娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2006-8-25 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]zxc3201163[/i] at 2006-8-24 11:15 PM:.y?}B4vW v_
:B_'l5jp [l v A

@ bY_zH
d#eP;y"t 如果我知觀星都會入到u ge0Kk"HVh_~Zr
我一早就做左la~~~
f`LhmNdP2hOh5l 佢連英文口試都唔去考呀,myJ1_:G3b Ci"hI
咁ge學習態度都可以比佢入u
~\` i3t;c8M 我真係好無言:mad::mad::mad: [/quote]
ueR{Kb"` 做=/= 做到:P

newman2005 發表於 2006-8-25 01:50 AM

既然講到佢做研究咁叻, 咁佢唔駛讀u都得啦!
&|D.F%m,EC V 其實當初科大點解唔係俾個conditional offer佢而係直接收佢入u呢?
/lt9BO2E4@FN 咁人地講到明收硬佢咯, 重駛乜俾心機考會考呢? (俾你都未必會啦!)
Z,vc#u%a6q0jl,m;}
I0UiqBO'\#[i/~6v 有B又有C但只係得12分?? 咁其他科真係好極有限 ... 稍為有讀吓書都唔會考成咁啦!
+f H$wW}(tn 不過佢連中英文都可以fail的話, 佢o係大學果幾年相信都好難捱 ....

fung 發表於 2006-8-25 07:26 PM

冇錯,9wN.M w8}p)~ @
佢有B,C都淨係得12分+g I5Z7D4M)K/A k
其他科真係......o |2aK{ p:^zB
而且仲要中英文fail
5sK fF;ER ?v,^\G}`
你可以話求學不是求分數5L;D/R1zvq
但係呢個絕對唔係一個用黎掩飾佢連oral都唔考, 中英文都fail ge理由#wL3Rk @]$e
(即使中文到今年都仲係重課文理解);?.PCnxt,| QG!t
咁英文呢?Yf*l#z.W1R
冇野好背la掛?即使你唔識d補習班教ge skills, 但係只要你有好basic ge英文水平
R%^]jzz | 一定唔會failM#G;U h3owxY

Nx1^RL6G 佢係識發明;}4UtEW)|
冇錯係叻, 但係都唔代表佢可以連CE英文都肥, oral都唔考就入U

zxc3201163 發表於 2006-8-25 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-8-25 01:03 AM:V,\8x?%U
Vk?3oEVe6s
做=/= 做到:P [/quote]
8a eG`/`*bI$H /wW*}#G2G%O-m
唔做過又點知做唔到

garfieldkeane 發表於 2006-8-26 04:00 AM

我覺得科大見佢o甘紅先收佢...

Kian76 發表於 2006-8-26 06:35 PM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2006-8-21 10:29 PM:
r;k%F9}0Zn"F#Q.H 求學不是求分數 [/quote]
[ w_KPu@ 求學只是求分數!!!求分只為求工作!!!求工只為求金錢!!!求錢只為求夢想!!!

自由神 發表於 2006-8-26 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-8-26 06:35 PM:Sjb9V`eH
0oOYO"wgF
求學只是求分數!!!求分只為求工作!!!求工只為求金錢!!!求錢只為求夢想!!! [/quote]&Ki"vkje?
求錢只為求夢想!!! 當真嗎?Kian76兄?

cgdmzlam 發表於 2006-8-26 09:24 PM

一句說話講晒)H8o#nC5k6N W,n
有錢點都好過無錢
)`"q$N }+C6kke 有錢好多時咩都得'S!F?.p4z,z4| {7E
我覺得有錢又唔駛做野~%e,z n$},A._s5b
咁樣最正~~~~~~~~~~8kI d~\[*p
可以享受無憂無慮既人生~~~~~~~^^
Q&]]ch~\ U w
4QHh*v2rq 我日日都發夢自己可以中六合彩嫁!!_g|X1k8b-U,hL
呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
4N8cS k.f'vHl(p}.z#P Md%g/E g s2P
想到癡左!!!   家陣真係想到雙失青年啦~!

cgdmzlam 發表於 2006-8-26 09:27 PM

無書讀  無野做唔單止   仲無收入先最慘 !~!
9@H]'rXS_V 希忘大家有分出分   有前出前  有後出後   +F7H6}S:{0?r_1v|
捐d  "drink" 比 細妹

pigcat 發表於 2006-8-26 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]zxc3201163[/i] at 2006-8-25 10:03 PM:
9Bk~^8{g VLa%Cs
.~s$X$Tu?,[-vD-~2S
唔做過又點知做唔到 [/quote] B\s}8FR]H
你咪試下@Soq k Hd
*i!dD2B"i!~#} F
做到上左電視記住!bm;z9q%V5L
講句︰「26fun ge巴打們,我做到啦!」7^-q*ji.F

Q7@O3AF)Z)K ^ 等你;)

Kian76 發表於 2006-8-26 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2006-8-26 06:36 PM:r9f*z {mg]K-t

jW-ry`pa:V 求錢只為求夢想!!! 當真嗎?Kian76兄? [/quote]`ic?[P])E3d {e
好多夢想都係建基於金錢之上,極少數唔係。最起碼你要有令你專心夢想甚至達成夢想的金錢。
?)U,{'|uj\(o1i
{-_o7o&j0? 夢想係乜就人人唔同,我本人就係做老板、娶靚老婆、美滿家庭。一個非常正常既夢想,但冇錢就肯定無法達成。.aX(m,~ b!N~3}

Z4s0^4h d 就算你既夢想只係去中國旅行,一樣要用到錢呢樣野啦。o%Dje2K0]+^!K?

$X?;]'F*DVf/j+V1H [[i] Last edited by Kian76 on 2006-8-26 at 11:37 PM [/i]]

雪代緣 發表於 2006-8-27 04:45 PM

睇下今日太陽報 ru:v5A/X }(A
所謂佢發明0既機械人
s$M'l9W.ns 早在2003年出現左 V&j~F-|p9RVO
應唔應該入....
AIG9R&qAeG 就真係見仁見智啦

遊戲 發表於 2006-8-27 06:41 PM

中文都唔合格:haha:

Kian76 發表於 2006-8-27 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]遊戲[/i] at 2006-8-27 06:41 PM:
xy!QjY\a\9r| 中文都唔合格:haha: [/quote]wy-b:]7~mgP
唉。

butbut 發表於 2006-8-28 07:39 AM

時間證明一切,大約一年之後就會知佢應唔應該入

elvisfong2003 發表於 2006-8-28 09:12 PM

今日去到屯門卓爾居個時見到陳易希,真人同上鏡都差唔多姐!!近來網民對佢好多意見,話佢無資格入大學,講真,一個人係唔係單要睇一次會考成績去決定佢既前途,人地又有好多其他方面既成就,係唔係可以完全唔理?如果係單單用學術一方面去評定一個人,未免睇得太窄。既然人地係科學研究有一定既成績,點解唔可以比個機會人地?再講,我諗係會考既制度之下真係出左多死讀書既人,所以好多人至會有咁既心態!究竟網民係用客觀既態度去睇成件事定唔抵得既心態去諗多d呢??

Kian76 發表於 2006-8-28 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]elvisfong2003[/i] at 2006-8-28 09:12 PM:%lD_6xDD2{*W
今日去到屯門卓爾居個時見到陳易希,真... [/quote]
,fm]m&zZ*G 成績係基本條件,連基本條件都末能達標,學乜人講才能??

cream 發表於 2006-8-28 10:58 PM

陳 易 希 在 暑 假 遠 赴 美 國 加 州 理 工 學 院 參 與 火 星 研 究 期 間 , 在 大 學 宿 舍 認 識 了 一 名 巴基 斯 坦 裔 同 房 , 後 來 得 悉 他 妹 妹 曾 遇 上 交 通 意 外 而 終 身 癱 瘓 , 只 有 一 隻 手 指 可 以 活動 ; 陳 易 希 遂 與 學 院 的 同 學 合 力 發 明 單 指 操 作 的 電 腦 輸 入 裝 置 , 讓 她 可 藉 此 與 外 界聯 繫 。 陳 易 希 昨 日 說 , 同 房 的 妹 妹 現 已 開 始 使 用 該 裝 置 , 操 作 順 利 。 他 計 劃 把 裝 置運 來 香 港 展 出 。'
{tyo;?q5F)rAo
/h[ Y(M7b?,a Doubt if it is anything new. Stephen Hawking is using similar thing for a long time already!.`-asS9ic0VV7Q
May just "improve" or "edit" the current design./X7m2r+| JV#@ ML*k\

X?@B"gtVDBh 2) don't think he gets in because of astronomy..The stars is not discovered by him.G/f;E3o z0z
Just somebody else name it for him I think??(correct me if I am wrong)(GHjfu4U(NX {
what he has done is made a robot.
J8@h&Wa} w7RUr4B7Z9T/n
3) Yes, he should be exceptional case, but there is a boundary/limit to which he should be admitted.?q,N&nHn(Y2p t
He don't need to be AAA, but still a pass in language and the minimum requirement to get into F.6 (14 points) seem reasonable to ask.^~/j:yM!jk
and you need to write paper and communicate with others when doing research etc,6G4KaFgW7s3Fs
so I would say it is too fast for him to get into u. H ]"sf`6GB\
If you get pass in language and 14 points, then I would say yes, mVx*fU
but now it is a NO-NO.
~!bW4c.D/`
K(DA,h9LgOw Now, it just seem to me like an inflated ego (who don't even go to oral) and a university doing SHOW business, which would probably ruin a talent at the end.

155220 發表於 2006-8-29 10:04 AM

[quote]Originally posted by [i]遊戲[/i] at 2006-8-27 18:41:
;oT%NQx 中文都唔合格:haha: [/quote]{/K G d |`c

;z q-M6_&J)I2R6b3O0] 中文都應該幾難嫁:haha:

littlenic 發表於 2006-8-29 12:34 PM

同樓上幾位朋友類似,如果因為知道已經有大學收佢,而會考就懶散,連oral都唔去考,咁ge學習態度就有D問題lor。之後仲要以掛住研究為會考成績差ge理由,我覺得咁ge態度唔係好得lor。

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.