娛樂滿紛 26FUN's Archiver

北地有人 發表於 2006-8-13 12:50 AM

又唔見野啦.....好無奈

有冇人試過唔見野..
,z5r1d"f/bJq0b5U;| 我唔見手提啊...手提冇左唔緊要..張卡冇左就大能獲:mad::mad:
z1}d*^fcq,Gs {m 4x個電話冇能晒..我剩係記得6-7個朋友電話..!a+u4I6JBt-{3V
唉...成個人返工都冇沒..又冇方法可以搵返d電話:(
;H4N+gLI,{:z4j 點會點會咁ga..呢排咁黑ga....巧巧巧唔開針aaaa
g*SS.^Sx&I j^-| 你地有冇人唔見張卡又可以搵返d fd電話ge方法啊+WI B7Ut&S2G
我真係念唔到啦....有ge幫幫手講黎聽下:help:

kakeidevil 發表於 2006-8-13 12:52 AM

icq/msn/e-mail有既人
y'I|/J2n*|!@ X 工作上既朋友
PeOCS5Bt 女朋友gLB6o}
舊同學

sas 發表於 2006-8-13 12:59 AM

你係咪怕入面拍左d短片曝光jar?
2npfV ?"G5`5h;f 咪上icq or msn 問囉
n f!H mI.O`8E1LX1m-O&j 係你自已個名度話
'{;vh Pu"xO 我唔見左手提,請大家比返個num你囉

北地有人 發表於 2006-8-13 01:04 AM

唉..我個d  fd差唔多全部唔上icq/msn/e-mail..冇話唔上.連e-mail都唔知有冇
I1e?djp8R6ni&TE 剩係識上去..落去...
rd Ty PM[0i&HK 我連去佢地屋企樓下or返工個度等佢地都念過..但係只係記得幾個
:z%J;N)~i%A 前幾日先同條女散..就算沒散佢都唔知我d fd電話..佢唔鍾意我班fd...
1Q+ck#w\Z v@1h 唉..都唔知點解會咁能黑...我又冇做錯野..個天咁玩我

北地有人 發表於 2006-8-13 01:15 AM

聽日仲要唔返工..一返工就俾主任小..r4oB\\i1jP5`
返到屋企就俾老媽子話依樣個樣..Fn![n/kl
想搵d fd出黎又唔見電話...6^.vN*e5E
日日同條女嘈..依加仲搞到散埋..|@mTCS$^
真係好辛苦..成個人好似死左咁..唔知想做咩..

小火山 發表於 2006-8-13 12:39 PM

兄弟....你真黑仔呢...
Af RGBE "^*|$c ]ng
不如意事十常八九~x9h8uQ u
放開心情吧~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.