娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyfei 發表於 2006-8-11 12:53 AM

入黎睇睇唔該...有益冇害...

無論如何...真係要睇下....一定對大家有益..
Iqu6XhK#\ 小小時間..真人真事....(我打得好辛苦..睇哂佢啦唔該)
${ z;[0Qc{#Ho &Rxhox?8`'ykAV
今日有個朋友叫我去見文員....話一個月賺多過10k...ZO+T_(j
咁我今日去左見工.../o?#psB3i.HS

\Q-OZ-{Dq'n 一入到去見到好多人...大部份係師奶同大陸同胞..."AL7w&Dmd
好...跟住我個fd   (叫佢做亞T)....就一邊介紹d相中人我識..
4R-je$h!des;c-T!q 又話依個係咩爵士..又乜乜77咁...2c9CF c#rz
有d系度嗌口號..有d就坐左系度傾生意咁...
/@k4k9C}u3U 跟住行左一陣.....就搵左一張台仔坐低...'FQ3}@!a-e5{

nWJ&AU!t-Mj;[5u]w_ 一開始...就有一個所謂分析員行過黎...叫佢做A啦...
"^ GQ}c3` G 佢講隻香芬點好點好....又話依個行業好有發展潛力.....l+^!c M CoEB
跟住就講佢既功效...如分解二手煙...殺菌...
r&CI-a6d\a&ls2H hpd 佢話自己係高層....佢岩岩達到某個要求..下個月受公司贊助去法國...
l`z+y2j9~ v 但我橫睇掂睇佢都係一個潦倒既大陸同胞...
Hw9A,?0Z|.x
NV,tp0g 之後佢就講話佢之前點慘點慘....又話自己之前做野點受氣...
`"K;Y ikk*B1lK 又話當時想吐氣揚眉....發達...
z([&i)Q6y4If V ] 最後.........機會黎喇......就係"亮碧思"....
$Z-Gn7G*C8J|f 佢話只要介紹到一個人...咁之後如果佢搵到客既話...自己唔駛做都會有佣收..
@$T-ljeo 如此類推...係層壓式果種....
f8HzL`U@6K 當去到第六代..唔駛做每個月都有幾皮野...(幾正呀^0^)
n*?@8k5s/B 而家只需要俾5000(貨)+360(會費)..仲話每日一蚊都唔駛..幾好呀..GNgMU/}
t h4Br{5qQ8y NR
咁我自問自己都唔係豬兜....心裡已經盤算緊點閃..
6wr/i ^Ag D 但因為我同我個fd交情唔淺...廢事兜口兜面話佢..又唔想冇啦啦走....
WQt o)p(mo^ 好..姑且聽佢地仲有咩講....MZ4hg0F2BnIdC j
Q1UD)i5}^*P0maa
佢問我...有冇興趣加入...我心諗.."終於黎啦狐狸仔..."
t~!Zn+TC 我話..."大拿拿5000蚊..我要同屋企人商量下...."
zg,{qN3L gsr 佢話...."到你賺到錢果陣先講俾佢地聽都未遲啦...又唔係多...5000蚊之嘛..."
a@e1t v | G:F 我話..."但我冇咁多錢喎...得千幾蚊咋...(講大話)"U8C5g@ S._6l|
佢話..."咁你有千幾先...我幫你諗辦法丫..."
%Ey7qD0_+|\U;Oz 我心諗..."你唔係想幾個人砌夠5000呀..?"-z/Y WOi o
J(PF}$t_N
我到最尾幾經辛苦先擺脫左....鬆一口氣...@y0Zy-z)s{lH
Ht o$zs7tTv$g
完...?..哈...都未到戲肉...RV5G?.[v

8h0tJ%u TL 之後佢話...唔緊要啦...咁可能你對我地公司既產品認識唔夠深姐...
_gEu%E5WU&~)M[ 唔緊要...今晚"""咁岩"""有個課堂俾d新人上..你過黎了解一下囉..
Rz o9YT3G4d;ie $200..三個鐘.....保証物超所值...9q(\+b]:e@u*VO
.我話我要番工...唔係好方便...但我會考慮依個行業...
(M/k7o2W&`.T_-j"X l?
4as V4L"KHHZGC 佢好似feel到我開始起"槓"....就再轉方向....N2P x&}jYR
佢..."其實你有冇諗過自己將來條路係點..."
l#s#K'Z\$BXC 我..."唔...............讀大學囉..",@f7etxT3SX3@
佢..."......讀書係岩...但你諗下..讀三年書..出黎都係想賺多d錢姐...
2gTK:FC#xbL?l/@         如果係咁..點解唔放依三年時間落去發展香芬呢..到時有咁多錢想點都得啦....仲有價值.."
"Q1m]^'Q,EKWi T:A,T 我...."有時價值唔係用錢衡量...我想入大學讀英文係因為我鍾意英文..."
m7g7M-S[.u
"e}+y`w 之後佢態度180度改變....佢拍台拍登咁講... \;h1Yy4^
"你唔好咁自私啦...剩係諗住自己...有冇諗過自己爸爸媽媽養大你幾辛苦??
@E1D(@/D5x 你唔想佢地安享晚年咩..?你唔想出人頭地咩...?做人唔可以剩係諗自己"8_].u Ca
小佢個喇叭...當時唔係個fd系度..台都反x埋佢...
Kd s Kp7k 我答佢.."其實我屋企人好想我入大學"...?jaf ?l

*E WAao 佢頓時為之語塞.....再轉方向....成日都係咁..UKE2D.p7JJ2~
一知講唔掂就講其他野...之後先翻轉頭再講..;u4M$\^B'p
佢話..."一係咁啦...你今晚黎上堂聽下啦...200姐...跌都跌左啦...
B9YCU/hqz            你諗下..你同亞T咁friend..識咁多年..佢唔會呃你既..."
{$i"Qqmr*L K 依個時候..我喊左出黎...(我係男仔...)
0Ab Lgs5[az0Ta 因為我唔相信大家識左8年....之間既友誼係咁淺.."kC Q!DjbXL |
我唔係剩係識佢咁簡單..係好friend果d....
E[I+l.{5s R s
q:u1s-TLR 我話要番工...去唔到上果個課程....Lkk ff]"Z-`
咁好喇...佢話..."一係填左張form先啦...:e'}4]A ba2X^
            冇野喎...剩係申請做職員..唔駛俾錢..." K3q$wem4P
果一刻其實我聽野已經唔係好清楚..唔係好集中..[} v.jS*?F,l
唔知係咪關d香芬事...因為佢全場都點起左香芬 X6} v oB7O:q
可能果兩個鐘入面吸入太多..個人好鬆弛....
xeu yq ..差d真係簽左....到最後都冇.....
#v0hD]8P/`Q"^ ,rL M"W9E%i,\,b!g
我自問已經係抱住踢爆佢地既心情上去...好堅定..
tY%cd{zw7@U 但原來一個人俾4,5個人輪流咁說服你...係有效架..
H'p4u4I,`e 果一刻我都唔係好可以立定主意......
9e.ksD'GKG0I't }i })`e g0M
我死都唔簽.....|0Y6a+g[ r ya/Ng#D

6C-ex/x:F 有冇好奇怪點解我仲唔走..?eN9S5^V!DZ|
因為我當亞T係我朋友......我唔想佢第日面對D同事既時候難做...[`8]d){/PMlLv
但我既諗法係錯.....因為連佢都出盡力說服我...又附和其他人...Q s0EN$OL
`#nYS-y)a3F+T#D.[
最後...佢再問我去唔去個課程..QWUh;_Kk
我SAY NO...@'UQ P/m&c?j!n
佢話..."就當俾面亞T啦..大家好兄弟...去啦.."
,y/?-H;Rg v 我終於忍唔住喇....zx"}/d],i%f
"好兄弟還好兄弟...上課程還上課程...唔好撈埋一齊講...."
#M/i KFo[Mj }d(]$i+I#s
之後起身走左....臨尾我個FD送我落地鐵站...
1g%D L2r Ul$G P)N7A8\'E O
我..."以後你唔好搵我..."..我係諗住試下佢.....]`Cx}W3Iv?
佢..."下...你唔再同我做朋友呀..?"
e%f g5_G%F*\5s 我..."唔係..我意思係以後類似既野唔好再搵我..."%F3hwO!b
H&um[ X#m
好明顯佢都知道自己做緊既野係唔好...如果唔係點會即刻聯想到冇FD做...c@CA|$O(O c:Q
.eX"pI'e1gAuc7|/|
-J8J-|7q;Lm

Hq9vY,M
m0?aVf&Y 對唔住....打左咁多字..我知睇得好辛苦...
vT$|NpGQ^ 我唔係想博加分...我只係唔想再有人俾人呃..b"^bD [i^0c7mM
容許我講句心底話..."香芬依D野呃鳩人...正仆街陷家鏟..害死唔知幾撚多人..."
&v_xbi*?
_#s.B4P3_pd !BB in otq7J.` X
=====================
q Z|#Pd&XH+{.e
!L!`+N2oD(\3RG 1.........如果可以既...可唔可以教我點樣拯救我個FD...
^R(AdY4U ......我諗佢放左...可能有幾皮野落去...
`Cl"U"O"^ PG@O2k%D
r0x-x0Q&W*GH H SO D$[*W8f$k~ Ey
P.S...我預左好多做香芬既人會反駁我..逐樣拆...唔緊要....
!_M [3p'HoP&C 我想同大家講便宜莫貪..踏實咁工作啦...

20051111 發表於 2006-8-11 01:03 AM

比我都係死都唔簽呀

honeyfei 發表於 2006-8-11 01:18 AM

當時我都係咁諗..
:A_$zr9Oq 但去到果個環境個人就溫溫燉燉..N#wKJ+J;bA
我講真架...可以既搵個friend陪你..

北地有人 發表於 2006-8-11 01:34 AM

拿..講真我只係睇左2行..不過都知你想up咩+b;P9}E5H&DI"tP
我可以同你講..你個fd當你係on9仔..
7e.{ L_e{_r%L 佢地公司啊頭之一係陳志x7V!Rj d*V-D
冇記錯應該會同你介紹隻貨有幾多專利權個d啦 UYdN*} V'n+x7\
仲有個d咩職位..咩雀士..係咪?&Dv)nP hJ~!@
間公司係香港島.係咪..要俾入會錢..同5000文啊ma係咪?JRlgvx:Ft
介紹完佢d貨個部長同你個fd會叫你上課程(我估你係fd介紹啦)x+sP1E~ B/Hu%Z
我都唔想講咁多..
:l7@"N5AQtc 1句講晒介紹你入行個傻c起碼俾人呃左唔只15000
9Z5p8?6?j 呢d  fd 下次見到面小9佢又話打9佢又話..呢d人低打..我話ge

北地有人 發表於 2006-8-11 01:38 AM

好似係係銅lo灣mtr出口個度..d人著晒老西..能係野咁..
*A-l1K}O;~$Q 冇記錯會有d女企係門口

honeyfei 發表於 2006-8-11 01:43 AM

北地有人..hoA f%rs&xL
P#y6CHExzJu
中q哂...你又冇上去視察過...??
|W?8ZBqAgc s(v 我唔清楚我個fd點..佢入左行幾個月...會玩到咩地步...??
7loSB7ZK1VC 有冇辦法救到佢..??QUEg mGs
;sZEk+V'p
佢而家好似好心紅...覺得會發達....

76 發表於 2006-8-11 01:44 AM

係咪某廣場20幾樓?

北地有人 發表於 2006-8-11 01:48 AM

你覺得佢當你係fd?

kawing01 發表於 2006-8-11 02:04 AM

佢地咪係LB囉
'y;w#CYp`F2Jm 你地可以上網check 一check呀!

北地有人 發表於 2006-8-11 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-8-11 01:43 AM:J1E,dc3E0r3tVb
北地有人..?f,[t+OpZ7u
V8^4Hfa
中q哂...你又冇上去視... [/quote]
u1Y0{&r1pm-Y 視察就沒輪到我呢d低下階層啦...]Vl,]9l&V*Z
睇過就有2次到..講真我最憎打字..不過我唔想你地步我朋友條路2PrI'QY3`BB
第1次係我個有錢佬fd帶我去見佢地第2老晒陳志x傾中國伐理權(以為有得禶)
"[r`q8F2C;X 點知係搵笨r_z.z0nBG&h
首先你個fd唔當你係fd先啦第1點...第2做人唔好咁單純啦
2D t:n5uRrd4I)lTm 第3你個fd西唔知唔讚得咩..唔拉d傻hi入去點得啊..

pigcat 發表於 2006-8-11 02:14 AM

好彩巴打你頂得住冇簽ja!! mif6vcU'c9Ah#T
真係要比個gd你:good:
I8^4j\!F1s .e0aFsw_(J(a9h
朋友..有時你當佢係..佢未必係咁諗....:cry:

日比野達郎 發表於 2006-8-11 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-8-11 12:53 AM:
x#zX)m3wbh {JB 無論如何...真係要睇下....一定對大家... [/quote]
U"S'S6h8DE!P"i;p G 我都有過類似你以上嘅經歷,不過都已經係01或02年嘅事嘞(確實係邊一年真係唔記得喇),%\f1s+{5` L]7@
人物地點內容大致相同(冇記錯好似係sogo樓上office).
*W7o-U,Hs;u8P
G1Gq/w:DS 呢個moment乜嘢人勸佢都唔會有用,勸多兩勸佢勸你入佢會轉頭添!真係架$f;{.P-l]
!:haha:'@[$Q'f n"bB
4a|~?1[
嚟游說我嗰個部長佢話佢打咗呢份工之後,又樓又車...zN3W9r"FAs5J%`3`
不過,各人現況如下:~,W@kPns
1.我fd:保險經紀(雖然都係"氹"人買嘢架喇,但起碼比以前踏實咗&說服力都大D啦!)]]1v#T:@W&A
2.部長:我有日喺街度見到個運輸跟車好熟口熟面,原來係佢!-_-(咁層樓同部車豈不是...)
oL2P/\w;R$UL\ 7cS#PL Sm a
你放心啦,我諗你朋友最後會同我朋友一樣,鳥倦就會知還架嘞!:)

teramishu 發表於 2006-8-11 03:21 AM

呢点野在马来西亚叫做传销,唔知你地香港叫咩?T@7Y1a3qBd+_l
呢道有好多传销公司,有合法同非法ge,但大多数都骗人ge!7N-{5~K3g;~F&B'k
话有几多个人 under你就'稳大钱'$x/i~x h
Multi Level Marketing,金字塔, 骗人ge就叫钱'稳'钱!
Rv[Qc4Rlm5z]q&? 马来西亚最兴卖营养(Vitamin)同香精!
|Y.|(]RG j$Co9^ U2^X+@oSk:g
我好讨厌呢点野,因为他们做人好唔老实.Ox!@rF8eY~
他们成日在商场道识人,
XC.m!Y-Q5wg ]5Z 我前两年中过两次,一开头问你野...6u5@uH,|
比如话 '你个 Beg好靓啊,边道有得买...'
;@0L~I [y*D 之后同你做朋友... F#m)v;s9Y!v~1B7EY
]CK4mz C+?k hU
你问对方做边行,他们永远唔会答你话 '我做传销'%O }Ad cf7c
转来转去,之后下次约你出来饮茶,
8IYW#P,suY5p 同你讲一大堆人生道理,听到你都烦!
%qpN9~0?!N 讲呢个朋友几劲几猛,其他ge朋友又'稳'几多钱,
8EV/G^ZHp 之后再同你讲话多几天有个讲座会好好,约你去听.Y(Io Dr8U K3`g4cN'K}
到左过道先知是他的公司推出新产品...[-_EO\;sA
之后一大班人来帮你洗脑...q/C.MC.NK

mx0c1V#b*|f 我好唔顺呢点人...
&v,T0W3A7Q;u 成日话个阿头或者边个边个'稳'大钱,驾 Benz驾 BMW 住大屋,9R7zR+LCBC8m
你自己又掂啊?
4g_u`)Lx+W*Y 掂解你又唔得啊?
s'vHo*p3^h0~ 你咪想踩住我来'稳'钱啊!
U.c(i d?+B`W0Y"O
0tj4i-}_A[\ R 话我唔为家人未来打算...1f*}:MJWN
我吊你啊,你凭咩来闹我!
&l;RO+?%\ r 做朋友讲心讲诚意,但你条粉肠来识我就有目的ge,扑你个臭街!
$M'iw)Rj0y7q5n'xp 你唔觉得羞耻我都登你老豆老母伤心,
2VR;\?rldk}@t cj0HcD:J}Jl
马来西亚好多人都好排斥呢种职业,尤其老人家最抗拒!"\ W"dP4f ve
无可否认呢个行业有点是健康ge 同可以'稳'大钱,
4yVJ/Z9{ Q f 但你要我做人做到好假,我会对唔住我爸我妈!;}8{P)n b

&b|9i!H B9hV 马来西亚依家好多传销公司都向学院或大学生入手,C(ED~4|s:[:};~
报纸成日有报道话学生为左加入会员而走去问大耳窿借钱,
R |'yB3~y%v.n4F 大概港币六万,搞到人家老豆老母要挨苦来帮你还债!
{T }1Y tF 我吊你老母啊!:mad:
_G!_ Z|{#{m"V
v:F*d"rm}2Y&Fo 传销有好ge一面,真是可以'稳'到钱,
!|"^1|ubr I 但好多人做野个方法都有问题,t~*e)vQ(\\,B/x
而且你会失去好多朋友,
4c)jr(VOe5l 知道你做传销,见到你我唔走咪是傻老,
l gQR v;@}0e$S+a 同你坐埋一起听你讲人生道理,睬你都傻!
$C|,XS"g^?l(@L
%V$[2s_a[Y"l 最讨厌他们来同你做朋友是有目的ge,我吊你老母!:mad:p2R7~!w nk;z$G |"b
另一样最讨厌ge是几十年唔见ge朋友一日突然约你饮茶,
p5[0v1@)wJ 掂知出到来原来要拉你入传销,我吊你老母!:mad:
2?(_t,D L0@g6L ,HV3jmj
请原谅我爆粗,但呢道做传销而人又假ge真是曾经骗过我的感情,太失望左...:cry:

自由神 發表於 2006-8-11 10:32 AM

又一層壓推銷!

kwong man yeung 發表於 2006-8-11 11:16 AM

做朋友唔係咁做,真正朋友唔會介意朋友推卻佢既邀請,如果佢介意,呢啲朋友唔要都擺啦。至於點救你朋友,老實講,向佢陳述過利害關係就算喇,若然講都唔聽,已經唔係你既責任,佢要去死,唔通唔畀佢去咩?

honeyfei 發表於 2006-8-11 02:05 PM

北地有人..Vhq*hg'r t
rh%w0K0pw${
多謝你啦...咁而家我可以做既就係等佢回頭...
1S Q EoI&@#YG N ?y-e 我有諗過幫佢...雖然佢咁對我...低我唔想..y/]l~W6oB9H)NV
點講呢...係..我係已經變左局外人...冇事..
"pA9v9pR'PD 但可以既都想佢快d出番黎...我睇番一d相關網頁..}q6qha,g$N NSo
有d仲要問大耳窿借錢去玩... Pxu2}$~o0h
盡可能制止佢啦....

honeyfei 發表於 2006-8-11 02:09 PM

teramishu a*`#_6A8mg4V
4}6Rs`cU|%bb
我同你既感受一樣... WBG1d lQ,e.K
我點都估唔到...一份咁既工..r!B0O8\U4k
唉..我個fd之前好好人...乜都會幫手...
7n6p.b,vP-~&M6tO%D1v 成班fd好關照大家...'YsR'Pl%`/zu
點知佢一做左依份工之後冇哂人性...
Nn2nLX7`3x'v.?
Rfi| d g 但我再回頭諗諗...佢連我d咁多年既fd都出賣.. a6gk s?#W7c
大約都去到末路喇....
7`6FkV@(o`R!O
C+TH iV yLF%q$` 仲有呀...佢都有同我講..說話係好似..你唔做我依份工..9V~`9` z#T9?
就冇左一個賺錢既好機會...唔考順父母..依樣果樣咁...
/A+VRIL5^C 佢同我依個第一次見既人都講d咁既野...o&asp,sp4p%z/H
我朋友...應該聽左更多同更強既洗腦說話...

honeyfei 發表於 2006-8-11 02:10 PM

總之多謝你既回應..我知點做架喇..
P g])z5?!v 多謝各位先...
F HTy7O
["K)}7G [;Z N@)N 仲有..真係唔好做依行...乜人格都冇哂..b6x6k_~%u+I&s
賺番黎既錢都係臭架...

Chenjinnan 發表於 2006-8-11 04:11 PM

你好彩... 得一個 friend 揾你...DLq[U
我被幾個 friend 揾過...

honeyfei 發表於 2006-8-11 05:01 PM

哈..幾個你咪好忙...??
lM0e$oj)]0X 我諗過好唔好話俾佢屋企人知...s0{v9S#khl*W
但我驚佢屋企成家已經佈置成一個香芬總壇....=="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.