娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2006-10-2 11:52 PM

xanga比人恐嚇

我xanga比人恐嚇.可唔可以上差館告佢!

chong2002 發表於 2006-10-2 11:58 PM

點恐嚇法@@?

hongshiu 發表於 2006-10-3 01:29 AM

一個半熟既人9v,N_ mL~ q t#UT
叫我出街小心d
H+Y2dd0W 好多句粗口

lee1988 發表於 2006-10-3 10:53 AM

冇用的...自己小心d吧

guswan 發表於 2006-10-3 05:23 PM

[quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2006-10-3 01:29:
EjLD$UP'n2oTQ;~M 一個半熟既人
'f8fN#z;?RP(n:V:M 叫我出街小心d
#tn(ZG%Ec+? 好多句粗口 [/quote]F `+U3M5c1lA P

7`S7TH4U 可以報警.
bq/F Yq9pc'F? ;tF%X$j B0A)b
網上言論就如日常生活中的言論一樣,
!nS*ik1J 如感到安全受威脅,
%zo:p)d7s qn 請報警求助.

~占士~ 發表於 2006-10-3 05:48 PM

打999,POLICE一定保你

ayesilent 發表於 2006-10-3 09:40 PM

有一位人兄咪上網召集人群強姦人俾人告lor
G!G ?,c5H"L
y6B:B j'X\h+n 我諗兇你果位一兄都係一樣je.... 可以一告呱

YingTung 發表於 2006-10-3 10:32 PM

我諗警方對呢o的芝麻小事會愛理不理囉....
Am%~x3K A 何況人地只係打句粗口,叫你出街小心呢o的咁常見既鬧人字句...
{*m'X T1^.Q(P /L)IV2S#w
如果佢講到明會搵人打你,搞你或雞姦你...警方先會較重視...

阿感 發表於 2006-10-4 02:34 AM

哦,原來係你畀人恐嚇
"wPZ*|%NR?"m 我仲以為個網站畀人恐嚇添

76 發表於 2006-10-4 11:36 AM

block 左佢未得

hongshiu 發表於 2006-10-4 11:38 AM

thx各位

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.