娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tai1986 發表於 2006-8-16 08:40 PM

瑪麗醫院D見習醫生好唔惦-.-......

話說小弟今日係瑪麗覆完診要抽血
pe+F:^6p3{2r5| 本人是一個比較肥胖的人,不是熟手的姑娘都會需要多刺兩針才找到血管/w+zl;l*i T1etB6F
無奈遇上一個見習的醫生..隨便的看了兩下便說找不到血管....要在手背位置抽血
P#PR/R@b-z 手勢不好,把我弄痛都不是一個問題...還說"那麼大個人還怕被刺"
TFQ7b ] R/VbG 結果當然是抽不到血,但更方茂既事就發生,她把針從我手裡弄出的時間換了個拿針的手勢
U W'f }+x|d D 手勢像拿筆一樣的...拔出來後,竟然像寫英文的句子結尾的慣性手勢,寫豆點..._A*D5D/V"\
把針刺在我手上...............他媽的!!!

cgdmzlam 發表於 2006-8-16 08:51 PM

哈哈~~~~~~~~
Ou,I y/W      寫得好有趣~~~~~~~~%|m K^d G
我邊看邊笑"U4za G)lXM-b9v
  不過講返又講 g)j"k)DO~X
你點知佢就係見習醫生~~~~~~
j5LJM9@N 講左等大家如果有日唔好彩要打針5P^z&IM0k'?/Q.r#I:B,|
唔駛受咁多既皮肉之苦

tai1986 發表於 2006-8-16 09:07 PM

因為以我覆診次次都抽血既經驗...有時又同D醫生吹下水...
9eK ZWV'Zj]yg 佢地話多數一讀完既醫生都係D普通D既科到做
G{2~5{6K-Ri8E:m 每日都起馬抽成百幾二百下-.-......一定好勁好熟手
x*nx] qK!~ 我見條女又後生,佢冇可能係大醫生啦-.-.....(20出頭左右)
ug,\2b4Arq 咁佢仲唔係見習XD-.-

76 發表於 2006-8-16 10:21 PM

係....有d 醫生都係
P.F3{`5H%?P)x 6QbOO#|M
我第一次see 係個教授see>...佢話隻藥食左會面腫
gj5{G7m!W w ShX!t9nsA
我第2次see....第2個話一定無可能...d 類固醇好少份量....佢話面腫係我肥左........
k]y}*k CV8H
&r#^;M k eL
1`|NdK$pb%e 佢最尾個句令我 o 咀

小火山 發表於 2006-8-17 01:17 PM

我一路睇....都好似feel到你d痛...5k] eFoN5`Y4dl
可怕啊~

cgdmzlam 發表於 2006-8-18 11:07 AM

點都好啦~%bD-]} O'J`
祝你早日康復0F3g;~@._{M
無病無痛就好啦

magic 發表於 2006-8-20 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]小火山[/i] at 2006-8-17 01:17 PM: }.] UnI9^R%d/K
我一路睇....都好似feel到你d痛...
6cBG(RH Q ~V 可怕啊~ [/quote]
9m(c]u)] agreeeeeee

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.