娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dinezz 發表於 2006-9-3 08:37 PM

你們介意你的老婆婚後吾做野嗎

兄弟們0L!Bf&Ty!Z;N1n
)K/D j}(p/P9np.W
你們介意你的老婆婚後吾做野嗎(在沒有孩子的前題下)
:l)x*a9v~/J"r
6xU1dy z:K+\ 你們認為在香港這個生活水平甘高的社會,組織一個小家庭,單是男人一人做野(mi&R1g WA9n/l*N yn
^go*C1} `*Cx(K
能實現嗎?

極樂 發表於 2006-9-3 09:23 PM

相反地, x@ta{l Ug.|
以女性角度去睇.....1X{3e5K!UL;oKBW5Pg E X
雖然無論結婚前或是結婚後都好唔想做野........_3l9d,U$M Dk7_6u H
但係身為女人, 要有自已獨立既經濟能力......] ?3^9?m(Gx`!d
除非你百分百肯定老公會養你一世, 仲要有能力養你一世......
B|SAf^ 如果唔係, 一定要出黎做野囉!!/_o^4n8FD@ N`b

.vx&T7UO(`;P"i)P 我唔講個男人養唔養得起你,
0?Q.}gBR\/o 但係一個有野做既女人, 思想上都會唔同d~~
!lHaU&FZ"hI&t 有做野, d同事上可能有d後生仔女....
T1L-rSZw(Mi 咁你諗野young d~同d仔女溝通都有幫助~~
2} L^rK"e a 而且打扮上都會靚d(賺錢買花戴)~~咁老公都開心d啦~~
ba e)Q9c.j vV 3@W)bW.D+k h[
相反地, 無野做....
'aI0w1p.L\/t)B} 除非有野學啦~~學下跳舞, 做下美容... gU P9|"_0p2x$|4d,n
(大前題係你有一個有錢老公)....O VCV{/R|1fX
否則日日係屋企無乜做, 無無聊聊會亂諗野.....
T$rCu p1nj|M 無運動又變肥婆.....0~?:x1P Z&vUan~
對婚姻會出現危機!!,t U0Q$\/R*R Y

f:QbV!a%C6y
(Y4M%Qk2@*|;|Cqa3Y 我相信, 係依家呢個社會下.......
X%G D vDk{k5{ 都好難女人唔做野架啦!!0TF.i/`:R']:c
w'Wq7hD b(YR
但係......男士們......9r0HR;i0s%_/k$Oy
有能力令老婆日日係屋企唔使做...
(Os'TRhU(I/iGzXt-A 呢樣都係你地既本事!!#{ k%r/^ja Qj
就算老婆變肥婆代表你有能力養得起佢!!
i0a#}M;?/I:_)_-[8I 都可能係好事黎既  ^^

阿感 發表於 2006-9-3 09:49 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at  09:23 PM:|?lpeQ
相反地, !{7eW!?0|j U
以女性角度去睇.....$X(b0x]R N!Pxk
雖然... [/quote]6UPa T y%L5iNb

_$e&FM4Z5t.T 出去做o野o既都有好多會變肥婆:dev:

極樂 發表於 2006-9-3 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-9-3 09:49 PM:
Gy}+t/TTU8`
/@Gri5C~M Nc9^NT
出去做o野o既都有好多會變肥婆:dev: [/quote]
&M;e:NaWI)ob P9q \"b,|h
其實呢.....變唔變肥婆, 好睇佢既本質既.......1Fij(SqH"SF
(你知啦~~有d人食極都唔肥既)
9}!iGB Y+U5wa 我都係以"無做野"黎推理變肥唧.....`2g,f;g D6M3h
:haha:

Kian76 發表於 2006-9-3 11:43 PM

肥唔肥真係好難講,有d人你明知佢係易肥之人,但鐘意冇計.......8ti2s|/{g
e,H7u6Z#@ {7^(Jj~3b
一睇塊面多唔多肉,同埋d五官圓唔圓,己經大約估倒呢個女仔生完仔之後識唔識肥。好準的。

playbr2 發表於 2006-9-4 02:10 AM

[size=4]#2 至 #5 =[/size]  :agree::agree::agree::agree:  [size=4]中哂[/size]:good::good::good:

衰貓 發表於 2006-9-4 02:03 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-9-3 21:49:
jevUf+LgB Kl4Va@(E-d8{

`Di kQs 出去做o野o既都有好多會變肥婆:dev: [/quote]
(gB {)G#H6]r6a
lNW}/aA&_ 同意同意,見幾個都係變到認唔番個樣‧‧‧‧‧

Kian76 發表於 2006-9-4 08:25 PM

不過諗深一層,我都好驚我末來老婆婚後唔肯做愛。哈哈!!

Dinezz 發表於 2006-9-5 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-9-4 08:25 PM:
@v,\(QG(M'] 不過諗深一層,我都好驚我末來老婆婚後唔肯做愛。哈哈!! [/quote]
#N+~ mn,EoP,pC@ SL,i"}D

%e#?qRQ 是工作吧....:haha:

wai1012 發表於 2006-9-7 11:28 PM

但係女人日日留係屋企仲易肥啦!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.