瑪麗醫院D見習醫生好唔惦-.-......
話說小弟今日係瑪麗覆完診要抽血本人是一個比較肥胖的人,不是熟手的姑娘都會需要多刺兩針才找到血管/w+z l;l*i T1e tB6F
無奈遇上一個見習的醫生..隨便的看了兩下便說找不到血管....要在手背位置抽血
手勢不好,把我弄痛都不是一個問題...還說"那麼大個人還怕被刺"
結果當然是抽不到血,但更方茂既事就發生,她把針從我手裡弄出的時間換了個拿針的手勢
手勢像拿筆一樣的...拔出來後,竟然像寫英文的句子結尾的慣性手勢,寫豆點..._A*D5D/V"\
把針刺在我手上...............他媽的!!! 哈哈~~~~~~~~
寫得好有趣~~~~~~~~%|mK^d G
我邊看邊笑"U4za G)lXM-b9v
不過講返又講g)j"k)DO~X
你點知佢就係見習醫生~~~~~~
講左等大家如果有日唔好彩要打針5P^z&IM0k'?/Q.r#I:B,|
唔駛受咁多既皮肉之苦 因為以我覆診次次都抽血既經驗...有時又同D醫生吹下水...
佢地話多數一讀完既醫生都係D普通D既科到做
每日都起馬抽成百幾二百下-.-......一定好勁好熟手
我見條女又後生,佢冇可能係大醫生啦-.-.....(20出頭左右)
咁佢仲唔係見習XD-.- 係....有d 醫生都係
6QbOO#|M
我第一次see 係個教授see>...佢話隻藥食左會面腫