大陸網民大鬧香港: 要香港的那些窮人改變態度再去吧!
大陸網民大鬧香港8@}(lz%D H I:f內 地 客 對 本 港 的 惡 評 , 在 內 地 網 民 討 論 區 可 窺 一 二 , 在 百 度 貼 吧 討 論 區 , 有 網 友 建 議 不 要 去 香 港 玩 : 「 還 記 不 記 得 去 年 迪 士 尼 剛 開 幕 的 時 候 , 我 們 內 地 人 去 玩 , 他 們 居 然 說 人 太 多 , 不 讓 我 進 去 , 還 關 上 鐵 門 , 這 是 對 我 們 多 大 的 侮 辱 啊 。 要 香 港 的 那 些 窮 人 改 變 態 度 再 去 吧 ! 」 幾 個 月 前 曾 到 港 旅 遊 的 金 屬 狂 人 也 指 : 「 感 覺 其 實 不 怎 麼 , 旺 角 那 一 帶 街 道 也 很 髒 很 亂 , 跟 我 想 像 的 完 全 不 一 樣 ! 」
班大陸喱有咩資格話我地呀!!!:mad:${b;ku`&?!o|K
佢地又無文化,又無品,又缺德落黎我覺得影響市容炸:mad::mad:-G],~'`!~ w
我地窮??咁點解我地D科技,D人權,自由6^_ EL;r A)D
城市發展,規劃,D外匯儲備,國民生產總值都比上海高la!!!Ahn.aPz)i(J(z!]6B
窮???咁D新移民同佢地D子女又我地納稅人D錢???
D大陸女人又落黎生仔!!!咁有錢重要走數??等多十幾年有得!!!:fight::fight:
旺角係很 髒 很 亂不過都好過大陸是但一條街la!!!}C~%n&~a
我承認我係大香港主義,因為i love Hong Kong.@!R9]i#_~7Z2r7n
我唔敢想像四十幾年後無一國兩制會點
不過而家香港都大陸化la!!條條街都咁多大陸喱!!:fight::mad::mad: 如果唔系 姓董 條友 當年 亂開中門。。香港會唔會落得如此境地呢? 班暴發戶講野真係唔經大腦:gun: 我係十月一搭mtr
有group"3p老粗(兩ar叔一ar sim)""xI)L!q9}6EGi V
初時見到有2個位,兩個男既坐左去,
之後其中一個叫埋個女既坐埋去,hr`Dl"r.I'@
迫到隔離既少女只係得半邊位坐
仲不特止,個ar sim既仲伸埋手去挎過個少女去捉扶手
搞到個女仔想走都走唔到.....&|8[V.D!|
成車人望+啤+堀佢地,佢地仲可以有講有笑 f5ee~ k[
可恥
5Q9@1F2OQ\&X
簡圖"]B-X3wJ^"pn2~4V
^^^^ <------橫手捉扶手,少女冇得走
玻 叔 叔 嬸 少 扶![m/q!v$\
璃 1 2 1 女 手7U@ u.`/|8g
(兩個pat位)(1個位)uTF3J|Y
[[i] Last edited by haman_tt on 2006-10-5 at 02:04 AM [/i]] China guy have money, HK guy no money, so HK guy should go bck to China earn their money and teach them how to politeness 乜野地方 都會有好有懷。%Sm3QF;x,z&}]F
你認為有需要跟那些害群之馬一般見識嗎?
根本不值一提的東西又何來需要生什麼氣呢? 其實只怪那個政府什麼都請示大陸。成日背x 中國,好煩。 [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-5 07:47 PM:
乜野地方 都會有好有懷。
你認為有需要跟那些害群之馬一般見識嗎?
根本不值一提的東西又何來需要生什麼氣呢? [/quote]
:good::good::good:7CcV ]x7d2r
鬼佬都唔見得個個好, 大陸人都唔見得個個差 不過大陸人真係好多都好衰
我搭試過搭mtr
有幾個大陸遊客入左車廂
唔該都唔講就推開我過果條通道
仲有去海洋公圚6N P I~.N n H
果D大陸人又係好鍾意推人 其實,發生有這樣的情況,原因實在有很多。
好多招呼大陸客既所謂帶街(導遊) , 本身都系唔系香港出生,/a@f*Es-A tL
只不過由大陸黎香港一段日子。有D 跟本無乜點受過高等教育。 WBd |x]'],H
不過,因為距地本身識講D距地識聽既普通話 所以好多旅遊公司 b/Z"mf i!B_
請番距地方便接待大陸客。
招呼大陸客D 所謂大陸導遊 可唔可以稱得上系真正香港人?
不過他們就在無形中代表了香港接待大陸客。 r3bv%vb*j a
其實大陸客在心目中留下,被對待的印象。。。會不會正就是他們自己的反映?J5b1c} ~8a
~(`5sH K1F;T Y
再講, 現在來香港玩的 是什麼大陸客?
老董 亂開 自由行 差不多 3,4年。)jl9rH gX
現在來的大部分的 都是後期才開放給他們過來較為偏遠地區的大陸人。
他們的質素 又 是 怎麼樣呢?
距地唔排隊 ,包括其他沒有禮貌的行為。y5P4J(n5E,oO"u'o
哩D “無恥”行為根本就系 中國人 最大 的 哀歌。
因為 他們的腦袋裏面根本沒有“不好意思”這一種想法 ,
沒有這一種不對的概念,沒有 基本害羞的意識。
不覺得“無恥”行為有什麼大不了。
中國人的“自私”文化, 是受社會制度,教育影響而留傳下來的一種djhZSK5r-v[+t9Mf+TA
“潛伏根性”。
中國乜野改革都有,唯獨就是沒有一套完整可以幫助中國人的 “教育改革”。6G#ed#A)EM^I~%f
87年開放以後,當中有的,亦只是“雷聲大,雨點小” 形同虛設沒真正效果。