7zQ/x;O 到時換燈膽咪仲唔環保
eL7N)gy
A|M4L~gk7g 你估默哀三分鐘咩?b#w F7V1W R?

%Bj kC+HY|!M%| 攪到人咁唔方便
V%]bl]@W 係某d鋪頭忽然熄燈-h?vnjd*]6c
又忽然開燈6Z:Z4l?e{Q
唔知既遊客仲以為係咩事添+Qw vC8I;W#y

Gu0rD~Bj 如果萬一唔好彩
N'e+y5`w ~"p,k 攪到人踩人事件V!w ePq^6R?9z
我估果個舉辦人 去跳樓都得拉~~~~~~~~~~~~~~~~~

自由神 發表於 2006-8-8 10:59 AM

會!cgdmzlam君!唔好睇小呢三分鐘!

athome 發表於 2006-8-8 11:22 AM

支持...
W2p'q4T#r.l7pQy%I 因為我甚少會開燈...

cgdmzlam 發表於 2006-8-8 12:17 PM

個人喜歡既姐~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

oleleo 發表於 2006-8-8 09:13 PM

我有諗過熄...點知用一陣電腦...冇左e回事...

極樂 發表於 2006-8-8 09:38 PM

我熄夠10mins !!!

loklok117 發表於 2006-8-9 11:29 PM

依件事令我林起一套日本舊戲%MaOc~Gc:Os@
[b]7月7日晴[/b]
0\?/c^X 睇好多次都係咁感動

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.