娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2006-8-10 11:28 PM

咁樣叫---------專家?

英國報紙講,英國HSBC的網上理財有漏洞,
9k"RZ/`3Z4t0z-h
%hq y Y O0hL h 用乜乜key stroke ,試5-9次可以知道password,
/QbG)h*d3xB6y
xHb#EqQci 根據小弟多年用網上理財的認識,當你三次失敗後,Q6{f/tA8@
-o.Z'q%m#p+o
已被lock.....

d228216 發表於 2006-8-10 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2006-8-10 11:28 PM:4n@ E8?vv$O8iY#L
英國報紙講,英國HSBC的網上理財有漏... [/quote]J7oU#t[&G^N \
冇人叫你一次過試加嗎:D, 格2日等事主 login 過, 唔得果次咪冇咗攞...

新經濟學巨人 發表於 2006-8-10 11:50 PM

我對HSBC十分有信心,
)C9B8R R/D A tl :WBU9H_ K
英國的login與香港不同,
T,J U!X2L9]#p |T@
a2@ V?%|A 香港利用[color=Red]密碼器[/color],好先進,又冇e-cert.的問題(煩),QiE x5T
:z9I(bK1x'? G
在易用與保安上,取得好好平衡,
@k&f+V7C3P*pG@ ~7U
4g$v;|a%~j.v/E 英國的login,最終應會與香港一樣.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.