娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mttfpuk 發表於 2006-8-20 07:04 PM

我 gf 整 ka, 比 D 意見 la

我 gf 整 ka, 佢第一次整, 放左上 yahoo bid ar, 我唔係賣廣告 ka, 我對 D 鏈 一 d feel 都無, so 我想大家比 D 意見, d 鏈 ok 唔 ok ar? price會唔會貴左定平左?d 款會唔會 young 左 d? 唔該 ar {~7l d+{R]Z_y]*F

~n6X3n+k&WF$~ A j p.s. and .... 上 yahoo bid, D price 過 $100 係唔係太貴
j F]v1N~0Cy/S 7~ _g$OX
佢個 yahoo home page ar -->3b%\0i oL
[url]http://hk.auctions.yahoo.com/booth/gramat_collection[/url] ?)C x}$H!DS

V_v_`F$ts 佢個 photo ablum -->C!F0IA.z
[url]http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/gramat_collection/my_photos[/url] RvLyS^gr1_
7D6F#bJ i~
[[i] Last edited by mttfpuk on 2006-8-20 at 07:08 PM [/i]]

mttfpuk 發表於 2006-8-20 07:06 PM

仲有 ...

自由神 發表於 2006-8-20 07:16 PM

幾好呀(作為興趣既話),生意就唔睇好!

極樂 發表於 2006-8-20 07:59 PM

因為個人既喜好~~所以有以下意見:;~7MI,} lB
耳環幾靚~~價錢都ok~
(['H)X/TO%G NZ 手鏈得一條係靚~~(有蝴蝶果條over左少少, 如果唔係我都覺得靚)
3H/E AB,j;D+X7L0x$p 頸鏈就唔多好....因為太誇啦~~仲有少少累贅既感覺!!
0Y q2xrFvZ1F oI (始終鐘意簡單d既野, 而你女友設計果d...有少少over左...簡單返少少我會鐘意d)5y8U8\ CxD@0v
!arP|pa#s
而價錢方面我覺得比較貴.........
8r+eH{#n.s 特別係頸鏈....唔值囉($150樓下會合理d)~~Y q } RH&X;t7FS3U

J6o$s/X1v3K^ l{Y 真係個人喜好...我唔鐘意, 唔代表唔靚~~
V%u Y0Lz5hKH 祝生意興隆!!!:kiss:

a1036043 發表於 2006-8-20 09:02 PM

介紹你女友俾我識呀.....

a1036043 發表於 2006-8-20 09:02 PM

我想追佢呀

mttfpuk 發表於 2006-8-20 10:15 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-8-20 07:59 PM:
V&E}0c jy 因為個人既喜好~~所以有以下意見:
Zq(\;}+u1ce8x 耳... [/quote]Jr![\yF!z
3V)I%W-Go
thx 你的意見 ar:good:, 佢都 trying to  made some simple style, show you next time la

mttfpuk 發表於 2006-8-20 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-8-20 07:16 PM:
`M fO$?-|~-U*X 幾好呀(作為興趣既話),生意就唔睇好! [/quote]%[/G"jQM

blmWv;Iq5}ZO she is worry that as well :haha::haha:

雷鳴仁 發表於 2006-8-21 01:03 AM

幾好wor~~~睇唔出係hand make !!$J qZ"{ ^
不過哩d小本經營難有肉食d lor...
?G { W z!Oy 俾心幾 !!!!!!

北地有人 發表於 2006-8-21 11:22 AM

d野俾我感覺幾好啦..
IUS7C4KpGX%S 不過做生意呢行就難做...$?)vtQ`$V
我d fd (冇錢個d)係新之成開左...蝕到汁立
sz8~8q1?t4y5NV 租金都唔夠俾

Norman Chan 發表於 2006-8-21 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]mttfpuk[/i] at 2006-8-20 07:04 PM:!n5p"js7G.LcKr
我 gf 整 ka, 佢第一次整, 放左上 yah... [/quote]
,m |o.L@*h'j
.mFa)t(Kx $100 唔會太貴。 可否一問,  D 相邊個影的呢?  你?  有否打燈, 打了什麼燈呢?  謝謝。

mttfpuk 發表於 2006-8-22 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2006-8-21 12:02 PM:F*QWzK!n
@mdrl~ SzP

1T@wM{2y m9pE $100 唔會太貴。 可否一問,  D 相邊個影的呢?  你?  有否打燈, 打了什麼燈呢?  謝謝。 [/quote]
{| L`+E AeB8i (g[PhJ.xp$DR}_a0_
yes ar, but no 打燈 wor, just normal light jar wor :haha::haha:

極樂 發表於 2006-8-23 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]mttfpuk[/i] at 2006-8-20 10:15 PM:
|3s]P8Q)i:[`
v D[*F*Z*\+L#o \)T \T,k w)r/I oM{L8k
thx 你的意見 ar:good:, 佢都 trying to  made some simple style, show you next time la [/quote]
9@c(JX/_2cq/{2V
QuQrQ5f7p#? z 9?#}pQkA+Y*[
好丫~~我鐘意睇呢d野, 有時自已都會整d手工......3s YA"WYJ
當然無你女朋友整得咁pro 啦~~

YingTung 發表於 2006-8-23 10:08 PM

你又係既~(VH"}s p#y9X$@M mzP
呢o的女仔野,放上黎比成班麻甩佬評抵唔抵買。
WcIL@}8R\V#W.r 我地講完你都唔好信啦~~#S X8zC&k*p%r/w0r
你一係放o的多女仔既論壇咁個回覆就會準確好多喇。
&}){4yYkL7m 1FB&M1ku!y
我俾我女朋友睇。佢話:都有幾條幾靚。但百幾蚊就唔會買囉。始終又唔係咩牌子...4U0u hr+? P uuf
何況出面(新之城o個o的)廿蚊都有交易...除非隻石好靚or出名,咁就可能會拎百幾蚊買。:^-Dl_-L!Rf
而且好少女仔會上網bid...女仔對網上買野好無安全感,一定要親手拎上手睇同襯喎~~
q#XmL\.P.v PS:佢較鐘意Princess Tear 手鍊。

mttfpuk 發表於 2006-8-24 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-8-23 10:08 PM: c[tF$] hi
你又係既~
5^I I`&[,|\X;E B] 呢o的女仔野,放上黎比成班... [/quote]
"Q!@*X?!uq
L+?H-AK,U if not, they will said me sell 野, band account or delete post ar ma :cry:

12d3 發表於 2006-8-27 04:48 PM

附件 5: 配戴圖.jpg  (458.62 K)的model是你女友嗎? 不錯(說笑而已, 别無他意)
E @#xs A@
s4_*`+A2FsBUB&u{ >d 款會唔會 young 左 d?
*B1L*?&Mw(G] 唔會. 可能唔夠young比d十多歲妹妹
VX PdUKL (Ib-re*?Ido I
整體不錯, 挺幽雅

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.