有冇人鐘意danielle、小澤珍珠同model christie fung(馮頌晴)?
我有佢地既彩頁,因就黎搬屋唔想要,請問各位有冇興趣? o!nh)[J#Ilg9j_+@馮頌晴係呢個:(裡面有部份我都有):d8@0D$cM_8w$Y
/u"e jX9[W,Z?c!s-|
*z4n lQCR1b
[url]http://jaffeling.com/gallery/christie_fung[/url]
gY2E Lo4St$v1u
!J ^.~M^:b!o {$s
只限星期一、二及四太子或旺角6pm之後,其他地點如上環至太子都可以傾[color=Red]絕不收費!!!!!!!![/color]"o9GF/l9A;Pjx4S
明日會upload上黎 本人是挺喜歡christie fung(馮頌晴)滴~~
本人亦有收藏各類雜誌的習慣~
Ni9}G}
只是......難道你不覺得會捨不得的嗎? 我要搬屋麻:D
il{4oU5OK7R |
[quote]Originally posted by [i]lawyuhoi[/i] at 2006-10-2 22:31:_zHB cM&B
本人是挺喜歡christie fung(馮頌晴)滴~~5T&yG6RbR.R
本人亦有收藏各類雜誌的習慣~
3_'K k+R3ss`R
只是......難道你不覺得會捨不得的嗎? [/quote] 馮頌晴:
Q0ON{ll
上面係幾張彩頁,下面有4本雜誌封面,另一本內頁 danielle:Fh|7l)l8Q+t kB1Q"T
頭3張相係彩頁,第4張相係本雜誌:D 最後小澤珍珠:
頭4張係彩頁,第5張相係同一本雜誌,94年出:D,第6張相係內頁 自98年看到Danielle的渣打廣告便迷上她了!J~/m sv7`/D
交給我好好收藏可以嗎? :D ok of course~:)-N.\/a#~d7e!T.~
3y;`EL$].URu
pls leave down yr email to me,i will give u my mobile no.:D
[quote]Originally posted by [i]Pharaoh[/i] at 2006-10-3 23:47:8H z|.U)LYqq"?.n
自98年看到Danielle的渣打廣告便迷上她了!]7TAk\zL
交給我好好收藏可以嗎? :D [/quote] [email][email protected][/email]~ Thx again! :lol: hi send 左email:D
*u/G.fI!i\*J8YP
[quote]Originally posted by [i]Pharaoh[/i] at 2006-10-4 23:44:
[email][email protected][/email]~ Thx again! :lol: [/quote] 您好... 小弟正是做這個christie的網頁的人...
8{8ySaf
[url=http://jaffeling.com/christiefung]http://jaffeling.com/christiefung[/url]
如果那些廣告還在, 可以給我嗎? 我會scan後再放在網內給christie的fans們份享... ^^)@(V-}8k$GR tIC
請聯絡我: [[email protected]][email protected][/email]:TbT}!S#pt q
謝謝...j*_2bS0Xg;O
[quote]Originally posted by [i]xylitol25[/i] at 2006-10-2 07:02 PM:+@:r#z fa XY.r(N]-G
我有佢地既彩頁,因就黎搬屋唔想要,... [/quote] send 左email:D7sN0xkP0{$Y
h`gm%bnUI kg
[quote]Originally posted by [i]jaffeling[/i] at 2006-10-9 00:48:
您好... 小弟正是做這個christie的網... [/quote] Nice!!!!! THANKS xylitol25!!! 終於scan完... 放左上網啦!!! THANKS THANKS!!!
頁:
[1]