娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BarristerSpring 發表於 2006-8-27 05:54 AM

你相信襲擊何俊仁的幕後黑手會被繩之於法嗎?

[color=Purple]KmV#??.J(LT
&{)^]F4~
[size=6]  [b]曾蔭權話齋:去到天涯海角都會捉到  h L/Y o3i3u
9@ hSKh5U0r
  何鴻燊話齋:我點理啫!  %x||9LJ4a&J

;o.XXc2L Sb`1DR   李明逵話齋:猜測還猜測,警方一定要按理據及證據調查。[/b] [/size]  [/color]:g]pa,A!IJ,J

+fQe cx^yn a t5u1JOsO

$`}_#}qD [color=Red]  [size=6][b]你相信襲擊何俊仁的幕後黑手會被繩之於法嗎? [/b] [/size] [/color]_:R8w:qh }^ {/?

@8l2KI p(\,@D [[i] Last edited by BarristerSpring on 2006-8-27 at 06:04 AM [/i]]

wind69 發表於 2006-8-27 07:26 AM

信心不大。因為依家香港乜Q都要交俾重案組接手調查。由墓碑被破壞到阿嬌被偷拍這樣子的"重案"通通都要查.....工作量咁大,邊度仲會有多餘人手去拉住隻黑手丫,難度好高o者...

cgdmzlam 發表於 2006-8-27 10:26 AM

唔關多唔多野做既問題"Ld/y}&w
事情有分緊急與非緊急嫁嘛~!9dcn^VVB | ~B
你估佢地係豬咩~~~~L6[GX8DY x1B
如果要查既話
8g8}9R UME8_ VtiO 一定查到既
K d GwRN
i@,x/S!M Vt Z N 只不過今次呢個事件來講hN-v{KY,\
幕後指使既人就一定拉唔到嫁啦~!!!!!!!!
0E-\*S V6A i 打果d人就有機會抓到!

12d3 發表於 2006-8-27 04:39 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2006-8-27 10:26 AM: ynx4yl*|.~*A
事情有分緊急與非緊急嫁嘛~!
5e{ ~a4b3APx [/quote]
Q foD1N NdvHN 襲擊何俊仁事件應屬非緊急, gil被偷影屬緊急"J;@Ymgu$hAu
單睇ef有幾多人討論就知.......

kahang0210 發表於 2006-8-28 01:07 AM

我諗遲d一定不了了之~~~~

打狗棒 發表於 2006-8-28 03:10 PM

我相信..............:kiss:'e{!o-l#`(jQ
但七年後, 我會同你地講原來我講左七年大話..........:haha:

自由神 發表於 2006-8-28 04:12 PM

[color=Red][size=5]得個講字!香港根本無法可言![/size][/color][/color]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.