娛樂滿紛 26FUN's Archiver

skjeiw 發表於 2006-8-21 09:57 PM

陳易希會考12分,應唔應該俾佢入U?

我覺得發明d野唔代表一切...考得唔好就連f.6都應該無得讀

zxc3201163 發表於 2006-8-21 10:00 PM

觀星都可以入到u]qngh |.kT1t
與其日日讀書
(KWjTcYx 不如日日觀星算lu~~~

iknow 發表於 2006-8-21 10:10 PM

去讀IVE lor...

963258 發表於 2006-8-21 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]zxc3201163[/i] at 2006-8-21 10:00 PM:
7??r"H)SQy3{$_ Vm 觀星都可以入到u
P9Y!F!^7k 與其日日讀書I/x/?k3~1L
不如日日觀星算lu~~~ [/quote]
r9oM V-[^ 6|+?"W$GSL

_ f9K,u1Hy 講得好 .......

babo 發表於 2006-8-21 10:12 PM

查實會唔會因為科大一早已經收左佢...
Q~ Cb@"GFy 果時科大拍晒心口話收佢--AYs5}|S
搞到佢無俾心機讀呢..)bq qW F8q

+yr)z%pX%syK 睇段news,佢都有 1B1C--會唔會係phys. B左-.-f C~A7^"Vb&wE

5A0{3H@:`*N ui` [[i] Last edited by babo on 2006-8-21 at 10:21 PM [/i]]

-o- 發表於 2006-8-21 10:23 PM

佢冇料既...遲早咪又係捱唔住...
:u)r0u)w`Ja2ez 有料既就真係應該比佢入喇....

火炎 發表於 2006-8-21 10:29 PM

求學不是求分數

周衡 發表於 2006-8-21 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2006-8-21 10:29 PM:A%P*D;` Z[
求學不是求分數 [/quote]+h*G.wizt6r
~ kRt?p3Q
政府真係pk
$|v|N^e e 唔求分數又點繼續求學呀:mad:

zxc3201163 發表於 2006-8-21 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2006-8-21 10:29 PM:HJ6H-B#jx
求學不是求分數 [/quote]8v~#r {@jMK5a

}w/G}"I!o 佢連oral都唔去考
1s` i[ Y%R2d 依種態度已經唔要得la:mad::mad::mad::mad:

seafireson2 發表於 2006-8-21 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2006-8-21 10:29 PM:Z$N.K:C%a&u`Nw
求學不是求分數 [/quote]
v&E1r M+_A c 考試冇分冇前途

JerryLee 發表於 2006-8-21 11:31 PM

我會考都好過他啦 同人唔同命:cry:

'nice' 發表於 2006-8-21 11:46 PM

我覺得應該的,話曬佢都得過D世界性的獎項,._ Z(^^8My _ r i
證明佢起某方面有佢的專長,
I4_b+~{.r6gb 如果係果個10歲的鋼琴天才入U,大家又覺得點呢?;gz;@3J(o(n
可能 陳易希成日暴光,俾人又覺得有D臭串,
!~-SFpJ S!fWP2d 所以才覺得佢唔應該入U吧?D$e9P m/Wzenm
希望佢珍惜,努力啦!

會員仔 發表於 2006-8-21 11:56 PM

好應該丫...就算十二分又點?佢既成就就算比個十A都味必做得到...如果人材係用一個咁死板同唔實際既會考制度去評核的話..咁樣既人材只不過係形式上面做得好既人材而唔係有實際作用既人材
Ce,[:JQ&f!}2u 香港係大把高分~但咁又點?又有幾多個有真正經世致用之才?

16749 發表於 2006-8-22 12:03 AM

求學不是求分數,0係lee度又唔係好岩~~D g2t+rs \
-MP"k[z3n'R
佢跟本連入大學既基本要求都做唔到,學咩人入大學~~:guB_ EHD
佢有拎獎,咁代表唔到佢真係勁wor~~
h7q/R)p.x,P"R8h{
*D}jz3M9D2C9V6y7i 讀大學唔係去砌積木,佢可能識砌好多野出黎,但大學要求既係點樣會砌成咁,係theory~唔上practical~
,]*_ GY%pd*c;C kB;qO9yC|:m+m o
同埋佢依家咁樣...好易fail course lor~~咁一樣唔駛好耐就被人quit u~~:dev:

carkent 發表於 2006-8-22 12:08 AM

正所謂行行出狀元,做事最緊要夠專,最怕事事半桶水!

阿感 發表於 2006-8-22 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at  09:57 PM:9R4B0k5@[Ow
我覺得發明d野唔代表一切...考得唔好就連f.6都應該無得讀 [/quote]`E7IU8f;A9t
會考更加唔代表d乜野,有d才能唔係人人有,雖然我唔知 陳易希真正o既才能去到邊,不個大學收得佢唔會話冇原因o既

novenber 發表於 2006-8-22 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2006-8-21 10:29 PM:1e&SE;Q}:m1TC
求學不是求分數 [/quote]
LY5u4_)RQ $sd)P R5q1l&ca-E
1i.{7e+Y5L'p GW'O2h]
咁個 會考 同 中六/大學 入學最低要求係咩意思&m[;S,L:\8_
呢d就係求學不是求分數?????
S;n:w|k j:[3n 求學不是求分數係o岩,但係香港唔適用
R4I#[+}5Y;nR;j Gh] 係香港你唔求分數根本冇乜機會比你求學

stockman 發表於 2006-8-22 05:26 AM

This is from Aug 22's 蘋果日報:(ZO/z9xZ

2see/Ip+t ' 本 報 訊 】 有 一 顆 行 星 以 其 名 字 命 名 、 [b][u]早 前 獲 科 技 大 學 破 格 取 錄[/u] [/b]的 中 華 基 督 教 會 譚 李 麗 芬 紀 念 中 學 應 屆 會 考 生 陳 易 希 , 昨 日 首 度 公 開 其 中 學 會 考 成 績 , 他 僅 得 12 分 , 中 、 英 文 科 不 及 格 , 同 得 F 級 。 陳 易 希 承 認 , 會 考 期 間 只 顧  研 究 , 未 有 專 心 應 付 考 試 , 但 認 為 求 學 不 是 求 分 數 , 未 來 會 惡 補 語 文 。 科 大 指 , 取 錄 陳 易 希 不 是  眼 其 學 術 成 績 , 9 月 會 安 排 陳 入 讀 準 備 課 程 , 相 信 可 提 升 其 語 文 能 力 '7nO j hk'BM0j{ ^+V3^
0\/L(l cmw)z,| M f
So he knew he would go to U no matter how bad he would do in 會 考, and he even admitted he didin't study hard probably because of this.lM9k0z:l*WF

$|'{*eU:E I think typical Hong Kong testing standard can't and shouldn't apply to him because he's not a typical Hong Kong student.  99.9% of u-grads will go the typical route: get in U, learn something from the books whether they are useful or not in the real world, get the degree, and find a job.  I don't think he will go this route.  科 大 will try to give him a lot of guidences and resources to 'dream big' and align companies to work with him to see he can come up with practical and commercized inventions.i+g}pS8sP8E-{5Y0nP

rI:lhk^r If he's in the U.S., he might simply drop school and go start his business with venture capital $$.  He is probably wasting his time to 'play the test' game in Hong Kong, and I'm glad he didn't have to do it.
5~[IS#D;][ K6F 0PN9{2{&xY
[quote]Originally posted by [i]novenber[/i] at 2006-8-22 01:30 AM:;P4|6B@;M Z}

:s;L;y~ r `{P[ UP$k+s#pQ
g*Rg0a aov%~
咁個 會考 同 中六/大學 入學最... [/quote]

自由神 發表於 2006-8-22 09:36 AM

有 一 顆 行 星 以 其 名 字 命 名 、 早 前 獲 科 技 大 學 破 格 取 錄 的 中 華 基 督 教 會 譚 李 麗 芬 紀 念 中 學 應 屆 會 考 生 陳 易 希 , 昨 日 首 度 公 開 其 中 學 會 考 成 績 , 他 僅 得 12 分 ,[color=Red] 中 、 英 文 科 不 及 格 , 同 得 [size=5]F [/size]級[/color] 。 陳 易 希 承 認 , 會 考 期 間[size=5] [color=Red]只 顧  研 究[/color] [/size], 未 有 專 心 應 付 考 試 , 但 認 為 求 學 不 是 求 分 數 , 未 來 會 惡 補 語 文 。 科 大 指 , 取 錄 陳 易 希 不 是  眼 其 學 術 成 績 , 9 月 會 安 排 陳 入 讀 準 備 課 程 , 相 信 可 提 升 其 語 文 能 力 '
t(r#b DL&X%ayc}m f
dOwX7{5b$w&z
(Q7W _4fez#p 只 顧  研 究?研究佢o個粒星呀!收皮啦!發明粒星出黎研究!
MX&jdf(p;S 研究下點樣先完成到大學課程好過啦!:nogood:

155220 發表於 2006-8-22 10:02 AM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2006-8-21 22:29:
+kR!o7eL%Y] ph 求學不是求分數 [/quote]
&LhxN8M7h
:C`k;Yub"} 而是求學位:agree::D

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.