你們介意你的老婆婚後吾做野嗎
兄弟們0L!Bf&Ty!Z;N1n)K/D j}(p/P9np.W
你們介意你的老婆婚後吾做野嗎(在沒有孩子的前題下)
你們認為在香港這個生活水平甘高的社會,組織一個小家庭,單是男人一人做野(mi&R1gWA9n/l*N yn
^go*C1} `*Cx(K
能實現嗎? 相反地, x@t a{l U g.|
以女性角度去睇.....1X{3e5K!U L;oKBW5PgE X
雖然無論結婚前或是結婚後都好唔想做野........_3l9d,U$MDk7_6u H
但係身為女人, 要有自已獨立既經濟能力......] ?3^9?m(Gx`!d
除非你百分百肯定老公會養你一世, 仲要有能力養你一世......
如果唔係, 一定要出黎做野囉!!/_o^4n8FD@ N`b
我唔講個男人養唔養得起你,
但係一個有野做既女人, 思想上都會唔同d~~
有做野, d同事上可能有d後生仔女....
咁你諗野young d~同d仔女溝通都有幫助~~
而且打扮上都會靚d(賺錢買花戴)~~咁老公都開心d啦~~
3@W)b W.D+k h[
相反地, 無野做....
除非有野學啦~~學下跳舞, 做下美容... gUP9|"_0p2x$|4d,n
(大前題係你有一個有錢老公)....O VCV{/R|1fX
否則日日係屋企無乜做, 無無聊聊會亂諗野.....
無運動又變肥婆.....0~?:x1P Z&vUan~
對婚姻會出現危機!!,tU0Q$\/R*R Y
我相信, 係依家呢個社會下.......
都好難女人唔做野架啦!!0TF.i/`:R']:c
w'Wq7hDb(YR
但係......男士們......9r0HR;i0s%_/k$Oy
有能力令老婆日日係屋企唔使做...
呢樣都係你地既本事!!#{ k%r/^ja Qj
就算老婆變肥婆代表你有能力養得起佢!!
都可能係好事黎既 ^^ [quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 09:23 PM:|?lpeQ
相反地, !{7eW!?0|j U
以女性角度去睇.....$X(b0x]R N!P xk
雖然... [/quote]6UPa Ty%L5iNb
出去做o野o既都有好多會變肥婆:dev: [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-9-3 09:49 PM:
Nc9^NT
出去做o野o既都有好多會變肥婆:dev: [/quote]
P9q \"b,|h
其實呢.....變唔變肥婆, 好睇佢既本質既.......1Fij(SqH"SF
(你知啦~~有d人食極都唔肥既)
我都係以"無做野"黎推理變肥唧.....`2g,f;g D6M3h
:haha: 肥唔肥真係好難講,有d人你明知佢係易肥之人,但鐘意冇計.......8ti2s|/{g
e,H7u6Z#@{7^(Jj~3b
一睇塊面多唔多肉,同埋d五官圓唔圓,己經大約估倒呢個女仔生完仔之後識唔識肥。好準的。 [size=4]#2 至 #5 =[/size] :agree::agree::agree::agree: [size=4]中哂[/size]:good::good::good: [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-9-3 21:49:
Kl4Va@(E-d8{
出去做o野o既都有好多會變肥婆:dev: [/quote]
同意同意,見幾個都係變到認唔番個樣‧‧‧‧‧ 不過諗深一層,我都好驚我末來老婆婚後唔肯做愛。哈哈!! [quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-9-4 08:25 PM: