有無人曾經係/現任童軍?
juz ask睇下有無童軍兄弟 我係,我係屬於荃灣區的海童軍 我是筲區的~剛剛成為深資~想不到處處都有童軍兄弟存在 我係東九龍109旅既 總隊長亦都係 深資童軍z"q+H-[ M'_W?
4R"V7q/xO.x;YP i^r
哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~哈哈哈哈哈 我以前係教練員,不過已經無做,因為個旅團d阿sir不和,唔開心所以走 依嫁童軍越來越少人去玩拉9|&IveK*Gc
個個都話童軍係d kai子先去玩4w h9M.YE2z _&d9V3j
我又唔覺得窩 [*u~7}y3r*{#o \)e
我覺得著住童軍服
幾型啊~~~~~~~~~~~~~
'~~*[W)pUE V:{
我年年參加童軍畢業禮
見到深資既女童軍 好鬼索@K W-voH/XlNW
我都好想溝佢 不過已經有仔啦sBG6y"`QT
靓女多數都早熟~~~~~~~~~~~ 曾經係 ;) [quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-8-18 11:13 AM:
依嫁童軍越來越少人去玩拉9@|4{gP
個個都話... [/quote]0Ql3ON*e9A `
都唔明d人.......要玩......又要返到去先換u.......走個陣又再換.........好似見光死....... 童子軍有玩跳彈床嗎? 我又唔覺wor...而家d童軍仔越玩越潮~~xpt k jS(tbUSK N1H
童軍有d 女真係好索架~~港島區有d都ok靚=] [quote]Originally posted by [i]lesteryang88[/i] at 2006-8-14 09:57 PM:Dj-Gg3A e;s
juz ask睇下有無童軍兄弟 [/quote]"?9L{[ C-p
m t`'k0O:Y B3@ f
我小學係童軍 ~Z4\\*r4C)`0v
係隊長 :naughty: