娛樂滿紛 26FUN's Archiver

toro 發表於 2006-8-8 07:29 PM

【兄弟~打氣~】一齊替放榜嘅兄弟打打氣~

明日會考放榜,小弟响呢度祝EF所有應考嘅兄弟有好嘅成績!F"v3JJ`@
J/s o6L'ibh

5?@rz)R.] 就算成績唔理想都唔緊要ga!大不了再考~~~
0Hf6jx,zh
t^5p.SiQ[l)^ [size=6]
R4zo8s(I7D,s [color=Blue]
3Ctk%O%~h$g2lQW 兄弟~~打氣~~[/color][/size]

自由神 發表於 2006-8-8 07:31 PM

加油呀!

hold_find 發表於 2006-8-8 07:41 PM

大把出路

963258 發表於 2006-8-8 07:43 PM

係啊係啊 ~
OT ^4{7}` h5r                         努力 ~
`a2^BX"c                                            奮鬥

'nice' 發表於 2006-8-8 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2006-8-8 07:29 PM:
7n2k([1IQ@l 明日會考放榜,小弟响呢度祝EF所有應... [/quote]
4_/Al|V Iz p &Q0?]Rf(g} em$O
課程會改啦,考過??會唔會要重新讀過?4ZX@6P%?U
其實sub-degree的課程都係一條出路,\;ztRh(x3o,ki
or其他實用的課程,學廚,學機械工程.....
$dL G%v ]e 努力啦兄弟!!條條大路通羅馬!!!:good::good::good:

sundeyhk 發表於 2006-8-8 09:04 PM

thank your sharing

cgdmzlam 發表於 2006-8-8 09:08 PM

我會考考0分;o'p@dN e
不過都鼓勵個位會考生R&nw%[-xE1L
        唔駛擔心前途  唔駛擔心出路
lJrs%MU0ICm 只要自己要求低小小
{&Sd e%};P^ 咩書都有得讀X;j@oAX
咩工都有得做

cgdmzlam 發表於 2006-8-8 09:09 PM

擔心只會令到自己思路唔清晰
#NpB Pw k4fl F,f 而令到自己揀做路

kahang0210 發表於 2006-8-8 11:28 PM

諗唔到講咩好,未到呢個階段.只好送上一歌:P呢首歌我諗係最能表達我想講既野:gun:}9~ [{ DM4qy

uutPcb:r,^ 叮…噹…叮…噹!]:f'|-b x*BD
(RAP:你的心情我能感受 還是有話說不出口)$Y@R3DpK-o8m
一...二...三...四t+qp-Y [Q)c3|
(RAP:對 我們再次有些事情需要你知道)
V,D|e/Z"wR y(s 兄...弟...打...氣
.e"UUA+I/kq-`$} (RAP:Ah The Invisible Man 再次出現)
9df:K$Xm"M0}Tq't ~b6F#ts.C4|
中環人收工除呔 黑皮鞋收埋 u3w_+gKm%m ~"SkK
穿新出經典復刻 七零年波鞋
1]*qn7bgGb_3C 湊夠腳約0下老友 踢0下波冇壞| [*i5L%t3B u/Y
細個0既老友到晒 個個都肚腩大(WFJ*le.C&?/Q:N

2~E6I5e.I 新波衫波砵皮球衝出球場拉柴9Rq u3Q"X#^;R _c
心情如小孩 仲扮活潑通山嗌
W K!e&P*oXT| 波友一黐埋 吹水懶灰諧
}bw d{4e1[2A 三張幾通處派 佢大力射左出界"kz} O,F
2D4b.i.V5H1T5]/@ [o
身邊靚女走晒 我額頭禿鬼晒
+A(p/uTXm U 仲廿歲仔咩 o徙氣9pdM9m4m W
你係咪要想死 想死你都有排
c)ojOc K9S
%I2}0q'xY[ 車樓我點供晒 一身屁股的債
#{P#^:t4wZWV 仲扮眼濕濕 扮晒o翕耷
#V3H;MwHv:e&| 但係我都冇錢 點借錢你還欠債h Vb$J9g d

3S O8NZj1P *老友咪嘆氣 我點幫你 baby
?4A1^%ZI#e&d~  振振兩臂拍拍背肌X\0F | S2_cQ-z
 打氣 baby 力要谷起e4d7X[#c
 想當天可以孩子氣 未要(子貝)飛
GR(\f,~c5e  今天爭爭氣男子組靠你*
R${6p4E;F.`S2Rd
S'bO9RV ? 死仔 0黎埋堆啦埋
K:L:QdVzc%H4[ 死佬 玩得起玩埋
)t2a3FbJoi 死仔包 爭乜鬼金牌
Bx/f4`a l _)f 一齊 跑唔完都跑埋,NN\U E
p'J4X(ZA)g9K/G$U
小球場 一班耆英 跑全場死捱(BR5Ug i%sk1dePG.k
筲箕灣施丹大坑碧咸狂打柴BY `%u x c)^T,Gv
踢兩野個個斷氣 個個煙癮大
$t+C%|@] 老友記老過魯爾 對腳應砌去賣y5`([2`Z
k'_J M/]+g
呢班波 當打時期 羅小型球金牌~4^t[o oq
呢場全挽鞋 大啖白泡嘔得快A3Dh OLQ
口水都乾埋 踩波車拗柴
W k JV2G6w4S | 乜筋都抽過晒 佢淨係打winning快
VF?;u%FqRc$p
9~_"\ Nd8MAt U 啤酒兩jar隊晒 身紀有得好快
3?1?\WHRP9q-j 係咪要修身 減肥*t p,Y*jcr"nA
食藥再搣脂 姿整過小女孩k;AJ#CJ2mU"C1j

&l~3^^4ic/r$A 翻工我翻足晒 我份人工減晒MFR(l1Qz
又未到炒得 未算死得 就算炒
$t1P^!s|#v^ 最多早退休 暢遊世界
~BC%]?%Y
wS k+oD REPEAT*
mR i2Gx%ji(h[ &z3`?}|Z]
細個大家執波很快9BJ/e} q,w kBE
個個大把瀟灑走上街1T7Hbj] `q5cm2`\
球場維記 行行企企~ {0B;M7{
平台訓覺 魚翅我食到飽晒
0vFJ[)E8QF,K b(X0{
w+K#OBn4e)vu A6XN 要買合金爸爸即買
Qy5d[_wbx 細個話之當街小個解RE&vs,qIC!t
童年時你 童年時我
GXP_zf 聯群結拜 成個世界我玩晒V0h O^M3e_;E]V i
h&f }}(A.fE
老友咪放棄 放都o徙氣 baby A']qF1s2E g1qc
振振兩臂 拍拍背肌
P7A[bAGz:Wm 打氣 baby 用腦谷起!T{5E us w/?
一班啤酒肚在喘氣 大曬腹肌#R*V5q%s*t.X
波波交俾你男子組靠你m!EJU_9ZSy6r(^J
%U.} {Ji/m
老友我撐你 我梗幫你 baby
5y*l"leg0S 振振兩臂 拍拍背肌
`9i,uDM?:Q4A 打氣 baby 射到飛起
a!U,d5YVi6d 今天點可以話之你 仲放飛機
dCe5T9kG2f3Z 爭番一口氣男子組靠你

ronald001120 發表於 2006-8-9 02:26 AM

邊個考生未訓
|V H9W qY/^ _6I&k 吹下水先t}+fv't9z[ Vs [
大家諗住讀咩?
Hb`&DvX 其實ive有沒用者?

571 發表於 2006-8-9 05:42 AM

大家加油~~~

boyman225 發表於 2006-8-9 09:28 AM

加油,努力>.<

FRANCISE 發表於 2006-8-9 12:20 PM

加油 :agree:

luckykeithho 發表於 2006-8-9 03:31 PM

放左榜lu~低分嫁人記住唔好灰心

小火山 發表於 2006-8-10 01:12 AM

升唔到預科唔緊要架~
{3^%`1wly*xEJ 讀ive都唔錯架~
M}'dz+C 1來---實用~ Yl.Yqb8^%\3x:g
2來---我覺得幾易接上大學~(而且可以唔洗考AL)
:d lI;ec.K~3[ 講真架~
v)yEO'X;TWaY T!D+w1b!olUgS
各位加油~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.