娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ken1 發表於 2006-9-24 11:07 PM

中秋有咩做?

咁多位板友5C7g'q:\4^7RG/E%s
唔知今年中秋大家有咩做呢?
&i7Kkg!ITp ki$|q 我想知大家有咩好介紹k IS;N~4y{+qwC!P
我今年又唔想落沙灘個d,t[Y8w ~ZS6AC

-d(hCq6\|gUq@ 我d fd話去釣墨魚yA2Bzd$h n(n
但係好似好貴同埋我冇乜呢方面既DETAILS
#E5j6H3E#U.r1h#@ 同埋大家SUGGEST個陣要諗埋我地呢班中學生既經濟能力唔該:haha::haha:

tomken 發表於 2006-9-24 11:21 PM

釣墨魚都應該幾平...8nJg7BKK!g!a
但問題係...當你釣唔到時就會好悶

LU 發表於 2006-9-25 12:53 AM

可能同朋友搵間渡假屋玩啦

hold_find 發表於 2006-9-25 01:18 AM

做人lo

jui 發表於 2006-9-25 05:20 PM

BBQ

ronald001120 發表於 2006-9-25 07:34 PM

玩立足
X8T(C m Pk 呢個立足有兩個意思

阿感 發表於 2006-9-25 08:36 PM

賞月o羅
xKv1kw&N Vp}H5R 中秋佳節,人月兩團圓,拿張枱布,拎幾隻月餅,生果
}"TK'M7~$? 一家人/朋友坐o係公園度望下個月光,食下月餅,經濟又實惠1Qm:cN(G4NU
我見好多人都係咁做,不過我自己都冇試過:dev:

ken1 發表於 2006-9-28 11:23 PM

仲有咩建議?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.