娛樂滿紛 26FUN's Archiver

深藍 發表於 2006-10-4 06:17 PM

大陸網民大鬧香港: 要香港的那些窮人改變態度再去吧!

大陸網民大鬧香港8@}(lz%D H I:f
內 地 客 對 本 港 的 惡 評 , 在 內 地 網 民 討 論 區 可 窺 一 二 , 在 百 度 貼 吧 討 論 區 , 有 網 友 建 議 不 要 去 香 港 玩 : 「 還 記 不 記 得 去 年 迪 士 尼 剛 開 幕 的 時 候 , 我 們 內 地 人 去 玩 , 他 們 居 然 說 人 太 多 , 不 讓 我 進 去 , 還 關 上 鐵 門 , 這 是 對 我 們 多 大 的 侮 辱 啊 。 要 香 港 的 那 些 窮 人 改 變 態 度 再 去 吧 ! 」 幾 個 月 前 曾 到 港 旅 遊 的 金 屬 狂 人 也 指 : 「 感 覺 其 實 不 怎 麼 , 旺 角 那 一 帶 街 道 也 很 髒 很 亂 , 跟 我 想 像 的 完 全 不 一 樣 ! 」
u(_$H8g0U1Lfy-k4N
bVg!tL)^a3g 班大陸喱有咩資格話我地呀!!!:mad:${b;ku`&?!o|K
佢地又無文化,又無品,又缺德落黎我覺得影響市容炸:mad::mad:-G],~'`!~ w
我地窮??咁點解我地D科技,D人權,自由6^_ EL;r A)D
城市發展,規劃,D外匯儲備,國民生產總值都比上海高la!!!Ahn.aPz)i(J(z!]6B
窮???咁D新移民同佢地D子女又我地納稅人D錢???
l(bfM*]4z'|4vPrn D大陸女人又落黎生仔!!!咁有錢重要走數??等多十幾年有得!!!:fight::fight:
#HuN/O:i N E)\;i 旺角係很 髒 很 亂不過都好過大陸是但一條街la!!!}C~%n&~ a
我承認我係大香港主義,因為i love Hong Kong.@!R9]i#_~7Z2r7n
我唔敢想像四十幾年後無一國兩制會點
W}/gX"sxk 不過而家香港都大陸化la!!條條街都咁多大陸喱!!:fight::mad::mad:

vv1668vv 發表於 2006-10-4 10:46 PM

如果唔系 姓董 條友 當年 亂開中門。。香港會唔會落得如此境地呢?

leungman 發表於 2006-10-5 12:25 AM

班暴發戶講野真係唔經大腦:gun:

haman_tt 發表於 2006-10-5 02:03 AM

我係十月一搭mtr
/[DG'r)|$b 有group"3p老粗(兩ar叔一ar sim)""x I)L!q9}6EGi V
初時見到有2個位,兩個男既坐左去,
x+m1f9vz"HL(w 之後其中一個叫埋個女既坐埋去, hr`Dl"r.I'@
迫到隔離既少女只係得半邊位坐
D2Y4{9`o\6Z2vr 仲不特止,個ar sim既仲伸埋手去挎過個少女去捉扶手
T)X:G}2\ 搞到個女仔想走都走唔到.....&|8[V.D!|

P1\x%J |*|;Z3D)F 成車人望+啤+堀佢地,佢地仲可以有講有笑 f5ee~ k[
可恥
Ty"dQ6y 5Q9@1F2OQ\&X

)f)[5P5bVn~S
OIk?7U0@8Vg 簡圖"]B-X3wJ^"pn2~4V
                    ^^^^     <------橫手捉扶手,少女冇得走
f f&FE$Ggy&te 玻   叔   叔   嬸   少  扶![m/q!v$\
璃    1    2    1    女  手7U@ u.`/|8g
   (兩個pat位)(1個位)uTF3J|Y

oc+tw}^ q gBX [[i] Last edited by haman_tt on 2006-10-5 at 02:04 AM [/i]]

chansuper123 發表於 2006-10-5 12:46 PM

China guy have money, HK guy no money, so HK guy should go bck to China earn their money and teach them how to politeness

vv1668vv 發表於 2006-10-5 07:47 PM

乜野地方 都會有好有懷。%Sm3QF;x,z&}]F
你認為有需要跟那些害群之馬一般見識嗎?
;TD;HRsk P#T?u b 根本不值一提的東西又何來需要生什麼氣呢?

lv123 發表於 2006-10-5 08:34 PM

其實只怪那個政府什麼都請示大陸。成日背x 中國,好煩。

12d3 發表於 2006-10-5 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-5 07:47 PM:
wA }0~(g:e4`(u,x 乜野地方 都會有好有懷。
}J%],\5V%L'U.F 你認為有需要跟那些害群之馬一般見識嗎?
"n.FJ |4D y4O 根本不值一提的東西又何來需要生什麼氣呢? [/quote]
o"M7K8pK
5l#}r(Y2oY Z :good::good::good:7CcV ]x7d2r
鬼佬都唔見得個個好, 大陸人都唔見得個個差

ronald001120 發表於 2006-10-5 11:29 PM

不過大陸人真係好多都好衰
8O'g*I/H)~0D+NN 我搭試過搭mtr
*K4K,sI S,m r1Z [ 有幾個大陸遊客入左車廂
w2k Kb;}6C` 唔該都唔講就推開我過果條通道
R'Dp%s$KlL8M 仲有去海洋公圚6NP I~.N n H
果D大陸人又係好鍾意推人

vv1668vv 發表於 2006-10-6 05:05 PM

其實,發生有這樣的情況,原因實在有很多。
!ZB mx8ps$w-fC"x 好多招呼大陸客既所謂帶街(導遊) , 本身都系唔系香港出生,/a@f*Es-A tL
只不過由大陸黎香港一段日子。有D 跟本無乜點受過高等教育。 WBd |x]'],H
不過,因為距地本身識講D距地識聽既普通話 所以好多旅遊公司 b/Z"mf i!B_
請番距地方便接待大陸客。
'VL ~ E&E 招呼大陸客D 所謂大陸導遊 可唔可以稱得上系真正香港人?
9h S|M)D MJJ 不過他們就在無形中代表了香港接待大陸客。 r3bv%vb*ja
其實大陸客在心目中留下,被對待的印象。。。會不會正就是他們自己的反映?J5b1c } ~8a
~(`5sH K1F;T Y
再講, 現在來香港玩的 是什麼大陸客?
6UpH2mm,D 老董 亂開 自由行  差不多 3,4年。)jl9rH gX
現在來的大部分的 都是後期才開放給他們過來較為偏遠地區的大陸人。
#|T ` tJ} 他們的質素 又 是 怎麼樣呢?
M1A2_jEUfS~
,|5N F#b*A*nAW 距地唔排隊 ,包括其他沒有禮貌的行為。y5P4J(n5E,oO"u'o
哩D “無恥”行為根本就系 中國人 最大 的 哀歌。
CZ^k8{+H 因為 他們的腦袋裏面根本沒有“不好意思”這一種想法 ,
k@,B~d(g r7y,B 沒有這一種不對的概念,沒有 基本害羞的意識。
B }UV.\aK:T/j 不覺得“無恥”行為有什麼大不了。
R?h*Um/e*}#f2RH 中國人的“自私”文化, 是受社會制度,教育影響而留傳下來的一種djhZSK5r-v[+t9Mf+TA
“潛伏根性”。
Uo9EZOmB+v 中國乜野改革都有,唯獨就是沒有一套完整可以幫助中國人的 “教育改革”。6G#ed#A)EM^I ~%f
87年開放以後,當中有的,亦只是“雷聲大,雨點小” 形同虛設沒真正效果。lN|Gw9V$cH
+@UIkL#AJr
中國開放的同時香港要承擔的壓力就越來越大。 e.|#V0pE
要保持競爭力,除了政府的政策外。
,x'Q+a)~9Th,H{ A%w 人 的 質素 能否 培養 會不會也是重大因素之一呢?I@%T8GA`m P5aH7~
不過現時 香港的整體結構問題是什麼?是不是 被無斷入侵 ?
l[}:If-v:s8F6xE 香港人 跟 大陸人 通婚。。亦 唔系今時今日 的 話題。
~O@)__Z9_ 大陸人教自己的交孩子的方法,自己的大陸文化也帶到香港。CT3W)Rnp;J
比例越來越大,他們的孩子也長大。從今以後2WW|'{}!snwp@L;K
以前香港人辛苦建立被公認的“香港人質素” 究竟 變成點 呢?K KEX#f4m\
真正的香港文化亦可能隨之消失。
d+i gm8A F)@O
LV0J-o8Q{ [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-6 at 06:11 PM [/i]]

magic 發表於 2006-10-7 01:03 PM

[quote]Originally posted by [i]leungman[/i] at 2006-10-5 12:25 AM:(d7M\z(r"Z.n!O
班暴發戶講野真係唔經大腦:gun: [/quote]
*p},st!j-BK agreeee:mad:

memberdl 發表於 2006-10-8 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-10-7 01:03 PM:
5l_$B z$rC*JG
E&A%N e ^\ agreeee:mad: [/quote]7m hXr"Z8X)ND#n0D#O
that is right.:mad:

155220 發表於 2006-10-8 01:09 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-10-5 22:55:&C$C4sA.i5p

7c2QSg@M6T8H cuH B&` @
:good::good::good:
{-q/A T${k&{ 鬼佬都唔見得個個好, 大陸人都唔見得個個差 [/quote]%f^(m)_E
?UF3c T
agree:agree:

155220 發表於 2006-10-8 01:11 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-10-5 23:29:TM xI/d:x \ m^3C
不過大陸人真係好多都好衰,kL"z6@uA
我搭試過搭mtr"B&[ @'x ]gcC
有幾個大陸遊客入左車廂S(Y w&fM^Nl
唔該都唔講就推開我過果條通道(l)U-e,L bk
仲有去海洋公圚
'XhS*So? A4fYz"W 果D大陸人又係好鍾意推人 [/quote]DF0x e3UX

&OC|'z_ m4g] 講到讓座的行為,我在香港好少見,但在大陸就比較多見。r7Z B"e6Kp-w$F
果次我,父親和弟弟三人坐地鐵.有個5張野既阿嬸讓座俾我細佬,但我在香港則未見過類似的情況。(純粹個人經驗)

155220 發表於 2006-10-8 01:12 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-6 17:05:
v U:ILo 其實,發生有這樣的情況,原因實在有... [/quote]9gI L-K"p
s}Ay$y
香港文化有幾好?:confused:

vv1668vv 發表於 2006-10-8 04:41 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-10-8 01:12 PM:
:IM5O M&F
Q:?Ks5p!g8g)W L-{ Ay0P/p
香港文化有幾好?:confused: [/quote]
d:HI[zx\f:i ZCCvV9U
懂得分辨的人,總會知道的。
h{3WGQM*W!H^ Sg@7e1x!A/v
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-8 at 04:45 PM [/i]]

Dolly!Sit! 發表於 2006-10-8 07:56 PM

大佬呀,科技,人權,自由城市發展,規劃,外匯儲備,國民生產總值都比上海高  又點? 中國唔止上海一個城市架!大家都係中國人,有必要分得咁仔細嗎? 有幾多個所謂既香港人係原居民呀? 咪又係大陸打仗既時候,祖先們走難落黎.同意乜野地方 都會有好有壞,講冇文化,D "香港人"當街食煙唔洗埋其他人健康,通街講粗口以為好型,咁叫做有文化?

vv1668vv 發表於 2006-10-8 11:02 PM

很明白你的感受。如果你知道,能分別好壞,已經有福氣了。
m1S?[ U
"Z,e Yq,Ja/P} 回歸前後,好壞的差別比例確實越來越大。#~_)fBw
不知道你 在回歸之前是幾歲呢?
| o Y0v(c;jI 有經過回歸前後的,總會知道分別之處在那裏。u%x'~7`T9O)aA
(我指的是,在回歸前已經踏足社會工作的人士。)#X T9SJG

6E)J|;`P@}7i [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-8 at 11:22 PM [/i]]

bigfish 發表於 2006-10-8 11:44 PM

希望港府採取政策, 所有未去過外國讀書o既中國人都唔俾入境啦

vv1668vv 發表於 2006-10-9 12:10 AM

其實呢。。。大陸客爬鐵門事件。。
-q0Cxa%wF \JU(M 迪士尼與旅遊公司互相安排失誤應該要負上很大的責任。!Y[r O D1u4`k4e5U
沒有迪士尼公司發出的“關門指令”,大陸客可能未必會有那麼樣的舉動。
P]9K%v*v#i]*L 辛辛苦苦辦了證件, 千山萬水花了那麼多時間,花了那麼多旅費,
p6p1O'fw 老遠 跑到來香港來。。被拒絕入場的心情不難理解。。
%{5[o\] 不過,爬鐵門的行動的有沒有考慮過安全問題? 這樣的儀態不覺得羞恥嗎?%rF2Yi}c5m%z'{
有沒有想過蠻不講理的舉動會帶來什麼問題?
$O*Y#b#ygu&U!m 大陸客來香港的種種行為,在園內發生的一切一切,有沒有理會香港的死活呢?
'Gd/}"i!W ~_F2}1F@D+GM
多國傳媒對該事件的批評與嘲諷。對香港構成的影響是怎麼樣呢?u#ZBt8xgew\
是不是已經令香港及香港迪士尼的形象蒙上難以抹去的汙名呢?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.