紅色吉祥物
我中學個社...#MsPo1c7g要搵吉祥物.. g3o!e1tgx8C
即係整隻 公仔 代表個社咁..7Af|7d M@j |X
要紅色為主 OR 某D 公仔改 做紅色為主..
各位 大佬 有咩意見...)|kH;q8d^ky
個人諗過用 交通燈 紅色 人像..
但諗緊 背後 義意
[img]http://www.td.gov.hk/FileManager/TC/Content_241/17a.gif[/img]
X'@8CC2B*|
[[i] Last edited by andy仔 on 2006-9-6 at 06:00 PM [/i]] 紅色吉祥物梗係熊貓LA:kicking:
C"]9DYx
我第一樣林到紅色既野又係吉祥既....xjJ|'z)[
:good:[b]利是封[/b] [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-9-6 07:23 PM:kW`]DZ'E
紅色吉祥物梗係熊貓LA:kicking: l&Gp:Rf;?+W,};t
rFn&v-{$[
我第一樣林到紅色既野又係吉祥既....
:good:[b]利是封[/b] [/quote]
熊貓 紅色ge咩= =?
如果將熊貓 漂紅會好恐怖.. [quote]Originally posted by [i]andy仔[/i] at 2006-9-6 05:56 PM:
我中學個社...WR!h f4pM
要搵吉祥物.. _Iu|Q5xr
即係... [/quote].|W(dW o,|
8RaE8@e,bu,}`9\
紅燈公仔...我第一時間諗到: 停滯不前.........:( 十六条旭日旗:dev: MOW-N$~
[img]http://www.sarago.co.jp/nfgrp/m0g.gif[/img] [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-9-6 09:31 PM:
十六条旭日旗:dev:
[img]http://www.sarago.co.jp/nfgrp/m0g.gif[/img] [/quote]
感兄, 我想要公仔 =3=
旗 都可以 諗下 做ban
thx , 幫我諗個公仔..uZI:pE
[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2006-9-6 07:30 PM:.q~r_"D1H%Cs,g@2T
~7u/X'} YE[3B#Zf
紅燈公仔...我第一時間諗到: 停滯不前.........:( [/quote]
OMG 冇諗到tim..
多謝提醒. [quote]Originally posted by [i]andy仔[/i] at 2006-9-6 05:56 PM:Ua&Y@ s~v8Dx
個人諗過用 交通燈 紅色 人像..
但諗緊 背後 義意&]F+x2k IR
[/quote]j~k#N/Uc{
[size=5]:good::good::good:好,E個夠哂特別,而且又出位........不過用佢要有番咁上下''吉屎'',因為有D吾''老泥''[/size] [quote]Originally posted by [i]andy仔[/i] at 11:37 PM:f9h'qH"UCAN
感兄, 我想要公仔 =3=KW4PF$p)E0}R {
旗 都可以 諗下 做ban
thx , 幫我諗個公仔..2{K8M!@f4Z-?@
-P [-Rz.B8o(Pa
5L*R1y[x:|
OMG 冇諗到tim..
多謝提醒. [/quote]
哦,你想要公仔
[img]http://www.doll.com.hk/doll/images/pages/main/logo.jpg[/img] [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-9-7 12:26 AM:b;[8x:OI?
7P[)j\&W/r
哦,你想要公仔
[img]http://www.doll.com.hk/doll/images/pages/main/logo.jpg[/img] [/quote]ps2r.S)A6QS&?
[G2o;PAuk
[size=5]:lol::lol:重正:good::good::good:,好過楝篤企:agree::agree::agree:[/size] [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-9-7 12:26 AM:
.iIHLl^ k
哦,你想要公仔
[img]http://www.doll.com.hk/doll/images/pages/main/logo.jpg[/img] [/quote]Z3H!f*r!P*R0Z z0rN7Q
感兄.. 正wor
不過, 背後有咩意義= =Ai{:\`b;~
幫幫手諗諗.. [quote]Originally posted by [i]andy仔[/i] at 2006-9-7 07:07 AM:!q5H1o~ }IV*Y
感兄.. 正worX OE o'v:|B
不過, 背後有咩意義= =AA q^%J#Mu
幫幫手諗諗.. [/quote].VdZc$F)Q*a0d {
意義:
咁多年都咁受歡迎~~
咁多年黎都不斷改良, 不斷進步~~ 不如我講埋我個社D野出黎..
我個社 上2年 overall成績 2連冠 , 而 體育方面較好..
1N$R/FNQ~/ZMn
而今年, 差唔多早2年Ge 勁人 都離開左學校..
今年個社長就 就想話 三連冠啦..ZA-A:L}4}0`
各位大佬,可唔可以諗D 貼切D Ge 吉祥物 同埋 背後意義出黎..
s8yxJ ]H.dkN
P.S: 極樂兄 提議唔係唔好, 但係好似 唔係咁貼切咁.. 其實我唔明點解你地唔自已設計一個吉祥物~~6u8ja z6D
雖然係難~~但係表演你地既創造力嘛~~!n/y'y,Ts-}%]
你用現有既公仔~~咪俾其他社話你跟風~~HQ7pc['\ t
就算真係用現有既公仔~~x-q|J Y1zXh{
係因為佢有"意義"而用~~唔係搵左個公仔先黎諗佢既意義囉!!
呢d係我個人見解啫~~~
如果真係要我對"公仔"同你個社既關係, 我都有少少idea既:?^ f |'x]
1)歷年來,「公仔」獲得諸多的認可和獎項。 (同你地個社一樣, 拎好多學校既獎項)WSrS5Z$iC6G
2)咁多年黎都不斷改良, 不斷進步~~ (同你地個社既精神一樣,"女"創佳績,力求進步)
頁:
[1]