娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2006-8-12 06:55 PM

你最想15/16請邊d嘉賓上去?

如果請到唔同年代既楊過,小龍女收視肯定高:good:

chong2002 發表於 2006-8-12 08:04 PM

有諗頭~~~好野~!!
8i$\,yv{^2s 我就話請D 政府高官啦~~KAKA

秋葉林 發表於 2006-8-12 08:05 PM

軟硬 ......+w DE9e!khIf
3j{QwN
不過佢哋實唔會上  :(

FRANCISE 發表於 2006-8-12 08:12 PM

黃貫中

自由神 發表於 2006-8-12 08:40 PM

[quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2006-8-12 08:12 PM:6F k Q0v5dG!J
黃貫中 [/quote]
T\b(O2j/G-^%C;H:s 好好!一定會捐曬D獎金!
l`h,w4O+Z3m8Z 永遠支持阿Paul:agree:

發表於 2006-8-12 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]秋葉林[/i] at 2006-8-12 08:05 PM:/M s7V O y
軟硬 ....../S;Z l nF/k!ZZku

B3C1J*d6y_ 不過佢哋實唔會上  :( [/quote]F nt KKW
軟上過...K\^Xm'IJ{
都唔係無可能,話晒森美小儀同佢地都算同事

發表於 2006-8-12 08:56 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2006-8-12 08:04 PM:
yM2E {~-E"M 有諗頭~~~好野~!!
-T!f(r5l)p\9r|;^+\9yb6I 我就話請D 政府高官啦~~KAKA [/quote]-`1KPIb(\t1|IN
如果請到4大天王/國際巨星,肯定星味十足,不過都好難
nR g$qHQ&gt b :crybye:

JerryLee 發表於 2006-8-13 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-8-12 08:56 PM:#j9i2d+h ZDD#D$K?8RP
+~1}z+q-V
如果請到4大天王/國際巨星,肯定星味十足,不過都好難
!gm-g V2c/k"l :crybye: [/quote]
6u$l;W5G+IZX
\h U"Ks}{F 我想黎生系最難請果個

sky308 發表於 2006-8-13 01:55 AM

唔好請d又老又唔識玩又搞d 勁爛既gag個d前輩....|n `mm x/[{.S
拖慢個節奏又無聊 搞到好悶

kakeidevil 發表於 2006-8-13 01:59 AM

港男 BOYDWAN 同 ckyckk 情侶檔:drool:

黑唷 發表於 2006-8-13 06:09 PM

不如估下 森美同小儀出返黎  依家果d 主持 會唔會比返個 節目佢地2個a@@~ CQl4{U+Y(_b
我個人覺得 就未必會@@~你地呢

ThomasKoon 發表於 2006-8-14 06:59 PM

[quote]Originally posted by [i]黑唷[/i] at 2006-8-13 06:09 PM:|dGI7M6y
不如估下 森美同小儀出返黎  依家果d 主持 會唔會比返個 節目佢地2個a@@~ 4\%UmqL7d4? Zz%S
我個人覺得 就未必會@@~你地呢 [/quote]
iK s i9o)\a3O%]k ,dyV}(r;e4A4z{

U2|a$m_j@/|"z
U1U$P[!G/L}4N 雖然機會可能唔係咁大﹐不過我都好想

MaxFigo 發表於 2006-8-14 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]黑唷[/i] at 2006-8-13 06:09 PM: f.iK:m}j4~
不如估下 森美同小儀出返黎  依家果d 主持 會唔會比返個 節目佢地2個a@@~ t2}1VR#YsN2l.r W4t
我個人覺得 就未必會@@~你地呢 [/quote]b2D1o!dD7Hy3f0H
(G2evU2Zl1S

Jt s$@!?L e+果d主持其實都只不過係替工j"e ]%N M6B:~
相信佢地都好清楚自己角色(HQz9X eV
到森美小儀出返黎都應該會交返個節目出黎

JaJa 發表於 2006-8-15 01:17 AM

最想新鵰個班上去

打狗棒 發表於 2006-8-15 01:31 AM

欣宜 {Z2RlGG#Po
:good:

pigcat 發表於 2006-8-15 01:37 AM

森美小儀:good::good::good::good:

happyjason34 發表於 2006-8-15 02:20 PM

邊個上去都好 森美同小儀做主持先好睇

CHECSS 發表於 2006-8-15 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006/8/12 18:55:(z.Zd#xD3k R qX U/L| @s
如果請到唔同年代既楊過,小龍女收視肯定高:good: [/quote]
?3G0M/`o sb)T Keira Knightley , Ankie Beilke , Monica Bellucci and Bongkoch Kongmalai :good::good::good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.