娛樂滿紛 26FUN's Archiver

skjeiw 發表於 2006-9-10 10:56 PM

香港的考試模式係咪好有問題?

我成日覺得香港d考試好無聊'{2fa7V4@
你今日讀餐死...聽日考完出黎就唔會再記住
] \:j"T+~CKF/w 讀10幾年書,出到黎做野可能以前無野係用得上o3NB,r;yN_?l
如果話番學係學習群體生活同社交都無乜問題
qHp)r*TV^fj 但如果番學係純綷為成績為考試...而考試到頭來只不過係一過"記憶力"考試的話
t},qjE)x 都唔明點解會考呀,學校考試十科有6、7科都係背書,讀書...
'F-bdG ~q7i 根本就無意思,個學生可能考試識晒...但之後就唔記得晒5B&h#~:CF
唔通呢d就真係可以判斷一個人叻唔叻咩...5Xou1w U?PP fA
大家點睇?

iamkaka 發表於 2006-9-10 11:17 PM

雖然讀書唔一定係用得著...
(BT Lce[Da 但係可以訓練你諗野既方法
}!HsHM 你既思考能力z[I8m.{x*j$K/le
唔係話用唔用得著~
7g1Biz\P:P 一個讀完大學既人既諗野方法點都會好過一個中學生吧?大多數
H7E!M-en-_/s 姐係係諗野既”level”唔同

雷鳴仁 發表於 2006-9-10 11:23 PM

其實係睇你咩階段 , 初中時一定係背 , 因為o個d係基本野 , `s7r6AL;m
根本就唔會再有思考的餘地~~~!!W [ V B$d h$]
但係如果你讀到A-Level就真係好大唔同 !!!
*w7ba6HJp3h&d:~B AL學到ge野 , 講真 , 一d用都無 !!(尤其我讀理科)
JxjSo)](W 但係對解決解題 , 思考模式上都有好大ge長進 !

austin666 發表於 2006-9-10 11:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hold_find 發表於 2006-9-11 12:01 AM

整個社會是這樣,沒有辦法 K._E:h6j*ZB8SR r
十年寒窗無人問,一舉成名天下知

slwong3 發表於 2006-9-11 12:36 AM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-9-11 12:01 AM:O{)},^swx"UZ
整個社會是這樣,沒有辦法
uTk3Z/f+} 十年寒窗無人問,一舉成名天下知 [/quote]
[,njn$V\%^T4t?` ^'~5p VxJ#h[{
Z$AJ8`Uh }_~fq
十年寒窗無人問,一舉成名天下知 [3J{ bM@
nice words

zz1988 發表於 2006-9-11 03:25 AM

i totally agree
l(c _d)d:_ hk is not good

hold_find 發表於 2006-9-11 10:13 AM

[quote]Originally posted by [i]slwong3[/i] at 2006-9-11 12:36 AM:)C M/t u|4jl@ Dk
!c+wp-Uy#e[3m&U

Z)~ z)tQ
!W\t(N o V|I$p/?Q9~Y 十年寒窗無人問,一舉成名天下知
?%Bv2e n |9Ss nice words [/quote]
9m0FveY3Ri thx~jYu{I `8a op+E#v
不過這是前人的句子

jeff_0930 發表於 2006-9-11 11:12 AM

[quote]Originally posted by [i]雷鳴仁[/i] at 2006-9-10 11:23 PM:
t7}N w3U"fm^5y,IM 其實係睇你咩階段 , 初中時一定係背 ,... [/quote]:z-y)?,F(E$A3TLfT
_%[Fy;\3A Q?;_4FM*q

$bpe7r P{9Mm 我自己身為大學生…可以說香港既education system係一文不值5c"b{&n(w
考試是甚麼…只是大家鬥諗書, 背書, 把pastpaper操熟既一個game而已, 學甚麼思維, bullshit…根本人人都有logic, 唔係要讀書先識…唔好覺得讀書人先有logic, 讀書唔多既人比讀書人更有logic, 如果說讀書可以學logic, 只是一個藉口I2~(lC,c
而且香港既education system係鬥高分既game, 即是說大家可以為高分而背書, 不需要清楚了解所學既東西

發表於 2006-9-13 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]jeff_0930[/i] at 2006-9-11 11:12 AM:
UIJ]2Us-L vUS zB;} g2~

7[:Q V1~|0df1D(@4M9nt zQ2T.F_{@ D
我自己身為大學生…可以說香港既... [/quote]c bx Xm@{ K }
大學生思考能力較強?但我反而看到很多阿嬸叻過d所謂大學生喎!!!{0X0~)n~Qu&e
訓練思考有很多方法,如工作,下棋,玩腦筋急轉彎...\d2k xo.`
讀書只是其中之一,不要說到讀書人高高在上
PX0q[){\zu"v/l(} 香港教育本來就很大問題,將一班精靈有創意的孩子變成呆子,再訓練他們思考?多餘!!!!:jxXa B3k c y l
通識教育推行的原因不需多講也知是對症下藥吧!!!
r^m\#y2VR9] 3O:lM [4XIX
[[i] Last edited by 奇 on 2006-9-13 at 12:55 AM [/i]]

12d3 發表於 2006-9-16 02:30 PM

[quote]Originally posted by [i]jeff_0930[/i] at 2006-9-11 11:12 AM:%R]7CqG(?
gDU o-Tf,^V3G
Y;H] X"c,}
0tW%P!PD d%@
我自己身為大學生…可以說香港既... [/quote]p]SE|N\et

$r VW#eD 我都係大學畢業, 唔單止對中小學的考試制度失望, 對大學的也失望.^d5M)ny-O
普遍大學生應付考試, 同中小學的一樣. 又係背note, 做題目.....

hold_find 發表於 2006-9-17 01:55 AM

讀書為應付考試,可以背note, 做題目,咁再上點算,我俾你碩士都有,咁博士呢?出去做嘢果陣又點算?

Kian76 發表於 2006-9-17 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]iamkaka[/i] at 2006-9-10 11:17 PM:
N.|x _.BUfP 雖然讀書唔一定係用得著...mk!\;|Z1b;E1u)k.U
但係... [/quote]
"HV$`:\WC8l&r,c| L R7~l9t5g@
難講啦,讀書多唔一定諗野方法一定好,一D人天生醒目,就算讀書唔多我相信都會轉得快過好多大學生。大學生既優勢唔計張紙,就只有英文較好而己,講到搵錢邊個叻,就一定係醒目o個個叻,而醒目o個個唔一定係大學生。

自由神 發表於 2006-9-17 02:30 PM

肯定唔係

pigcat 發表於 2006-9-28 03:42 PM

好多野一制度化左就有一d問題出現h1T?i hH7L
好大程度上係同教育...
r Akrd!Z6w 甚至係香港d教育制度冇關係
%cN#p'v$|b6aFa9Oc%q1o7z D8R ]-nowj
但係唔制度化就難去衡量....
S%z,_&c9_*JzQ !U/a yp f/_Y
成日話唔好唔好N7yp)y1Ze%Y
最好就係乜都唔洗讀?)H&aI2UoSxr
就有學位
)x fK}7GLGQ W 或者係讀完就一定完全用得著et%VnAzE|
咁就最好la
^ t5JI9j :good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.