娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zxc3201163 發表於 2006-8-30 02:36 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-8-29 10:04 AM:\9I-]B0rk

W4pm_2K3Z1J !iANJR N
中文都應該幾難嫁:haha: [/quote]S7a3zB$ay}/XlR

LZk'E"A u9E6C 我冇溫都合格la=.=*a#mcn.DAAM)q'p5~
有幾難???

LU 發表於 2006-8-30 06:30 PM

我唔介意佢唔考高考都有得上ust,但ce中英文要考返pass先囉

YUEN_LOUIS 發表於 2006-8-30 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]LU[/i] at 2006-8-30 06:30 PM:
.GI:\3g4\-{y O @\-W 我唔介意佢唔考高考都有得上ust,但ce中英文要考返pass先囉 [/quote]
Dae*suP 佢果間係中中,唔強求英文啦,中文pass都好呀

路西法 發表於 2006-8-31 05:07 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-8-23 11:23 PM:
t B\,}"ZQ0gn 我支持:good:
&`-c*Ej2S 我都有考過會考 |"WG!V'V%s/p]
8科8A... [/quote]Re[:g'j'~c^
請問佢貢獻左d乜野俾社會?

路西法 發表於 2006-8-31 05:13 AM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-8-30 11:15 PM:*pZ7xQ.b:e$p

E%T&|igZ_6r 佢果間係中中,唔強求英文啦,中文pass都好呀 [/quote]
9^^mt{ 佢報syllabus a ja wor...
EA/z|-hN+m syllabus a 都唔合格:nogood:
!Z `(s*x"u#_
uh2z-T Nkye1O 同埋都已經唔係咁簡單係學習態度\HLC jTF
而係佢gei 人生態度
}-ARQH4FWLp 會考,無錯係好差gei 考試制度,但係佢係一個中五學生gei 責任$l+Gp3KP/Q}'Vb
就算考0分個d人唔讀書,至少佢都有走去center 裏面坐
-q3XIeF([}"_ 但係佢話自己為左研究,而唔去考oral 的話,未而有點兒那個

buengland 發表於 2006-8-31 10:29 AM

[quote]Originally posted by [i]火炎[/i] at 2006-8-21 22:29:
5taH-lp.w 求學不是求分數 [/quote]P1T"Yc-R @c
kik8D/`#eg2?l5q
你學得好, 自然有好的分數
X BE4t:[0R2Eq'g1U9Z {[Jd(fFI5D b`
無錯吾係求分數, 但分數係一個指標, 顯示你學習得好吾好:t9V%W_/]S)v8?
d+l*P4\r|d
吾通你econ 得20分 會考攞f , 你夠膽講你自己精通經濟咩????????
6c([[ R WMl7c i&DN L)J k"y-v-N*?
C/H!iC1T.ZZr:in"T
不過都有1-2%人係病態追分狂, 無一兩分好似要死咁, 呢啲就吾駛咁誇張,

buengland 發表於 2006-8-31 10:36 AM

[quote]Originally posted by [i]路西法[/i] at 2006-8-31 05:13:
:bq^/}$j XM
!?^~;`V%~7z 佢報syllabus a ja wor...j2hkL$c Ge
syllabu... [/quote]
aRUU3t9YW3Li Y t \k}]&t;C6D.b)To
syllabus a 都failed??????????????????????????????????????????????xokMnR+j/`
%}5~}g/`
咁真係好打有限, 入大學睇段書都包佢睇吾明, 無一定既語文能力, 你入到大學都好多問題
oG9A}UA/^P 點解? 就算你係愛因斯坦, 你都要將你既見解研究著書立說, 去conference 做演講, 嚟sell 你既發現
P`9We*^^p+U hy
6vd$o4n5_$Y~ 如果你語文能力差到咁, 講野, 寫野言語不通, 就算你研究到日本人點解咁咸濕, 你都無能力講得明人你既研究

jeff_0930 發表於 2006-8-31 10:54 AM

我覺得香港人自己根本係好矛盾, 成日話考試制度問題多多, 但陳易希一事大家又話佢based on考試制度下唔掂, 點解d人可以用一個自己都覺得有問題既基礎作標準, 如果d人係要講12分而唔應該入U, 根本係自打咀巴 F.T{k'PZ}8V E
另一方面, 好多人話佢為左研究唔去考試......但試問你自己可唔可以為左研究連飯都唔食呢? 你連食飯咁普通既野都放唔低, 人地就考試咁重要都可以唔考, 人地可以為研究而研究, even連而家d 大學生master doctor都係為錢而研究, 而完全忽略科學既精神, 每個人都被功利所影響, 人家仲可以保持科學既精神, 你應該感到自愧不如 (點解仲想間接地destroy科學既精神)...點解我地對住個考試制度仲要墨守成規, 仲要以責任一詞去令自己退步
Psm)BAGg/@7c 你可以講點解佢可以入, 其他天才唔得…其實上呢個係講luck, 冇可能每個有天分既人可以入U, 只得小部份可以…呢個係luck, 咁好彩有心遇到 (一隻好馬都需要好既trainer , 否則只係一隻普通馬)
;r5U Tka`%R"Lv4_ [ lastly, Paul Chu收佢係因為政治問題, 一方面係挑戰多年來係廢柴考試制度, 另一方面係挑戰尖子政策
%]!k;m9^1CN
S(JK mY0H'{? [[i] Last edited by jeff_0930 on 2006-8-31 at 11:15 AM [/i]]

路西法 發表於 2006-8-31 12:15 PM

[quote]Originally posted by [i]jeff_0930[/i] at 2006-8-31 10:54 AM:
[8qz0|!On 我覺得香港人自己根本係好矛盾, 成日話考試制度問題多多, 但陳易希一事大家又話佢based on考試制度下唔掂, 點解d人可以用一個自己都覺得有問題既基礎作標準, 如果d人係要講12分而唔應該入U, 根本係自打咀巴DL0P&lHhM X#@k
另一方面, 好多人話佢為左研究唔去考試......但試問你自己可唔可以為左研究連飯都唔食呢? 你連食飯咁普通既野都放唔低, 人地就考試咁重要都可以唔考, 人地可以為研究而研究, even連而家d 大學生master doctor都係為錢而研究, 而完全忽略科學既精神, 每個人都被功利所影響, [color=Blue]人家仲可以保持科學既精神[/color], 你應該感到自愧不如 (點解仲想間接地destroy科學既精神)...[color=Red]點解我地對住個考試制度仲要墨守成規, 仲要以責任一詞去令自己退步[/color]你可以講點解佢可以入, 其他天才唔得…其實上呢個係講luck, 冇可能每個有天分既人可以入U, 只得小部份可以…呢個係luck, 咁好彩有心遇到 (一隻好馬都需要好既trainer , 否則只係一隻普通馬)
n-BC;C/I)o m1~8t lastly, Paul Chu收佢係因為政治問題, 一方面係挑戰多年來係廢柴考試制度, 另一方面係挑戰尖子政策 R1qo4BPM \(Y
[/quote]
&rj:H(@F'tcFJ-A ;rkU-ku+R
[color=Blue]唔受功利影響,咁就唔好應承俾人出書,楊利偉黎個陣就唔駛搞水火箭[/color]?#F?,PO@
[color=Red]咁你講法,即係 天才可以唔駛負責任la,考你一個試要你幾耐?考一個試足以令到一個人退步起黎?之 真係差個少少就搞到個研究全盤失敗? 可能我呢d 凡人了解唔到la,我都未做過研究,不過我唔似d 人無左一兩個鐘就會退步晒咁樣[/color]

路西法 發表於 2006-8-31 12:23 PM

[quote]Originally posted by [i]buengland[/i] at 2006-8-31 10:36 AM:
pYIP4n ch &\:fy.Oo;`

J_1u_Rr8TW0vy syllabus a 都failed????????????... [/quote]C:t9oj3S)rJ

%i:G g,e:_ ?x};{*u 係呀syllabus a 都failed_]3xo5Lp+UG_

y?~ |m 算la,你咁講因住又俾人話la,中英水平可以提升,有乜問題呀? 做研究咪做研究lor,駛乜中英文wor?

super168 發表於 2006-9-13 03:32 PM

中、英文科都不及格,大學要用英文授課,聽唔明,睇唔懂,浪費時間
;gZU2i+J/@1i
$Fx7bQC| kH `&S[o 發明家唔係大曬,如果係就冇人讀書,個個學生去做發明家,做得好就有大學讀

呀俊 發表於 2006-9-15 06:54 PM

假設對白@9M'ATB3Q
陳易希:會考生衰十一也不用坐監,為什麼我12分不能入大學?i9w5T*T5R#n z

t]$[s7O[*[#g [[i] Last edited by 呀俊 on 2006-9-15 at 07:03 PM [/i]]

benson00 發表於 2006-9-16 05:15 AM

憎人富貴,厭人貧,眼紅別人成就,又何必!?1g8r&P9o;W)tbZ/B
若然陳易希將來的大學成績不濟,校方會讓他畢業嗎?

Kian76 發表於 2006-9-16 12:55 PM

[quote]Originally posted by [i]jeff_0930[/i] at 2006-8-31 10:54 AM:
!aA4s.yCda-\/B 我覺得香港人自己根本係好矛盾, 成日... [/quote]
(v WZ5z4c9Z,I0{VKng
0fh8nLfy1C%z0k+} 我為左研究女性既身體、反應、社交技巧,會考期間不斷去獵艷,結果會考(第一次)唔係好掂,雖然不致於差過佢,但都升唔倒大學,真係奇。

karenmoe 發表於 2006-9-16 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-9-16 12:55 PM:
"^;cj9sGnz4s w1dX+E6}&u0z:E ^Y
~aTlhq R$?f
我為左研究女性既身體、反應、社交技巧,會考期間不斷去獵艷,結果會考(第一次)唔係好掂,雖然不致於差過佢,但都升唔倒大學,真係奇。 [/quote]
,F0I-}y`+G;O_ 因為你溝唔到大學校長個女,無獎攞無成就,所以大學唔收你
}+W-j c)YgJ8~U+F 但請不要放棄,將目標定為諾貝爾個女U$QD tHd
溝到佢你就有諾貝爾獎啦

Kian76 發表於 2006-9-17 11:15 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2006-9-16 04:27 PM:
e.D#i]hU?2F f"Y-q+X!^-g-JB Zqj
因為你溝唔到大學校長個女,無獎攞無成就,所以大學唔收你
R0z W7B(U6F/r 但請不要放棄,將目標定為諾貝爾個女mdcR@PXP:`Q p
溝到佢你就有諾貝爾獎啦 [/quote]
m(@ y-u(j:Bw~Ge P3y"^2M:@5Z n*Zt
點樣搵佢??哈哈!!!老實講,死左末架佢??哈哈!!

心亙 發表於 2006-10-24 01:18 PM

中英文都唔合格,憑什麼讀大學???:mad:

delete 發表於 2007-3-22 01:54 AM

死好命, 畢到業先算啦

水仙 發表於 2007-3-22 04:28 PM

最緊要佢有冇讀大學既能力Y8Zj)x'h2dWS
冇既去到大學都冇用~
0^R9E&F&_M .Q8bL]&su1Iy)Y
我有個女性同學就係個例子 %ooe3I@(Q(xMU;Y z
佢因為有D事 由 ABCD (A最勁 D 最cheap) 中既C班 入左去A班
N S mM}b'n B$\,@ 去到A班又點??佢個底根本就唔係A班底   第二年未又係最 A班 去返D 班I8NhU#BGJ
W pt\o$paA
所以你有能力既讀大學應該冇咩問題既  但係我唔清楚佢啦  不過睇佢會考12分  
E/G `4Bl4x.n{.s 可以知道:haha::haha:

hkchanhei123 發表於 2007-3-30 09:53 AM

唔應該!!!!

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.