娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xylitol25 發表於 2006-10-2 07:02 PM

有冇人鐘意danielle、小澤珍珠同model christie fung(馮頌晴)?

我有佢地既彩頁,因就黎搬屋唔想要,請問各位有冇興趣? o!nh)[J#Ilg9j_+@
馮頌晴係呢個:(裡面有部份我都有):d8@0D$cM_8w$Y
/u"e jX9[W,Z ?c!s-|
*z4n lQCR1b
[url]http://jaffeling.com/gallery/christie_fung[/url]
1vPe#Zs!o gY2E Lo4St$v1u
!J ^.~M ^:b!o {$s
只限星期一、二及四太子或旺角6pm之後,其他地點如上環至太子都可以傾[color=Red]絕不收費!!!!!!!![/color]"o9GF/l9A;Pjx4S

h0D1f1Q k~0{FP Io 明日會upload上黎

lawyuhoi 發表於 2006-10-2 10:31 PM

本人是挺喜歡christie fung(馮頌晴)滴~~
9Q5b^,e5E!b ] 本人亦有收藏各類雜誌的習慣~
R;j#Fs$mR m DU Ni9} G}
只是......難道你不覺得會捨不得的嗎?

xylitol25 發表於 2006-10-3 08:56 PM

我要搬屋麻:D
:K@mJt3FH il{4oU5OK7R |
[quote]Originally posted by [i]lawyuhoi[/i] at 2006-10-2 22:31:_zHB cM&B
本人是挺喜歡christie fung(馮頌晴)滴~~5T&yG6RbR.R
本人亦有收藏各類雜誌的習慣~
"G%t_)zT7GY 3_'K k+R3ss`R
只是......難道你不覺得會捨不得的嗎? [/quote]

xylitol25 發表於 2006-10-3 08:58 PM

馮頌晴:
Mfc]&ia2?sN Q0ON{ll
上面係幾張彩頁,下面有4本雜誌封面,另一本內頁

xylitol25 發表於 2006-10-3 09:01 PM

danielle: Fh|7l)l8Q+t kB1Q"T
頭3張相係彩頁,第4張相係本雜誌:D

xylitol25 發表於 2006-10-3 09:04 PM

最後小澤珍珠:
|FuP(m 頭4張係彩頁,第5張相係同一本雜誌,94年出:D,第6張相係內頁

Pharaoh 發表於 2006-10-3 11:47 PM

自98年看到Danielle的渣打廣告便迷上她了!J~/m sv7`/D
交給我好好收藏可以嗎? :D

xylitol25 發表於 2006-10-4 08:52 PM

ok of course~:)-N.\/a#~d7e!T.~
3y;`EL$].URu
pls leave down yr email to me,i will give u my mobile no.:D
,_ qXP2{/k!u [
Nx.OUK4KT1f6bdY9? [quote]Originally posted by [i]Pharaoh[/i] at 2006-10-3 23:47:8H z|.U)LYqq"?.n
自98年看到Danielle的渣打廣告便迷上她了!]7TAk \zL
交給我好好收藏可以嗎? :D [/quote]

Pharaoh 發表於 2006-10-4 11:44 PM

[email][email protected][/email]~ Thx again!  :lol:

xylitol25 發表於 2006-10-5 11:51 PM

hi send 左email:D
!Ff,QYUl^l *u/G.fI!i\*J8YP
[quote]Originally posted by [i]Pharaoh[/i] at 2006-10-4 23:44:
F%zvrC$P`)\ [email][email protected][/email]~ Thx again!  :lol: [/quote]

jaffeling 發表於 2006-10-9 12:48 AM

您好... 小弟正是做這個christie的網頁的人...
TrE&m Ty p/x 8{8ySaf
[url=http://jaffeling.com/christiefung]http://jaffeling.com/christiefung[/url]
:d4hzUUU&Gki`
'P4[ O eF ~ 如果那些廣告還在, 可以給我嗎? 我會scan後再放在網內給christie的fans們份享... ^^)@(V-}8k$GRtIC

,x"St V0hv 請聯絡我: [[email protected]][email protected][/email]:TbT}!S#pt q

c_fl'L|#Q5{ u 謝謝...j*_2bS0Xg;O

6k8qF+p Zb0Ib [quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2006-10-2 07:02 PM:+@:r#z fa XY.r(N]-G
我有佢地既彩頁,因就黎搬屋唔想要,... [/quote]

xylitol25 發表於 2006-10-9 07:00 PM

send 左email:D7sN0xkP0{$Y
h`gm%bnUIkg
[quote]Originally posted by [i]jaffeling[/i] at 2006-10-9 00:48:
~3q9l0w-ix ?^ 您好... 小弟正是做這個christie的網... [/quote]

awth 發表於 2006-10-9 09:27 PM

Nice!!!!!

jaffeling 發表於 2006-10-11 02:24 AM

THANKS xylitol25!!! 終於scan完... 放左上網啦!!! THANKS THANKS!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.