娛樂滿紛 26FUN's Archiver

don 發表於 2006-9-21 11:04 PM

請問~~點樣可以練到氣跑步(長跑)?

想問1)有咩係食左對長跑有幫助,同埋係跑之前唔好食?
6h {9_KE'b 2)跑果時應該要點呼吸呢?*t8mmIf/D ?^;S
3)除左練跑之外,仲有無野要練呢?z n NF(X:Q
thx brothers

Azuma 發表於 2006-9-21 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]don[/i] at 2006-9-21 11:04 PM:
%eVp2yH#kRlM 想問1)有咩係食左對長跑有幫助,同埋係跑之前唔好食?7Y7BQ-OfeG _1f
2)跑果時應該要點呼吸呢?
y(eBA(Yf9x9j }:P 3)除左練跑之外,仲有無野要練呢?
@vKD"_+s thx brothers [/quote]\*U y3[n|B[H;f

&X L'|o:tW ps 個人經驗......$R:Z.H:z4x"M
;lC9f6w/M\,~+Y7G
唔會食完跑
r^j5xATYD 因為跑時會腹痛
,I)D8g(HA2f6S:X8h] 加盲腸e2Nx'r:[u}2nLV0Fb
唔食
)ggUQ;N TK7IS;| 會無energyU5V$^.B e1Sw
dw0Q&wR
2小吸1大呼
&rT-b7a3so t hg@,[(u
3.意志
^3as7EiZO V.X-irjQ/H
p.s
L9[9oRb8uTy$Q 跑長跑唔好停.............#N v3E4} pPl&Lg^
愈停愈辛苦

playbr2 發表於 2006-9-21 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]don[/i] at 2006-9-21 11:04 PM:
FgWm5I?e.Kh;t 想問1)有咩係食左對長跑有幫助,同埋係跑之前唔好食?
^`T P(Wpt\(U 2)跑果時應該要點呼吸呢?:uO8__&G.ZB#m L
3)除左練跑之外,仲有無野要練呢?
K$S`9pi)|~u thx brothers [/quote]
!d$w }.`S$x| Z#UW -PqT1fN)^#\2c

9nt \2I j 積分 46
a9o)?y)g:r 發帖 58
t6Tzy)d 注冊 2004-8-18;cCY8ZP0BK7Qlw

K3etV8@9z 見你吾係新人,又吾係cd-rom v@V$l!u]
4I1C.Rr.T4]"g#z
就help你:good::good:p#VK/m1^t:Bg

X!AUS,i/[Sg 我以前讀書係短跑........E家做野就玩左長跑
Q _S$b)D#w]B T8f"JI
u8J fOR,`$S%\C 不個你要先答我,
gQd9Q~}l+M vZ-u+WM5hIle
1.你為乜練長先
e XtO7q3YR"Ix
p;^L+J~D2Q 2.要練跑幾遠
w V*c"g3Z
Ma5j\F\-X*_ 3.練速成 or定長期會練跑 .........係边隻心態%mGD Bo`{
]3Bh F1~)iU
.......等我可以度身訂造:good::good:

阿感 發表於 2006-9-22 12:03 AM

冇跑開O既,初練習時可以跑慢D,快行路少少就可以,不過當然要有返咁上下距離啦3CGv8K q
之後覺得應付到就要加快返少少
t6Fm]JS 呼吸其實唔使點理,只要自然有節奏就可,1呼1吸都可以;都有人認為用2呼1吸的方法,有助吸取更多氧氣,可在覺得疲倦或上斜時使用
B9P([6x u[r&~oQ8~ i[9d%ak}9X,L#b
1)有咩係食左對長跑有幫助,同埋係跑之前唔好食?
ya{;q;] IR 食豬腳,飲雞腳湯,以形補形:Dg&i kN.UF`
其實食下蕉,或其他補充體力及有營養O既食品都有幫助

benson00 發表於 2006-9-22 04:09 AM

跑完唔好立即停步,甘樣好傷心臟!g| \!r~1dhq%Lc
要慢慢緩步跑,直到氣順才好停。

don 發表於 2006-9-22 02:38 PM

thx brothers$Ou(t8c"_Z1t
playbr2:
!mFP_VwxB 1)因為我係學校都有跑開ge,,不過就好少練跑,,次次一比賽就好似覺得唔夠氣唔夠氣咁,
!j+s_*M5D$d 同平時唔同晒咁,加上而家學校又要我跑,,所有咪想知下有咩可以改善下lor
A4G(J`e*G 2)比賽就1500左右啦,唔會係3000m果d6nLM2O kN
3)速成丫^^

playbr2 發表於 2006-9-22 05:19 PM

[quote]Originally posted by [i]don[/i] at 2006-9-22 02:38 PM:
]@ `o4nL8r thx brothers
MC(p8?cmov playbr2:XeK.Iw)v'Nd1IWr@
1)因為我係... [/quote]
J.\lhp'c6Fy
!^Q HQB U
Df EDk ` [size=4]1a)有咩係食左對長跑有幫助 =冇
.BVe4x {W !p I Y;H6U[jKp7O6HI&?
1b)同埋係跑之前唔好食? =吾好食野,[color=Red]最好[/color]要空肚,或飲[color=Red]少量[/color]流質運動飲品保持[color=Red]能量[/color]and[color=Red]水份[/color]的水平.....所以跑之前一晚食多D澱粉質(如:飯)第二日就空肚 or 飲少少流質運動飲品Qo7H L:`U Q
R,h[ tr[^Rb2U
2)跑果時應該要點呼吸呢? =設計你是跑1500m~3000m 左右 ,所以要以個人最高速度60%~80%來跑,即係一種快速陣跑.........對於所有快跑,呼吸一定要''深呼吸'',每次都要盡力深呼吸,然後''排氣''(吾係放氣,排氣是主動的、用些小力的)...........所以跑果時應該要
1?&b`[G \6nv'Wf:V/w G _
a.練''深呼吸'',加大''肺活量'',增加載氧容量@0wi&d)`%r
b.練排氣,加強''肋骨籃''同''橫膈膜''的力量,增加呼吸力度,減少呼吸頻率(即係吾洗再好似唔夠氣咁,成日狂吸空氣)
Z0uET9x,z\_4N c.至於''深呼吸''&''排氣''的''頻率''因跑速而自然加減,不需限制,只要做到吸氣是''深呼吸'',呼氣是''排氣''
fp{q:H7z_ v
4??T-??j 3)速成丫 = 練[color=Blue]中程體能[/color] (1500m~3000m) ........... + [color=LimeGreen]死亡行軍法[/color]
*sk8Lx;q |qa4w%yU~6F-N/Sn l
[color=Blue]中程體能[/color]=持久力+爆發力awSP0C

T&{l0|m 1.持久力.........
(WV!\4IB?HZ:h 0X'D"vI+CD c:T
a.赛前要確保能量and水份的水平(可飲少量運動飲品,不要吃東西)
bMs g#y"a b.死亡行軍法的前後舒展練習
W#}a5` \;Z7X c.死亡行軍法的體能上升法
@/U Y)V"Y-C h\aOV{tVw#hV
2.爆發力........
7b@/E@:@:u2Mg9C t j@*t,Y$gf
a.練好''深呼吸''&''排氣'' 的力與量,就可以有大把氣,任你点跑都好有Power
7qr@4ozll_"~ b.死亡行軍法的''段速法'',控制你幾時發力,幾時回氣4\,p-E!X.r2Y

:O;_c\ ? S*D [color=LimeGreen]死亡行軍法[/color] = 速成跑法的skill
Z,]]!n*V HSc
p p%zl7] K 1.跑前......一定要拉根做舒展運動最少15min(可以狂拉,吾傷就得啦,但目標要拉盡D根)
|x"@T_gK/J9K (gELX;i`&Wl-v
2.跑時......用''段速法'',以個人最高速度60%~80%來跑,
%w(w0K2gxT
1KM U9[1K`)R 方法1:H-{:] ?V/w)]
初段400m------要識留氣,速度70%來跑k#U$b8S*ngj
二段400m------回氣&儲氣,速度60%來跑
Py1s1`e1XB 三段400m(勝敗關鍵)------保持70%~80%(如開了氣可以達至80%)
;x-NsN#Gi%n 四段200m------保持80%M8^9^ Q%O"`Q
五段100m------全力100%
!E_LKs
,V,N:hY X2O(W2bv 方法2: 與1相同,只是二段和三段重複多次,有策略D*f/]:TvK^ P

!az6j#YfTAkF 初段400m------要識留氣,速度70%來跑7n'K(k]8\ DI
二段200m------回氣&儲氣,速度60%來跑
E-LH:}gS yU 三段200m------保持70%,引發開氣(開氣=潛能狀態)
yZU0F\"cq 四段200m------回氣&儲氣,速度60%~70%來跑
,QD T&`ku 五段200m(勝敗關鍵)------保持70%......上至80% (發揮潛能)0?_,E A3s%E
六段200m------保持80%
}"I;D0x Sepf 七段100m------全力100%
-V QR$X\6d4Joyl,I7w ${t:oo8H/D+|9\
3.跑後(重点)........馬上要拉根做舒展運動最少30min(双倍時間),要拉盡D根|Qw `S|"Q)m
2A,\R$fl2PV#n
跑後拉根,点解要咁做......E個叫''超量補賞''........意思係a:w|#h HXzq
Ci4\G2~+h'dP v6i/r
''一個人超越了自己平時的運動量,能量輸出大增,所以要引發超級補賞,增加能量回復'' ^.`4I4qJ5Ql

|4iQi3fb:Z 即係跑後拉双倍時間根可以引發''超量補賞''........L-J0Mgx,U6Ud1C n

u A0S%FF-XBMf7G a.等你日日係咁跑都吾會出現過勞狀態,
u!@!J D.f0D"D k%H b.疲態可會快速回至正常狀態
qX'R8C#cQGst
;{ `:JzM0U'L 4.死亡行軍法的體能上升法 = 日日係咁跑 :naughty::naughty::agree::agree:......直至:haha::giveup:
XS*t%V }mc:@!^U
*Qo|/Mq-t*|R 完......有問題可再問[/size]ZC{%qe V|:P

F [bsp]swM [[i] Last edited by playbr2 on 2006-9-22 at 05:23 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.