賭王何應唔應該搵人打何俊仁
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 呢個題目有問題, ( 賭王何xx應唔應該搵人打何俊仁 ) ......8v4B^-T,@T4af,N o%f] b7u%N6UwS
咁你即係認定o左係何xx找人打何俊仁...1L;g&a"Q)Gh7VOs
#ie/LO w@r?
一日未有証據都唔可以話係佢做 ........ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]funnier[/i] at 2006-8-26 04:38 PM:
/J)~Y.z"t!kj:m8Q#N
就算法官判左案,都會有冤獄。世上無 100% 肯定的事。從賭王的反應,做案手法,佢既往績等,就算不中,也不遠而 [/quote]~4@I`ds"XLX
個題目改為(如果何俊仁事件係賭王主使,咁佢咁做有冇錯)會理性d... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我唔信何生會咁做.打都打個妹同外甥啦 打人都應該5r&CBN+["E2N0B
呢個咩世界 [quote]Originally posted by [i]funnier[/i] at 2006-8-26 18:56:"V b"Zc PE-m
要求版主公佈邊位網友投應該,網上都有好多壞人,讓大家小心 d [/quote]@+Ht*i#qA5X
你傻撚着[color=Red].([font=宋體][font=Georgia]要求版主公佈邊位網友投應該[/font][/font[/color]]) :P何俊仁唔抵打
民主黨副主席就抵:P [quote]Originally posted by [i]funnier[/i] at 2006-8-26 04:38 PM:
"jbAFE(f