娛樂滿紛 26FUN's Archiver

au212001 發表於 2006-9-9 09:44 PM

海洋公園halloween

今年海洋公園halloween又來啦, 但今日先開始俾人買菲, 但今早一睇5n0r g"zX0t+z
已經冇佐好多菲, 我放假個幾日的至尊已經俾人買晒 Ll*HT4Su
今年海洋公園真係識做生意, 多個晚餐的至尊菲竟然成$400..唉Q M$L A-Cn$L
而且我又吾知今日開始買, 睇到的時候已經.....冇晒我想要的時間
NA0e)|X 唉..可能要等到20號, 買3百幾蚊的菲....唉,,如果成$400, 我真係覺得有點貴:(:(2`2r3CUu R ov
講真, 海洋公園的halloween的確搞到好出色, 但今年搞多佐個$400ge..
+z)yn5_y*f 分薄佐上年至尊個d菲..唉...有點吾開心....:(
i#AsJd 雖然都有$195 ge..但我上年的經驗話我知, $195個d玩吾到鬼屋, K:F&o9@&G^
因為玩一個分分鐘都要排成1個鐘....:hitwall::hitwall:
"sCv9LW0f+K']
$\*p/w/M9}$] 吾知咁多位今年會吾會去le?..
c3xzn s1v 同埋你地今日之前知吾知今日開始買菲呀?:(

atimsi 發表於 2006-9-9 10:22 PM

我尼个月先去完~~感觉吃野就真系贵过出面好多好多!!!!!!!!!!!!!!! AO/x+c8nvu0S;QAQ
不过里面真系好好玩~~~ Y*t&\(Z*}s
个人觉得香港海洋公园同日本迪斯尼有得挥阿!!!最爱都系D海豚仔~~~哈阿!!
6q^d%G \.{u6k/J$r 真遗憾,杀人鲸……
a'W\;JqgBF@ halloween应该都几正喔~~~上年Kelly比五颗星!!!

YingTung 發表於 2006-9-9 11:01 PM

講真,唔買至尊飛既真係無得玩咁滯。

au212001 發表於 2006-9-9 11:21 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-9-9 11:01 PM:
2bD G P.DbzI 講真,唔買至尊飛既真係無得玩咁滯。 [/quote]
S,L Il^:H
^ HE vcr|8X 所以如果買吾到至尊, 我今年應該吾會去
*~dE"qq+jAz`4T 都吾明白今年d菲點解可以買得咁鬼快...

中華卡樂b 發表於 2006-9-10 12:39 AM

我今年都去呀,真係好好玩
6C4`a'\?4\K\ 唔知點解係海洋公園玩足一日真係好好feel

homan~ 發表於 2006-9-10 04:18 AM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2006-9-9 09:44 PM:bH[1aQ
今年海洋公園halloween又來啦, 但今日... [/quote]8R}n-U#b`l'E#V
'vz.A/Q bV,}
咁大劑 ?!
0V(Zz~|0kW#A 仲諗住同條女去既tim :eek:rCI5O/^F9{/\\
z)A;cwa{3R ?{
依次破產啦 :hitwall:

Kian76 發表於 2006-9-10 09:59 PM

乜原來有分至尊唔至尊??年年我都只係俾錢出黎......朋友or條女攪掂晒......

au212001 發表於 2006-9-11 12:32 AM

心有點灰....
}Y1DY)cd8~7I y 睇來... 大家都係吾知昨日開始買菲..但d菲又冇得咁快...'I$I EH%or.]
真係,真係..分分鐘鐘捱貴菲

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.