娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyfei 發表於 2006-8-11 12:53 AM

入黎睇睇唔該...有益冇害...

無論如何...真係要睇下....一定對大家有益..RUv2O`s |*~
小小時間..真人真事....(我打得好辛苦..睇哂佢啦唔該)KFQ5_O

&E)g~TI4T S 今日有個朋友叫我去見文員....話一個月賺多過10k...R];`!QBq
咁我今日去左見工...
7QsQw7eJ?p\ xG
C2E:Mep Xr 一入到去見到好多人...大部份係師奶同大陸同胞...
~ @w]^iiA 好...跟住我個fd   (叫佢做亞T)....就一邊介紹d相中人我識..
H#LmC5R z0_[b 又話依個係咩爵士..又乜乜77咁...I*So,W^'K$VGpAFO
有d系度嗌口號..有d就坐左系度傾生意咁...
}\h$\&C X.{$O#b4fP 跟住行左一陣.....就搵左一張台仔坐低...],G~rJ2X!|
Xr5oR4l/x T
一開始...就有一個所謂分析員行過黎...叫佢做A啦...U \J~f)W
佢講隻香芬點好點好....又話依個行業好有發展潛力....
d'j3V!` C2N}G e 跟住就講佢既功效...如分解二手煙...殺菌...7Y%h6CBB|`
佢話自己係高層....佢岩岩達到某個要求..下個月受公司贊助去法國...
^+l#p5U!T 但我橫睇掂睇佢都係一個潦倒既大陸同胞...
B5Y*D,n0e-v Mf6Dt
Z2P2U1t}sj:}%fT 之後佢就講話佢之前點慘點慘....又話自己之前做野點受氣...pw/e(W U)H+X
又話當時想吐氣揚眉....發達...
*}&s1xYWV 最後.........機會黎喇......就係"亮碧思"....
S ppn-R&s8y,o4x6V 佢話只要介紹到一個人...咁之後如果佢搵到客既話...自己唔駛做都會有佣收..
,~$J0Jq4\@+M"P` 如此類推...係層壓式果種....
Q/S/k4\A @ 當去到第六代..唔駛做每個月都有幾皮野...(幾正呀^0^)
)e(c"ev#f#tG.S+T 而家只需要俾5000(貨)+360(會費)..仲話每日一蚊都唔駛..幾好呀..
u:VQ j7V.k6W7^z-?
4`^ RcX#vF4V x 咁我自問自己都唔係豬兜....心裡已經盤算緊點閃..
O/s:J0XWg_ 但因為我同我個fd交情唔淺...廢事兜口兜面話佢..又唔想冇啦啦走....bIG{HE p~5I
好..姑且聽佢地仲有咩講.... B$b1CS0y!`I

UXKH1VEN 佢問我...有冇興趣加入...我心諗.."終於黎啦狐狸仔..."
Y"U+EU1N zE 我話..."大拿拿5000蚊..我要同屋企人商量下...."d+e6N4f I {nQ0Sc
佢話...."到你賺到錢果陣先講俾佢地聽都未遲啦...又唔係多...5000蚊之嘛..."
%I0E$S:~IGL.QE 我話..."但我冇咁多錢喎...得千幾蚊咋...(講大話)"p9V~Pj[6G
佢話..."咁你有千幾先...我幫你諗辦法丫..."mO&G |+|
我心諗..."你唔係想幾個人砌夠5000呀..?"
{W Y[}?u{
^-AX(aJ{&M)?e i 我到最尾幾經辛苦先擺脫左....鬆一口氣...
_3Vm:@7L [3SM iK
完...?..哈...都未到戲肉...SC ^` `(eT

"t7i.V^!yb? 之後佢話...唔緊要啦...咁可能你對我地公司既產品認識唔夠深姐...&@V;w;W8}x
唔緊要...今晚"""咁岩"""有個課堂俾d新人上..你過黎了解一下囉..Gu;L }){HI H:r*U
$200..三個鐘.....保証物超所值...
Y!Q2X7X}8T ~s'x0Y .我話我要番工...唔係好方便...但我會考慮依個行業...r0K4b'~0FJD

VaA6|6Ye.[.H ^9M;M 佢好似feel到我開始起"槓"....就再轉方向....M#r({)QA3D}_m [V,om
佢..."其實你有冇諗過自己將來條路係點...".DV1G#n[+D-g
我..."唔...............讀大學囉.."YAuc1CsPr
佢..."......讀書係岩...但你諗下..讀三年書..出黎都係想賺多d錢姐...F g/Upc-x \0~B
        如果係咁..點解唔放依三年時間落去發展香芬呢..到時有咁多錢想點都得啦....仲有價值.."
-j)\5OU)oZ+C 我...."有時價值唔係用錢衡量...我想入大學讀英文係因為我鍾意英文..." N#Wa9e {bg

)P/e K%T-G&o i 之後佢態度180度改變....佢拍台拍登咁講...
2tG-f{Y3E{O "你唔好咁自私啦...剩係諗住自己...有冇諗過自己爸爸媽媽養大你幾辛苦??
o6O#L[3uL d$I 你唔想佢地安享晚年咩..?你唔想出人頭地咩...?做人唔可以剩係諗自己"2G%o1Y_qK2u9XQ
小佢個喇叭...當時唔係個fd系度..台都反x埋佢...J tpsNF,@@
我答佢.."其實我屋企人好想我入大學"...
)G;iR [Y4C fx6U c
(D m%m4v m#a 佢頓時為之語塞.....再轉方向....成日都係咁..
2G W%G3q&g@3o 一知講唔掂就講其他野...之後先翻轉頭再講..(o5E\z La7K
佢話..."一係咁啦...你今晚黎上堂聽下啦...200姐...跌都跌左啦...1xP]8@y6fx
           你諗下..你同亞T咁friend..識咁多年..佢唔會呃你既..."9Pni;|]*Z-E8^0A
依個時候..我喊左出黎...(我係男仔...)e4pIu*Eq#noA's
因為我唔相信大家識左8年....之間既友誼係咁淺..
1x!w9e7o2Q@7np6Gs ? G 我唔係剩係識佢咁簡單..係好friend果d....
)eI(E,PG7ca*O"}
J]z vi!W+e#} l:xD 我話要番工...去唔到上果個課程....
vB-c0DmgDTzc 咁好喇...佢話..."一係填左張form先啦...
ml:n#@ ur,M&R             冇野喎...剩係申請做職員..唔駛俾錢..."
!uFN!K!ff 果一刻其實我聽野已經唔係好清楚..唔係好集中../M c;X$W`2qw
唔知係咪關d香芬事...因為佢全場都點起左香芬
.tsH5b} 可能果兩個鐘入面吸入太多..個人好鬆弛....2l["o3oU t3_3@6C
..差d真係簽左....到最後都冇..... S9yG{ K,N ldpJ.yN-Z

~5ZqJn 我自問已經係抱住踢爆佢地既心情上去...好堅定..
i.WL{8Z{C0`&\/[[ 但原來一個人俾4,5個人輪流咁說服你...係有效架.. a7W'B~vix5i(V
果一刻我都唔係好可以立定主意...... rc4FG)E&Dn

'I*b"y(Kt7?*c] 我死都唔簽.....QpQL.XO G
3bNjovg
有冇好奇怪點解我仲唔走..?(lk'[We_%i9s
因為我當亞T係我朋友......我唔想佢第日面對D同事既時候難做...
OY.sc#v 但我既諗法係錯.....因為連佢都出盡力說服我...又附和其他人...7z}0F,A:E{7i!S
U-s(YzS U
最後...佢再問我去唔去個課程..
h2D C Rn3^Ew(^d 我SAY NO...
SyZX+DOh^ 佢話..."就當俾面亞T啦..大家好兄弟...去啦.."!K5S6_$o[-p3EQ7rl
我終於忍唔住喇....ZQ i:q%E0A4Q(R
"好兄弟還好兄弟...上課程還上課程...唔好撈埋一齊講...."
8S?Q,L?1Fg'o.Ue
v*nT2J9P:M#v u)O 之後起身走左....臨尾我個FD送我落地鐵站...cos:P mJ*aD
Fo&F j'WaX
我..."以後你唔好搵我..."..我係諗住試下佢....K)z:s$}pp[
佢..."下...你唔再同我做朋友呀..?"
Y)C(BV2T;Um KE 我..."唔係..我意思係以後類似既野唔好再搵我..."
(Ye7uNN4l$M!U&M5V
7Jeh+y_d 好明顯佢都知道自己做緊既野係唔好...如果唔係點會即刻聯想到冇FD做...5J't | cS!n|zN
v^~,Z7V4{)^:s X
nR8Sc*Q+D
7],a\(] s
\"[2eq0i2T,MgO
對唔住....打左咁多字..我知睇得好辛苦...Fa$~o/szse!A
我唔係想博加分...我只係唔想再有人俾人呃..u-|:J)l.gB4`7cZ.nC
容許我講句心底話..."香芬依D野呃鳩人...正仆街陷家鏟..害死唔知幾撚多人..."aQLf.Ct;IBrI
p9Bf j;IZ6~n Z

7@ _x:D?#K@ =====================%}6hJ$Z6Oh9U$T*k

1?1_0?5@ Ox)X8BoV 1.........如果可以既...可唔可以教我點樣拯救我個FD...r)L ybps.L
......我諗佢放左...可能有幾皮野落去...
8gU`Iq({ ^ ^k7H)o:}1El

#h6]&g\;Pju+a P.S...我預左好多做香芬既人會反駁我..逐樣拆...唔緊要....5l-|T6AuW
我想同大家講便宜莫貪..踏實咁工作啦...

20051111 發表於 2006-8-11 01:03 AM

比我都係死都唔簽呀

honeyfei 發表於 2006-8-11 01:18 AM

當時我都係咁諗..
La)T*W-@S#I!w:D 但去到果個環境個人就溫溫燉燉..V/B,k1R&N,\
我講真架...可以既搵個friend陪你..

北地有人 發表於 2006-8-11 01:34 AM

拿..講真我只係睇左2行..不過都知你想up咩
1\@ Qg3b 我可以同你講..你個fd當你係on9仔..
qY b:@)m0B#D&? 佢地公司啊頭之一係陳志x#lZ y$CD{`7V.d
冇記錯應該會同你介紹隻貨有幾多專利權個d啦
xEE0P1]X5{r 仲有個d咩職位..咩雀士..係咪?
)C BwGck 間公司係香港島.係咪..要俾入會錢..同5000文啊ma係咪?
iY#j3t$|J8tv|3k 介紹完佢d貨個部長同你個fd會叫你上課程(我估你係fd介紹啦)
Z kVI|GIT5i*PL 我都唔想講咁多..@2UEW0CMoX
1句講晒介紹你入行個傻c起碼俾人呃左唔只15000
IsoU&bp0X 呢d  fd 下次見到面小9佢又話打9佢又話..呢d人低打..我話ge

北地有人 發表於 2006-8-11 01:38 AM

好似係係銅lo灣mtr出口個度..d人著晒老西..能係野咁..
[X"r;Pt&}{I/H n 冇記錯會有d女企係門口

honeyfei 發表於 2006-8-11 01:43 AM

北地有人..
8k%t{j*k@&}#eS } Z`"@A t'H
中q哂...你又冇上去視察過...??
V^v"Q%C$z+Ie 我唔清楚我個fd點..佢入左行幾個月...會玩到咩地步...??c v:xd*V-j EhW
有冇辦法救到佢..??
L r `L \tg sV?:B7|k
佢而家好似好心紅...覺得會發達....

76 發表於 2006-8-11 01:44 AM

係咪某廣場20幾樓?

北地有人 發表於 2006-8-11 01:48 AM

你覺得佢當你係fd?

kawing01 發表於 2006-8-11 02:04 AM

佢地咪係LB囉
A%x_Bx,Z 你地可以上網check 一check呀!

北地有人 發表於 2006-8-11 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-8-11 01:43 AM:
n2?)[A"ES Lsr 北地有人..e+D,]0a@O
}3NvB Q*Z%_
中q哂...你又冇上去視... [/quote]
@%g;R2n.u2S Nb[ 視察就沒輪到我呢d低下階層啦..&}I J9h$Z(R}/j
睇過就有2次到..講真我最憎打字..不過我唔想你地步我朋友條路
Gq?DiK)|$m;E0P 第1次係我個有錢佬fd帶我去見佢地第2老晒陳志x傾中國伐理權(以為有得禶)@n-p.I`8h.Tke
點知係搵笨7c4FrT\7B6E\(C
首先你個fd唔當你係fd先啦第1點...第2做人唔好咁單純啦
*E&t bQ rb 第3你個fd西唔知唔讚得咩..唔拉d傻hi入去點得啊..

pigcat 發表於 2006-8-11 02:14 AM

好彩巴打你頂得住冇簽ja!!
|,jW+R'X Zo j6K 真係要比個gd你:good:
C]LWl/em ~p ,Q z@n/N+X/Q|
朋友..有時你當佢係..佢未必係咁諗....:cry:

日比野達郎 發表於 2006-8-11 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-8-11 12:53 AM:
-q@)J(uN9H-W 無論如何...真係要睇下....一定對大家... [/quote]
'Aq"Nj`L%p 我都有過類似你以上嘅經歷,不過都已經係01或02年嘅事嘞(確實係邊一年真係唔記得喇),
texL wKe 人物地點內容大致相同(冇記錯好似係sogo樓上office).W P-] cW ?

,o)VX2T,E M%Iw%T 呢個moment乜嘢人勸佢都唔會有用,勸多兩勸佢勸你入佢會轉頭添!真係架
1`I&o F7E'k%K !:haha:
nh$t+Dre,R ^Q6t7[k"\ v6? [ v
嚟游說我嗰個部長佢話佢打咗呢份工之後,又樓又車...&`._5z;m(B&F
不過,各人現況如下:)d^tF(A+L1s
1.我fd:保險經紀(雖然都係"氹"人買嘢架喇,但起碼比以前踏實咗&說服力都大D啦!)c"[-b$K/Ob#^ V
2.部長:我有日喺街度見到個運輸跟車好熟口熟面,原來係佢!-_-(咁層樓同部車豈不是...)
R~C&e'i:]!D
gJG(d.bj 你放心啦,我諗你朋友最後會同我朋友一樣,鳥倦就會知還架嘞!:)

teramishu 發表於 2006-8-11 03:21 AM

呢点野在马来西亚叫做传销,唔知你地香港叫咩?
},S7r2\ \le4z"c 呢道有好多传销公司,有合法同非法ge,但大多数都骗人ge!
@ qh b L4cN 话有几多个人 under你就'稳大钱'z0z_S[Xx%T
Multi Level Marketing,金字塔, 骗人ge就叫钱'稳'钱! {p&Cmc!A*a C
马来西亚最兴卖营养(Vitamin)同香精!7fON)]^$z"U-X%k@U _

7?n]~4_FL 我好讨厌呢点野,因为他们做人好唔老实.
Q V5xj'~.Sk 他们成日在商场道识人, Z{ a:Xn(M k,a6N
我前两年中过两次,一开头问你野...
:j7lbb"?[s,ns 比如话 '你个 Beg好靓啊,边道有得买...' z'M B_q } s#oZ
之后同你做朋友...djx Z$a'x(JF+F

.Cq_3S~o 你问对方做边行,他们永远唔会答你话 '我做传销'
%V.`Vn*f S-X/z| 转来转去,之后下次约你出来饮茶,
:x;|/zo\F3t 同你讲一大堆人生道理,听到你都烦!
rS3c U BA+M} 讲呢个朋友几劲几猛,其他ge朋友又'稳'几多钱,D/~:^(gQ_,H+{\;?3z:F8Z:H
之后再同你讲话多几天有个讲座会好好,约你去听.7RCH!vi/H,SUa
到左过道先知是他的公司推出新产品...
BJ/@Jo;R @ 之后一大班人来帮你洗脑...
VQyH3~qL sc??6h
我好唔顺呢点人...Sc8fF:qs5f^2z
成日话个阿头或者边个边个'稳'大钱,驾 Benz驾 BMW 住大屋,1M:j]s g0N,}3R/M
你自己又掂啊?:EW9M!wu"m"h
掂解你又唔得啊?
Q t%FI9q.} 你咪想踩住我来'稳'钱啊!M W3wmLk`1f

/G EyW3L5N|"L%]^6l 话我唔为家人未来打算...3x*U#K Q4ZZ
我吊你啊,你凭咩来闹我!
|\4\)nHh"v 做朋友讲心讲诚意,但你条粉肠来识我就有目的ge,扑你个臭街!u#E6o3p`m.g-`5le
你唔觉得羞耻我都登你老豆老母伤心,wnM^ Y:T
as/[WFRr:E
马来西亚好多人都好排斥呢种职业,尤其老人家最抗拒!
hX7VVM9P#t 无可否认呢个行业有点是健康ge 同可以'稳'大钱,
!?psdF^EjX 但你要我做人做到好假,我会对唔住我爸我妈!
Hk i9evS
(m)x6A6SSe 马来西亚依家好多传销公司都向学院或大学生入手,,c1Q;m~ i
报纸成日有报道话学生为左加入会员而走去问大耳窿借钱,
!^^6eJ#Shsv 大概港币六万,搞到人家老豆老母要挨苦来帮你还债!
$EW*r`f \N-LYY 我吊你老母啊!:mad:.E }T*F$Tl
]8Vz,G9v;V3y2l@~
传销有好ge一面,真是可以'稳'到钱,!c.qrS.n@9T
但好多人做野个方法都有问题,
m pUr2U 而且你会失去好多朋友,h;hEh*Zx
知道你做传销,见到你我唔走咪是傻老,\{*s%KeA$L
同你坐埋一起听你讲人生道理,睬你都傻!
,znH)D+?3h mO;r-D(I,l
最讨厌他们来同你做朋友是有目的ge,我吊你老母!:mad:
n F ~5e)O/Q6gJ 另一样最讨厌ge是几十年唔见ge朋友一日突然约你饮茶,
{d@4gJ)Zm6mr 掂知出到来原来要拉你入传销,我吊你老母!:mad:Kxd;k8YL
1X&QL5S2L Sml
请原谅我爆粗,但呢道做传销而人又假ge真是曾经骗过我的感情,太失望左...:cry:

自由神 發表於 2006-8-11 10:32 AM

又一層壓推銷!

kwong man yeung 發表於 2006-8-11 11:16 AM

做朋友唔係咁做,真正朋友唔會介意朋友推卻佢既邀請,如果佢介意,呢啲朋友唔要都擺啦。至於點救你朋友,老實講,向佢陳述過利害關係就算喇,若然講都唔聽,已經唔係你既責任,佢要去死,唔通唔畀佢去咩?

honeyfei 發表於 2006-8-11 02:05 PM

北地有人..
$vXi J rrz"y:F v"\
j)wjRw1O 多謝你啦...咁而家我可以做既就係等佢回頭...8A-g!X t+{%B$d
我有諗過幫佢...雖然佢咁對我...低我唔想..
*MgDe~ 點講呢...係..我係已經變左局外人...冇事..-vC6w;s]
但可以既都想佢快d出番黎...我睇番一d相關網頁..R#h/p {@Ko&L
有d仲要問大耳窿借錢去玩...
8U-jo Z+\5fG]/e 盡可能制止佢啦....

honeyfei 發表於 2006-8-11 02:09 PM

teramishu .laF? p
B A)W(Onh
我同你既感受一樣...
WOh7NZx 我點都估唔到...一份咁既工..
k ]*V&u!|/B;Dtd 唉..我個fd之前好好人...乜都會幫手...
p)pn yNs*F/\Q 成班fd好關照大家...%KbA!cm yZr
點知佢一做左依份工之後冇哂人性...$n;l'j3M*LN/s!c

@l6To-`)t2{ 但我再回頭諗諗...佢連我d咁多年既fd都出賣..ry,SA1M
大約都去到末路喇....c;ds,C PiGB3F6F

"LV#t_'lr 仲有呀...佢都有同我講..說話係好似..你唔做我依份工..
{)P]&B!N0G7}.SAm 就冇左一個賺錢既好機會...唔考順父母..依樣果樣咁...
8q4X&]U)c*qJ 佢同我依個第一次見既人都講d咁既野... tw9AX(N*Xe?N
我朋友...應該聽左更多同更強既洗腦說話...

honeyfei 發表於 2006-8-11 02:10 PM

總之多謝你既回應..我知點做架喇..Ec+ieD]
多謝各位先...
0^A-pyT9S "}~0^0l3L_
仲有..真係唔好做依行...乜人格都冇哂..s.`gu N
賺番黎既錢都係臭架...

Chenjinnan 發表於 2006-8-11 04:11 PM

你好彩... 得一個 friend 揾你...S%S})h T
我被幾個 friend 揾過...

honeyfei 發表於 2006-8-11 05:01 PM

哈..幾個你咪好忙...??z$Jy5T*?3j.z
我諗過好唔好話俾佢屋企人知...
H*_C} j 但我驚佢屋企成家已經佈置成一個香芬總壇....=="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.