大陸記者好辛苦....個風咁勁都要出外景
[url]http://www.youtube.com/watch?v=7X37Ip2HJOo&mode=related&search=[/url] 比着我都會欏風速計去錄風速, 如此點都實際過靠天文台, 仲可能會拍mv. 不過d記者真係要小心會比風斬傷. 果個記者講既野當中睇得出d風有幾勁 呢d先叫專業...不過我覺得佢地仲慘過戰地記者 我覺得採訪新聞應以安全為先5KkboqOu(I_ S
難道新聞比人命更重要嗎 [quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2006-8-14 01:00 AM:$W/u1DzeB+pi
我覺得採訪新聞應以安全為先S~/^8Fc^H3l
難道新聞比人命更重要嗎 [/quote]g;Hh ^l5Q+f
}9}O\*am ` |)w O-H
咁呢個世界就唔應該有戰地記者嗎?? [url]http://www.youtube.com/watch?v=6sD88tzfIDI&NR[/url]%f1ab(~$~? A$[6k0`
你睇下呢個link...C+d q:n KL.I0y
haha..I/f'BsS
大陸記者花樣多:gun: [quote]Originally posted by [i]高手[/i] at 2006-8-14 02:11 AM:l;`!O(lBqW`0|
\/Cq9v/n
OT]"U/XvL&DP
咁呢個世界就唔應該有戰地記者嗎?? [/quote]@N]+m2`-T
#p ]+\(`M? }#n
採訪颱風新聞的不是戰地記者 為兩餐沒辦法。
頁:
[1]