香港的考試模式係咪好有問題?
我成日覺得香港d考試好無聊'{2fa7V4@你今日讀餐死...聽日考完出黎就唔會再記住
讀10幾年書,出到黎做野可能以前無野係用得上o3NB,r;y N_?l
如果話番學係學習群體生活同社交都無乜問題
但如果番學係純綷為成績為考試...而考試到頭來只不過係一過"記憶力"考試的話
都唔明點解會考呀,學校考試十科有6、7科都係背書,讀書...
根本就無意思,個學生可能考試識晒...但之後就唔記得晒5B&h#~:CF
唔通呢d就真係可以判斷一個人叻唔叻咩...5Xou1w U?PP fA
大家點睇? 雖然讀書唔一定係用得著...
但係可以訓練你諗野既方法
你既思考能力z[I8m.{x*j$K/le
唔係話用唔用得著~
一個讀完大學既人既諗野方法點都會好過一個中學生吧?大多數
姐係係諗野既”level”唔同 其實係睇你咩階段 , 初中時一定係背 , 因為o個d係基本野 , `s7r6AL;m
根本就唔會再有思考的餘地~~~!!W [ V B$dh$]
但係如果你讀到A-Level就真係好大唔同 !!!
AL學到ge野 , 講真 , 一d用都無 !!(尤其我讀理科)
但係對解決解題 , 思考模式上都有好大ge長進 ! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 整個社會是這樣,沒有辦法K._E:h6j*ZB8SR r
十年寒窗無人問,一舉成名天下知 [quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-9-11 12:01 AM:O{)},^swx"UZ
整個社會是這樣,沒有辦法
十年寒窗無人問,一舉成名天下知 [/quote]
^'~5p VxJ#h[ {
Z$AJ8`Uh }_~fq
十年寒窗無人問,一舉成名天下知[3J{ bM@
nice words i totally agree
hk is not good [quote]Originally posted by [i]slwong3[/i] at 2006-9-11 12:36 AM:)C M/tu|4jl@Dk
!c+wp-Uy#e[3m&U
十年寒窗無人問,一舉成名天下知
nice words [/quote]
thx~jYu{I`8aop+E#v
不過這是前人的句子 [quote]Originally posted by [i]雷鳴仁[/i] at 2006-9-10 11:23 PM:
其實係睇你咩階段 , 初中時一定係背 ,... [/quote]:z-y)?,F(E$A3TLfT
_%[ Fy;\3AQ?;_4FM*q
我自己身為大學生…可以說香港既education system係一文不值5c"b{&n(w
考試是甚麼…只是大家鬥諗書, 背書, 把pastpaper操熟既一個game而已, 學甚麼思維, bullshit…根本人人都有logic, 唔係要讀書先識…唔好覺得讀書人先有logic, 讀書唔多既人比讀書人更有logic, 如果說讀書可以學logic, 只是一個藉口I2~(lC,c
而且香港既education system係鬥高分既game, 即是說大家可以為高分而背書, 不需要清楚了解所學既東西 [quote]Originally posted by [i]jeff_0930[/i] at 2006-9-11 11:12 AM:
vU SzB;}g2~