娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-8-26 01:56 PM

一句講晒...全球支持..天体..以後包冇偷窺..

一句講晒...全球支持..天体....人人唔穿衣服..以後包冇偷窺..5R)p7{U9z \2E
:D:D:D:D:clap::clap:

AlanW 發表於 2006-8-26 02:02 PM

咁我鍾意睇人, 但係又唔想比人睇呢 =w=

magic 發表於 2006-8-26 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]AlanW[/i] at 2006-8-26 02:02 PM:zu%K)\,oaq
咁我鍾意睇人, 但係又唔想比人睇呢 =w= [/quote] {r aU~M?
....於是...唯有繼續偷窺...:D

hin0112 發表於 2006-8-26 02:16 PM

非禮勿視
utQ jV;X)B b]a*m-D&I
衣著乃人頪文明之象徵t"M%A6YB4y1Q
p%T$X\/I'i
豈可隨便破壞人類文明?

ThomasKoon 發表於 2006-8-26 02:18 PM

樓主﹐講得出要做得到喎﹐你係咪第一個實行天體﹐以後都唔著先?

Kian76 發表於 2006-8-26 02:53 PM

我支持全球女性天體,全球男性除我以外要矇眼。哇哈哈!!!:dev:

magic 發表於 2006-8-26 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]ThomasKoon[/i] at 2006-8-26 02:18 PM:
m-t^!U-p"Jag? 樓主﹐講得出要做得到喎﹐你係咪第一個實行天體﹐以後都唔著先? [/quote]
e"Z&|)egJ;j7K 在天体營中..冇人會偷窺..因冇神秘感也.....%j QE} T9jb
若人人唔著..我都唔著:P:good:

大家樂1234 發表於 2006-8-26 03:33 PM

嘩-靠
gDTM%Q)B3It'M 欣宜天體我地就pk

自由神 發表於 2006-8-26 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2006-8-26 03:33 PM:
,Fy0u.F RZR 嘩-靠
`_+o`+BWe7B p 欣宜天體我地就pk [/quote]
k.NG:wY ?8|b H :eek::eek:咪玩啦!

yorker 發表於 2006-8-26 07:28 PM

[quote]Originally posted by [i]hin0112[/i] at 2006-8-26 02:16 PM:
/}Vz ju7pW\ 非禮勿視^KY j _!z;v[
2NO l c%aX tb1O
衣著乃人頪文明之象徵
"P1au&?5N-s ph6p
)[6P @.fz 豈可隨便破壞人類文明? [/quote]}#p!W-CX@k2d!U
o'?0L/w!o SBie
衣著乃人頪文明之象徵←我未聽過有呢個講法bor.........:eek::eek:
pNt8Mp?t)\ (R!q,b'Zx(~*ZY'Q2~
我反而聽過話「人本來就係光脫脫咁黎架啦,點解要著衫呢?」!E7h?.Y[G
衫本來唔係主要用黎禦寒咋咩?? :agree::agree:

比利小子 發表於 2006-8-26 08:44 PM

其實30yrs以上可以唔洗

lachki 發表於 2006-8-28 01:36 AM

有冇咁正呀!!!!

:naughty::naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.