hongshiu 發表於 2006-10-2 11:52 PM
xanga比人恐嚇
我xanga比人恐嚇.可唔可以上差館告佢!
chong2002 發表於 2006-10-2 11:58 PM
點恐嚇法@@?
hongshiu 發表於 2006-10-3 01:29 AM
一個半熟既人
9v,N_
mL~ qt#UT
叫我出街小心d
H+Y2dd0W
好多句粗口
lee1988 發表於 2006-10-3 10:53 AM
冇用的...自己小心d吧
guswan 發表於 2006-10-3 05:23 PM
[quote]Originally posted by [i]hongshiu[/i] at 2006-10-3 01:29:
EjLD$UP'n2o TQ;~M
一個半熟既人
'f8fN#z;?RP(n:V:M
叫我出街小心d
#tn(ZG%Ec+?
好多句粗口 [/quote]
F`+U3M5c1lAP
7`S7TH4U
可以報警.
bq/F Yq9pc'F?
;tF%X$j B0A)b
網上言論就如日常生活中的言論一樣,
!nS*ik1J
如感到安全受威脅,
%zo:p)d7s
qn
請報警求助.
~占士~ 發表於 2006-10-3 05:48 PM
打999,POLICE一定保你
ayesilent 發表於 2006-10-3 09:40 PM
有一位人兄咪上網召集人群強姦人俾人告lor
G!G?,c5H"L
y6B:Bj'X\h+n
我諗兇你果位一兄都係一樣je.... 可以一告呱
YingTung 發表於 2006-10-3 10:32 PM
我諗警方對呢o的芝麻小事會愛理不理囉....
Am%~ x3KA
何況人地只係打句粗口,叫你出街小心呢o的咁常見既鬧人字句...
{*m'XT1^.Q(P
/L)IV2S#w
如果佢講到明會搵人打你,搞你或雞姦你...警方先會較重視...
阿感 發表於 2006-10-4 02:34 AM
哦,原來係你畀人恐嚇
"wPZ*|%NR?"m
我仲以為個網站畀人恐嚇添
76 發表於 2006-10-4 11:36 AM
block 左佢未得
hongshiu 發表於 2006-10-4 11:38 AM
thx各位
頁:
[1]