娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2006-10-9 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-10-8 11:44 PM:
'M eAW \ 希望港府採取政策, 所有未去過外國讀書o既中國人都唔俾入境啦 [/quote]
/s B?eic:vcz@ ;Uh Di bSP

d2B"l w qZ Hello BIGFISH
cp5Vx0g C
;J!k+Wt!Kw 好有創意 播。。。不過點樣CHECK 有無去過外國讀書 呀?/M1Z1U,w~ E5yHU|T
:D:D:D

leungman 發表於 2006-10-9 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-8 23:02:
xcCt"x ~OjDt 很明白你的感受。如果你知道,能分別... [/quote]5N8DZ~/R!i ZJ
跟本依家成個社會都變左,變差左,好多人都以為只係有錢就得啦,冇理過其他道德上o既野,就好似講粗口咁,周街都有人講,但係冇人會覺得自己係錯o既,覺得自己錯左就會改啦,知錯而唔改就另外講法啦。總之唔好理大陸落黎玩果D先,鬧人之前最緊要睇下自己有冇做緊D你想鬧o既野先

vv1668vv 發表於 2006-10-9 12:40 AM

真很有道理8J2@]@A
有人去你 屋企 搞亂檔 你會唔會 坐視不理 呢?
nt V#_5I9L1@ g} 可能將這句話勸道給.~8e O Dv.uv
白食香港,還猛鬧香港人的大陸人聽聽。效果會不會更好?
L+z^)`(oz(h&gQ .h:e*k2vx}
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-9 at 01:26 AM [/i]]

vv1668vv 發表於 2006-10-9 12:44 AM

版主 唔好意思。又按錯了。。3r4M7YKF0z8v
如果可以的話,麻煩你  刪除哩倆個POST。
JPU(L;A7p\ 唔該曬s(u |I{ V

k SM3Hc)wo]X [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-9 at 01:12 AM [/i]]

vv1668vv 發表於 2006-10-9 12:53 AM

:D:D:D:D:D Nd6X2T_(^$f x
3^n"p_.K+C!E
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-9 at 12:55 AM [/i]]

155220 發表於 2006-10-9 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-10-8 16:41:Tu.Z4u2GjO F,T
vU?rd"O
uEc_ Uj4Uk
懂得分辨的人,總會知道的。$H2r$FU%hs"w*S!]
A2caY5dMl
[[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-8 at 04:45 PM [/i]] [/quote]
f8AKE}4M x7W$n"y6l'LC%n
請vv1668vv兄賜教:)

155220 發表於 2006-10-9 06:21 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-10-8 23:44:$F6`T1iTTjE^g
希望港府採取政策, 所有[color=Red]未去過外國讀書o既中國人[/color]都唔俾入境啦 [/quote]C[ R&OH-x
&?8E!S%fr)M8jU
去過外國又點???DE5il4x
外國指咩野國家先?係所有國家,定係指1,2個國家呢?

Dolly!Sit! 發表於 2006-10-9 06:38 PM

未去過外國讀書o既中國人?咁只會引申另一個問題--- 歧視 ,E.G.因為細個冇錢去外國就唔可以去香港? 冇去過外國讀書就一定冇禮貌?係外國讀書我唔覺得一定有禮貌囉!!  最重要既重點係,香港天然資源勁少,勝在其中轉站既優勢先發展到今時今日!現今好多其他中國城市都可以代替到香港,唔該個班"高傲"既"香港人" 唔好再以為人地冇左你唔得,而家係我地冇左人地唔得,唔該講野時留一線!

155220 發表於 2006-10-9 06:39 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2006-10-9 18:38:
Z'\\!X:\us E'B 未去過外國讀書o既中國人?咁只會引申... [/quote]8nu-S!o*s#M
vW9m,_:k;?d
:agree::agree::agree:
*sTb}4H)^L3P
S'_5U7?(? 外國人好有禮貌咩?m:{WT5KD!Ea
唔少外國老師講書時講粗口:D

vv1668vv 發表於 2006-10-9 10:33 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-10-9 06:20 PM:8SU:pJ*H |:HR

*co2q-UL dj*p$S M.Z y|$yCjm
請vv1668vv兄賜教:) [/quote]
z:?{t-n$p } /pm kr"Ta
別客氣
` ^-?&k6Q~v)\R n? 要說的已經說了。。。要明白的總會明白。p+p]9U8yi

Kd8L GiM [[i] Last edited by vv1668vv on 2006-10-9 at 10:34 PM [/i]]

feuosma 發表於 2006-10-9 10:43 PM

唉...請聽在下一言...jb5er%RA;n'_
依家已是2006了...實在冇謂再分大陸香港啦....
*yL(^ibe*L}Pf 樓主所引述既都只係一些偏激既言論...不應過份睇重...0d fn0f"U @0`n
聽完笑下算啦....一陣比d假洋人入黎睇到我地咁...咪重比佢地笑死....

vv1668vv 發表於 2006-10-10 06:54 AM

除了先天(天賜)的條件以外,一個生命的誕生(姑且不論什麼國籍種族,0`$N:_X1b#X.H a
什麼膚色,什麼身分地位,有沒有錢)基本上是不是本來人人平等 ?
/kQ-C4VmL/kF*o 為什麼會出現歧視呢?5\5CD{wi,eg-A
會不會就是因為社會存在著“比較”,行為的差異被劃分了不同的檔次?
egKb!hxd 是不是由於差別的距離極端化產生歧視的觀念?

bigfish 發表於 2006-10-10 01:00 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2006-10-9 06:38 PM:
WnX)S^KG)Z 未去過外國讀書o既中國人?咁只會引申... [/quote]y,eqq(^k:Q&AB6jH Kx
大陸咁本事搵到城市代替香港咪搵囉, 最好叫晒d 大陸人去該"香港代替品"自由行, 唔好落黎香港阻頭阻世
}E6@G(su 去過外國讀書o既大陸人至少文化上較接近港人, 唔會隨地吐痰, 小便, 放屁咁啦

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.