娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2006-9-2 06:21 PM

典型大陸人 - 吐痰 插隊 蹲街 喧嘩

大陸遊客陋習徵集熱爆c d9n*Q H?6S7pb
吐痰 插隊 蹲街 喧嘩 2006年9月2日
BI,qVaoyW!} 6j-DE _9qbmw5zi
【明報專訊】隨地吐痰、亂拋垃圾、不分場合吸煙、不排隊……內地部分遊客的缺公德行為,飽受批評。對此,中共中央精神文明辦公室和國家旅遊局徵集「中國公民旅遊不文明行為表現」和「提升中國公民旅遊文明素質建議」,擬用3年改變國人在公共場合不講衛生的陋習。
9y;K1w+S,_'E h
|&|/X#BZZ }'o/J 半月收3萬意見)e)P;p6f3U2B-C$u

,Q+Si%r7No}3z Fu 新華社引述中央文明辦副主任翟衛華昨日說,中央文明辦和國家旅遊局於上月16日開始向海內外徵集「中國公民旅遊不文明行為表現」和「提升中國公民旅遊文明素質建議」,半個月來,社會反應熱烈,至今收到海內外民眾來函、電郵、留言等3萬餘件,網站瀏覽量在300萬人次以上。徵集截止時間為本月10日。5nA1l$@ ]-}*h

MX E%L$q-^ 翟衛華說,從民眾的來信看,大家一致認為十分必要提升中國公民旅遊文明素質。網民暢所欲言,建言獻策,列舉國人部分「令人汗顏」的缺公德行為,提出很多提升國民旅遊文明素質的建設性意見。!]#iH;a*s[

-a2c.aU} 翟衛華認為,提升國民旅遊文明素質是長期任務,要做的工作很多,要想在2008年底前取得階段性成果,必須集中力量解決主要問題。在工作對象上,要突出國家公職人員和青少年兩個重點。
!XbK iEe q,e
{wl0MOGCq)pl 去年中國公民國內遊達12.2億人次,出境旅遊亦有3100萬人次,而遊客的文明素質直接影響國家形象。
Ae'k5[)YGN$B
5Y;B7BkY |O w(Dy2~ 內地遊客捱批「七宗罪」
C(LuP@5k/T.Oz 6L I+p'e^@Z$y
另據《新京報》報道,內地民眾出國旅遊時的缺公德行為最廣受批評的「七宗罪」為﹕亂拋垃圾﹔在飛機上、餐廳裏毫無顧忌地大聲喧嘩﹔不講秩序,什麼都要搶先﹔禁煙區依然悠然自得地吞雲吐霧﹔在宴席上把腳擱在椅上或盤腿而坐﹔西裝革履者蹲在街頭或身穿睡衣在酒店串門﹔遇到糾紛時脾氣大。
A?-ZM9Z m L1S+Y[-B
A0\)N7A t {i%^l 在「公民旅遊不文明行為」徵集中,網友紛紛補充公民旅遊時表現出來的其他缺乏公德行為,包括﹕隨地吐痰﹔便後不廁﹔不分場合吸煙和吃零食﹔說粗話﹔講電話不分場合﹔在景區景物內刻「到此一遊」字樣等。;I| ^^YY"^Ki d

#P~N2HfzV 大陸人, 真係可笑, 唔怪得當年d 法國人要限制華人與狗不得進入啦, 因為佢地都會破壞跌序, 隨處小便, 發出喧嘩之聲 :D o yD;Szh0C?
不過狗起碼唔會插隊, 唔會吐痰喎...:good:

antohny01087 發表於 2006-9-2 07:00 PM

"唔怪得當年d 法國人要限制華人與狗不得進入啦, 因為佢地都會破壞跌序, 隨處小便, 發出喧嘩之聲""你又唔好咁極端話大陸人,大陸人同香港人都係中國人,都係華人.不過你好好采落到黎香港之嘛.

arwan1222 發表於 2006-9-2 07:51 PM

你都幾好笑
$d2qO`4^sXV%DU 同樣係中國人,你認同外國話中國人係狗?
T R%J~3^h] 你最後果句意思係唔係想講大陸人狗都不如?
]QJ_F 學上面果位話齋,你好彩係香港生活咋c6Pu%F^p
係,而家中國同香港都比人視作兩個地方
u.i Vtkd5l 但係大家血脈相連,自己柴自己個台
W:Hs&OI { ^(} 自己侮辱自己,我不得不欽敬閣下
[O9CN%t'xi S,e:|?5s x7N"Y
呢個社會風氣,只好怪教育不完善 w+Tc;[wVc^
冇意識到公德心
{c!F+qdq*US 要整頓,都恐怕要一段頗長既時間
5M^8y(Hg/yNi 十三億近十四億人,要普及教育係一個幾難既事H2JN9anP.x O Ye GW
有一句希望中國人都會記住:「人必先自侮,然後人侮之」6L)] ^ `*t,P Us
包括作出不雅行為既"大陸"人,同睇唔起"大陸"人既"香港"人
:YG.Z,b}D 香港真係咁完善嗎?七百萬人都知書識墨嗎?x}'J@Lw0xY?
睇下我地香港而家果d小孩子,fv:_$\w%ST
不禁婉惜

瑞比 發表於 2006-9-2 09:28 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-9-2 06:21 PM:u,ep0?u^
大陸遊客陋習徵集熱爆
\_5c OP6U+Q*I)K^b/[ 吐痰 插隊 蹲... [/quote]
][/suSv 你logo個條仔係咪你黎??

atimsi 發表於 2006-9-3 12:41 AM

先生,我都系大陆人!LeNP"k2U
生系广州,住系广州!|!w K^4c'H;h"C
五好一支竹打一船人!!好五好?~1Fp!r]%lT ?
正所谓十年树木,百年树人!!一个好的社会要一百年才能建成!4fG6CQ~Fx4C
《长恨歌》里面都讲香港是一个很肮脏的地方啦~~
s$B*D Q3u cv;T 相信系以后会改变嘎~~~
9U|V-B(Tj` 不过不会等它改变,我会选择走路(emigration阿)先~~~

atimsi 發表於 2006-9-3 12:54 AM

讲真阿~~香港人变左好多阿!!+rE X!D Vc
我还记得第一次来香港的时候,你们给我的感觉真的很好~~不过现在真的变了很多~
do%k.B [IA[ 果日落来海洋公园玩,跟住去旺角shopping~s;~F*c.H5O"dK,`a#b
去百老汇买左部数码相机,个后生仔sales D服务态度就真系几好而且好专注啦!所以我甚至连机都午使试,因为距比得到信心我!(其实系广州可以买到更平的价格,但我都愿意比,因为信任)
F6G6U ^dW QS 但系去到买波鞋果度,问下个老板有无某只款式的波鞋。我仲打印埋鞋的照片出来添~
%iJX3N:x4[ i 果个老板指住个牌子话,三条杠就系拉~~~ ZN@E!|F'ikx
哎~~~系米为左钱就一定要讲大话呢??真系当我午识野乜~~~款式不同,价格都五同拉!!erCv3RD
我当然无买果对球鞋拉!连信用都无,点做生意阿?

coolala2005 發表於 2006-9-3 02:14 AM

[b][color=Blue][size=4]"法國大餐" 簡直係[color=Red]人類o既恥辱[/color]~[color=Orange]母親o既惡夢[/color][color=Green]生態o既災害[/color]~[color=Brown]文明o既末日[/color]~:nogood:~~~[/b][/color][/size]

vcent 發表於 2006-9-3 10:49 AM

事實上睇下......大陸遊客o係 米老鼠到.....又all 尿...又呢樣個樣....回大家都同係中國人, 又何必失禮自己人前呢

bigfish 發表於 2006-9-3 04:59 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2006-9-2 09:28 PM:
8}zxkO Fj!qr nG
你logo個條仔係咪你黎?? [/quote]
k Zf j#a 係又點?s!jm2p_x6B
我唔係百分百中國人樣, 起碼同大陸人劃清界線...

bigfish 發表於 2006-9-3 05:00 PM

[quote]Originally posted by [i]vcent[/i] at 2006-9-3 10:49 AM:
%~R_9M4g 事實上睇下......大陸遊客o係 米老鼠到.....又all 尿...又呢樣個樣....回大家都同係中國人, 又何必失禮自己人前呢 [/quote] T9|Q(Y*Grzh~
香港個迪士尼, 我冇去, 因為佢o既 target customers 係大陸人, 反而我去過東京 disneyland 同 disneysea, 國際化好多, 雖然大部份都係亞洲遊客:good:

magic 發表於 2006-9-4 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-9-2 06:21 PM:hp&e$W OU0j9L"U
大陸遊客陋習徵集熱爆
_I RzEZ 吐痰 插隊 蹲... [/quote]2}#a6g"a6v%O H
HK...亦多左人如此...不知跟十多二十年每天百幾個大6人移入HK有冇關???:cry:

dllm 發表於 2006-9-12 02:19 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dllm 發表於 2006-9-12 02:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

KSO 發表於 2006-9-13 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-9-3 04:59 PM:
0{z*Ih6z%b Z.W y4?1J
係又點?
3eo;`8RRc 我唔係百分百中國人樣, 起碼同大陸人劃清界線... [/quote]~R6wG%c;?)j*yK3oA

Q|0X!Sq,{MH 劃清界線?
(Bl^)} q5@Gq:l$@ 咁你唔好黎EF啦 H!?j/LHJ
唔好用中文啦
D;mH*n;`+f 一間整臭你既身份就唔係幾好啦

王晶 發表於 2006-9-13 07:58 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-9-3 04:59 PM:
j8[!L,kj
e+V6iq3h y 係又點?
bj!UX?%x?p 我唔係百分百中國人樣, 起碼同大陸人劃清界線... [/quote]"[(bv6V}8a;U&n
6j,a4s3l I%D
係係係yP@^Y ~

+M-^F Z9n2Q${t ] 知你條契弟係雜種喇 得未呀:D:D:D:D

littlenic 發表於 2006-9-13 08:07 PM

[quote]Originally posted by [i]atimsi[/i] at 2006-9-3 12:41 AM::sp`{W+^rPx*mT
先生,我都系大陆人!
y'A0d$Ot,m.S 生系广州,住... [/quote]#X8pc#gKD

:e/LG*Bv| 好同意你ge講法。樓主,你唔可以一竹竿打一船人,因為中國有D人仍然not well educated,但已經進步左好多,但並唔係全部中國人都係咁ga bor,有好多都好有禮貌有教養。你好有偏見。

bigfish 發表於 2006-9-13 08:15 PM

呢篇野唔係我打o既, 資料由中共中央精神文明辦公室和國家旅遊局提供

skjeiw 發表於 2006-9-13 08:16 PM

[size=6]超偏見~[/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.