你最想15/16請邊d嘉賓上去?
如果請到唔同年代既楊過,小龍女收視肯定高:good: 有諗頭~~~好野~!!我就話請D 政府高官啦~~KAKA 軟硬 ......+wDE9e!khIf
3j{QwN
不過佢哋實唔會上 :( 黃貫中 [quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2006-8-12 08:12 PM:6F k Q0v5dG!J
黃貫中 [/quote]
好好!一定會捐曬D獎金!
永遠支持阿Paul:agree: [quote]Originally posted by [i]秋葉林[/i] at 2006-8-12 08:05 PM:/Ms7V Oy
軟硬 ....../S;Z l nF/k!ZZku
不過佢哋實唔會上 :( [/quote]FntKKW
軟上過...K\^Xm'IJ{
都唔係無可能,話晒森美小儀同佢地都算同事 [quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-8-12 08:04 PM:
有諗頭~~~好野~!!
我就話請D 政府高官啦~~KAKA [/quote]-`1KPIb(\t1|IN
如果請到4大天王/國際巨星,肯定星味十足,不過都好難
:crybye: [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-8-12 08:56 PM:#j9i2d+h ZDD#D$K?8RP
+~1}z+q-V
如果請到4大天王/國際巨星,肯定星味十足,不過都好難
:crybye: [/quote]
我想黎生系最難請果個 唔好請d又老又唔識玩又搞d 勁爛既gag個d前輩....|n `mm x/[{.S
拖慢個節奏又無聊 搞到好悶 港男 BOYDWAN 同 ckyckk 情侶檔:drool: 不如估下 森美同小儀出返黎 依家果d 主持 會唔會比返個 節目佢地2個a@@~ CQl4{U+Y(_b
我個人覺得 就未必會@@~你地呢 [quote]Originally posted by [i]黑唷[/i] at 2006-8-13 06:09 PM:|d GI7M6y
不如估下 森美同小儀出返黎 依家果d 主持 會唔會比返個 節目佢地2個a@@~ 4\%UmqL7d4?Zz%S
我個人覺得 就未必會@@~你地呢 [/quote]
,dyV}(r;e4A4z{
雖然機會可能唔係咁大﹐不過我都好想 [quote]Originally posted by [i]黑唷[/i] at 2006-8-13 06:09 PM:f.iK:m}j4~
不如估下 森美同小儀出返黎 依家果d 主持 會唔會比返個 節目佢地2個a@@~ t2}1VR#YsN2l.rW4t
我個人覺得 就未必會@@~你地呢 [/quote]b2D1o!dD7Hy3f0H
(G2e vU2Zl1S
e+果d主持其實都只不過係替工j"e ]%NM6B:~
相信佢地都好清楚自己角色(HQz9X eV
到森美小儀出返黎都應該會交返個節目出黎 最想新鵰個班上去 欣宜 {Z2RlGG#Po
:good: 森美小儀:good::good::good::good: 邊個上去都好 森美同小儀做主持先好睇 [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006/8/12 18:55:(z.Zd#xD3k R qX U/L| @s
如果請到唔同年代既楊過,小龍女收視肯定高:good: [/quote]
Keira Knightley , Ankie Beilke , Monica Bellucci and Bongkoch Kongmalai :good::good::good:
頁:
[1]