【兄弟~打氣~】一齊替放榜嘅兄弟打打氣~
明日會考放榜,小弟响呢度祝EF所有應考嘅兄弟有好嘅成績!F"v3JJ`@J/s o6L'ibh
就算成績唔理想都唔緊要ga!大不了再考~~~
[size=6]
[color=Blue]
兄弟~~打氣~~[/color][/size] 加油呀! 大把出路 係啊係啊 ~
努力 ~
奮鬥 [quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2006-8-8 07:29 PM:
明日會考放榜,小弟响呢度祝EF所有應... [/quote]
&Q0?]Rf(g}em$O
課程會改啦,考過??會唔會要重新讀過?4ZX@6P%?U
其實sub-degree的課程都係一條出路,\;zt Rh(x3o,ki
or其他實用的課程,學廚,學機械工程.....
努力啦兄弟!!條條大路通羅馬!!!:good::good::good: thank your sharing 我會考考0分;o'p@dNe
不過都鼓勵個位會考生R&nw%[-xE1L
唔駛擔心前途 唔駛擔心出路
只要自己要求低小小
咩書都有得讀X;j@oAX
咩工都有得做 擔心只會令到自己思路唔清晰
而令到自己揀做路 諗唔到講咩好,未到呢個階段.只好送上一歌:P呢首歌我諗係最能表達我想講既野:gun:}9~[{DM4qy
叮…噹…叮…噹!]:f'|-bx*BD
(RAP:你的心情我能感受 還是有話說不出口)$Y@R3DpK-o8m
一...二...三...四t+qp-Y[Q)c3|
(RAP:對 我們再次有些事情需要你知道)
兄...弟...打...氣
(RAP:Ah The Invisible Man 再次出現)
~b6F#ts.C4|
中環人收工除呔 黑皮鞋收埋 u3w_+gKm%m~"SkK
穿新出經典復刻 七零年波鞋
湊夠腳約0下老友 踢0下波冇壞|[*i5L%t3Bu/Y
細個0既老友到晒 個個都肚腩大(WFJ*le.C&?/Q:N
新波衫波砵皮球衝出球場拉柴9Rqu3Q"X#^;R _c
心情如小孩 仲扮活潑通山嗌
波友一黐埋 吹水懶灰諧
三張幾通處派 佢大力射左出界"kz}O,F
2D4b.i.V5H1T5]/@[o
身邊靚女走晒 我額頭禿鬼晒
仲廿歲仔咩 o徙氣9pdM9m4mW
你係咪要想死 想死你都有排
車樓我點供晒 一身屁股的債
仲扮眼濕濕 扮晒o翕耷
但係我都冇錢 點借錢你還欠債h Vb$J9g d
*老友咪嘆氣 我點幫你 baby
振振兩臂拍拍背肌X\0F| S2_cQ-z
打氣 baby 力要谷起e4d7X[#c
想當天可以孩子氣 未要(子貝)飛
今天爭爭氣男子組靠你*
死仔 0黎埋堆啦埋
死佬 玩得起玩埋
死仔包 爭乜鬼金牌
一齊 跑唔完都跑埋,NN\U E
p'J4X(ZA)g9K/G$U
小球場 一班耆英 跑全場死捱(BR5Ugi%sk1dePG.k
筲箕灣施丹大坑碧咸狂打柴BY `%ux c)^T,Gv
踢兩野個個斷氣 個個煙癮大
老友記老過魯爾 對腳應砌去賣y5`([2`Z
k'_JM/]+g
呢班波 當打時期 羅小型球金牌~4^ t[o oq
呢場全挽鞋 大啖白泡嘔得快A3DhOL Q
口水都乾埋 踩波車拗柴
乜筋都抽過晒 佢淨係打winning快
啤酒兩jar隊晒 身紀有得好快
係咪要修身 減肥*t p,Y*jcr"nA
食藥再搣脂 姿整過小女孩k;AJ#CJ2mU"C1j
翻工我翻足晒 我份人工減晒MFR(l1Qz
又未到炒得 未算死得 就算炒
最多早退休 暢遊世界
REPEAT*
&z3`?}|Z]
細個大家執波很快9B J/e}q,w kB E
個個大把瀟灑走上街1T7Hbj]`q5cm2`\
球場維記 行行企企~ {0B;M7{
平台訓覺 魚翅我食到飽晒
要買合金爸爸即買
細個話之當街小個解RE&vs,qIC!t
童年時你 童年時我
聯群結拜 成個世界我玩晒V0hO^M3e_;E]Vi
h&f}}(A.fE
老友咪放棄 放都o徙氣 baby A']qF1s2E g1qc
振振兩臂 拍拍背肌
打氣 baby 用腦谷起!T{5E us w/?
一班啤酒肚在喘氣 大曬腹肌#R*V5q%s*t.X
波波交俾你男子組靠你m!EJU_9ZSy6r(^ J
%U.} {Ji/m
老友我撐你 我梗幫你 baby
振振兩臂 拍拍背肌
打氣 baby 射到飛起
今天點可以話之你 仲放飛機
爭番一口氣男子組靠你 邊個考生未訓
吹下水先t}+fv't9z[Vs[
大家諗住讀咩?
其實ive有沒用者? 大家加油~~~ 加油,努力>.< 加油 :agree: 放左榜lu~低分嫁人記住唔好灰心 升唔到預科唔緊要架~
讀ive都唔錯架~
1來---實用~Yl.Yqb8^%\3x:g
2來---我覺得幾易接上大學~(而且可以唔洗考AL)
講真架~