想認識logic邏輯學,要睇d咩書ar
E排成日玩邏輯GAME ,所以講下D邏輯書"GkfpP8KViG
想學邏輯
ojxj!Llf
1.李天命的《語理分析的思考方法》是香港的初學者比較易懂和實用的書籍. 最緊要係用易買或借到,但個人認為李天命的書可作消閒。
2.可在圖書館找柯比(Irving Copi) 的邏緝導論,是香港公開大學出版的。z3e,X;ho(\;G8w
5dv_!]/g?O%O
3.劉福增先生的<基本邏輯>和<邏輯概論>篇幅較長,書較厚,有練習做。而他的[實用邏輯]、[邏輯思考] ,有好多選擇題做,比較輕鬆易上手。 k!S~w2F KW
}m1RM$V(?op`/l
4.黑格爾的<小邏輯>,但會令初學邏輯者頭暈眼花吃不消。<小邏輯>係好很深,睇一句都要諗十分鐘先消化
*Q7V(jnf;U|rw(pQs
重有other的........兄弟有d咩好介紹ar講黎聽聽?? 說也慚愧 XDJ5C!LFcKP
我比較懶,我只讀過集合論
而邏輯係出集合論要高級
qwQ(J2eAM9r
我個人就認為學好集合論,再學邏輯會易入手d,特別係d好鬼難ge邏輯
特別係有時解邏輯時,可能會用到合取呀,蘊含呀呢d集合運算
當然,呢d唔學ge話都會識,但係要諗^n ~_!^3K&vE
學左ge話,明白左咩一回事,明白ge野多左^(D ?3R+HN(X n
諗邏輯時自然會易d(特別係好難哥d)LKI.G7x ^1c$`;LR
但係呢...集合論並唔係咁易讀ge一本書#Cq?[7`n+D^)a'H
所以建議想學好邏輯,先玩d簡單邏輯,郁下個腦,有基本概念先't9zhPF{to
跟住學好集合論(集合論都好多野讀,如果係想學好邏輯,學好d運算已經得,打後會講到映射哥d,就已經係另一門學問)!D.o"_MsB y
最後再將學到ge集合論用在d好難ge邏輯度,咁會易上手df^"q3C F,qJ,L/jm;Y-V
J;\"FF [ x
以上ge真係純粹建議啦,因人而異,陣間學唔掂走黎怪我,我都無野可以做到=.= playbr2 兄本身讀咩架? 睇下我介唔介紹到俾你先
最衰我以前 d logic 書賣晒俾人 [quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-9-15 06:26 PM:
playbr2 兄本身讀咩架? 睇下我介唔介紹到俾你先
最衰我以前 d logic 書賣晒俾人 [/quote]7[#g}`;GOaM+x
,km)sgS^Sq_5h8L
我以前讀心理&哲學,E加畢左業係老虎銀行做野(夜晚番工:cry::cry::cry::cry:) YgBY*Z%rs M.Y o
O;W7{(qC9qHE(f
我對好多野都有興趣架,咩都會研究下,玩下:P:P:P:P:P:P:P
/yA\}(tI
你介紹一吓你讀過D咩logic書:good::good: [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-9-15 06:55 PM:
我以前讀心理&哲學,E加畢左業... [/quote]c+C0E,Zo/j^m
心理&哲學畢左業出黎多數做咩工? [quote]Originally posted by [i]我‧愛‧你[/i] at 2006-9-17 11:11 AM:
心理&哲學畢左業出黎多數做咩工? [/quote]n;G/oe l4IQ`~9K w
wb[5{ PZ
無論你係讀咩科都好,讀書所學既野同出黎社會做工係兩回事,所以讀Acc 都未必要做番Acc野,讀computer 亦未必要做番I.T野,讀文学吾一定教書,歷史吾一定考古
wG7u0m of~3o
讀書的學科只有少少影響----初初出黎社會做工時你的工作綱位/位置f5I-HG(T3aR#E`%XH
?|a&AV8o
例如你有Acc,咁多數做計數,
心理&哲學,除左做心理醫生,都可以去大公司做[如管理(控制士氣,團隊精神),市場策略(顧客心理,),祕書/私人助理(參謀)等等好多多多多多多],
可以去打政府工,入边個部門都自己可以挑選(如統計處,民政處,康文處等等好多多多多多多),咁當然要你想去做而佢又請人啦/`Af%s@@
你又係讀緊心理&哲學:naughty::naughty:
[[i] Last edited by playbr2 on 2006-9-17 at 03:02 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-9-17 03:01 PM:|5t {5[2J4B
7vRf:f!UC6kH u
無論你係讀咩科都好,讀書所學既... [/quote]
+G] ye%_X5t2]Wa0o
如果大家真係有心學﹐我極大推介一個哲學論壇﹐ 裏面有好多有用ge 資料﹐而且會有好多書單:clap::clap:logic 運用包括在內~~~:P:PF&EF Qnq\&Y
[size=6]叫雅典學院! 入面管理ge人都好有哲學涵養...[/size]有一個係我師兄
0M,f8nt+r'U
~~~[url=http://www.qoos.com/bbs/forumdisplay.php?fid=151]http://www.qoos.com/bbs/forumdisplay.php?fid=151[/url]:clap::clap::kiss::kiss:
B%wK(L0Iz\.H m.WYu
[[i] Last edited by trista_cheong on 2006-10-18 at 04:20 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2006-10-18 04:18 PM:
9NP&y1o*p/N
如果大家真係有心學﹐我極大推... [/quote]
[url]http://www.qoos.com/bbs/search.php?searchid=2720857&orderby=lastpost&ascdesc=desc&searchsubmit=yes&sid=HUHGhM[/url]#u+D] O)\o
zUz+oz!MVB
:P:P [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-9-17 03:01 PM:
GQtiSF~D
無論你係讀咩科都好,讀書所學既... [/quote]
/v ]a+|7N uB~|
我聽講其實讀心理&哲學ge 人… 其實有心ge 話有可能做到一個搵唔少ge 生意佬~1zf+N+K"y9~_9]9A{
X:qp/S'TH1v1p#cj
想當年我form 6 都考o左某大學ge 心理學or 社會學… 總之係人文科學學院啦~~之後都係決定自學:P:P:Pf"~-G!|lt"VP3V,H
有冇人聽過齊澤克呀!!??:good::kiss:
h(Z g$^ Y.}{1Q X
話時話…play play... 黑格爾d o野真係唔係個個都消化到卦… :haha:%S3oW/b6fh
[[i] Last edited by trista_cheong on 2006-10-18 at 04:23 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-9-15 18:55:rx&]*x S*hI
1E cvhYP*j$_X
我以前讀心理&哲學,E加畢左業... [/quote]
Rh!X]&g
讀哲學不是要先讀邏輯嗎? [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-18 10:34 PM:'hE!L$e@
F`:?{"B(j(F
1a8d!NM-oq*j
讀哲學不是要先讀邏輯嗎? [/quote]
:lol:guswan兄,久聞大名喇:clap::clap::clap:*Qr#KZ1@8c p
應該係讀哲學亦必修邏輯:agree::agree:
哲學要思考訓練,所以會修讀 ----基本邏輯、符號邏輯、數理邏輯等等 [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2006-10-18 23:03:
SV2LqOh2}HQ
:lol:guswan兄,久聞大名喇:clap::clap::clap:
v+j@?Q
應該係讀哲學亦必修邏輯:agree::agree:
MF(C4Jh
哲學要思考訓練,所以會修讀 ----基本邏輯、符號邏輯、數理邏輯等等 [/quote]v(`E` n#O RdU
久聞大名???臭名遠播?+cpxP4|(M?+dU
那麼你是那個學派的? [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-10-19 01:08 AM:%C4z"@;O OG6g
;w4b3bXw SG?@
久聞大名???臭名遠播?
/?J#oH\0x"cI
那麼你是那個學派的? [/quote]Lsz\D1_J5e%r
9d:l0mR-]dN/G9Sb ?
臭名遠播:confused::confused:.........you are king of 時事政治區 :agree::agree:h:H2PGR
4{(O1@@@xr
那麼你是那個學派的? = 我是冇師自通的;):P:P大學之道在乎自學:)
頁:
[1]