娛樂滿紛 26FUN's Archiver

龍九州 發表於 2006-9-24 12:14 AM

其實係乜嘢意思呢?

十八年後又一條好漢:confused:

guswan 發表於 2006-9-24 12:24 AM

你是認真的問??O ?i*} Y3qqg)V

&?XF&at9N 好,我就認真的答:
7Q2H8@3k8yFX F7f`(t mtroT x yIs
你現在死了,投胎轉世,c)P{ k-@1N
十八年後又長大成人.
1?Li.pq(} C
\C"aNM,B7qUQ 通常是有人準備自我犠牲,)HH~u9N5sU
或表示自己不怕死,唬人的時候說的.

BarristerSpring 發表於 2006-9-24 12:27 AM

[From Yahoo!知識]:
8bIm^ Ig1c:rSB .i4| m8vB,qRw2]a

#B'GqY[ iP+|f [b][color=Blue]1.[/color] [/b] 典故應該是從水滸傳,108條好漢被逼上梁山,後來被斬首後,十八年後,輪迴投胎  做人.
O)v I3P0{N*U
Se~;n7@K+H E%Qt,~;`
d2L ]%vV;n0h
E Y~!j@9N [b][color=Blue]2.[/color] [/b] 古時年青人到16歲就係成年人.(一條好漢) |cgJ(S[@
中國人因為害怕死亡, 認為死亡就係一切的終結, 為左自己好過, 所以人們相信有"來生",就認為人死後還是會投胎為人,(可能冇諗過會變成狗或豬) "來生"是一種救贖, 一切今生未做完的事, 來生可以再繼續.
S)_h?dC0nEq&S
O$m-@$@7@*J2L3fR3A 中國人認為人死後等待"輪迴"時間需要1年, 在母體內生長至出生又需要1年,至等到16歲成年足足需要18年的時間, 所以要等18年後先可以成為"一條好漢"

BarristerSpring 發表於 2006-9-24 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2006-9-24 12:24 AM:0v? z5O#Q7X
你是認真的問??c8[(sp.D,`

7DV,I},A*l"IB 好,我就認真的答:)puV*j.M{0c `,t

-a(G~I&o y aBw u9V 你現在死了,投胎轉世,]:`q$e(vU$iB|u
十八年後又長大成人.
HG*|5z.Z0M
d8M aYW#W;w 通常是有人準備自我犠牲,
j/h]-rf%du%pE ]D 或表示自己不怕死,唬人的時候說的. [/quote]IeTy2}j
:good::good::good:

guswan 發表於 2006-9-24 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]BarristerSpring[/i] at 2006-9-24 00:27:
YI&n;I4xT#K$Q [From Yahoo!知識]:;H1U{I&M.kK$N(F,v
:cU;Is/XN+wC

^.M]H!IK1~` [b][color=B... [/quote]
%{4V)yw2zq#jZW V\ :good::good::good::agree::agree::agree::clap::clap:

BOYDWAN 發表於 2006-9-25 05:51 AM

guswan 同 BarristerSpring 都好好~:good:5\5q*F |]2q$tD
每人 +2~:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.